سلام. من حسن زارعی – نویسنده، مدرس و مربی کارآفرینی و کسب‌وکار هستم که اعتقاد دارم، جهان نیاز به کارآفرینان و مدیران کسب‎وکاری دارد که می‌توانند با روح بی‌باک و مهارت‌های کارآفرینانه خود راهکار و راه‌حل‌هایی برای بهتر زندگی کردن انسان‌ها بیابند.
سالها پیش وقتی میخواستم اولین کسب‌وکار خودم را راه‌­اندازی کنم و به اصطلاح کارآفرین شوم، فکر می‌کردم تنها با داشتن پول و سرمایه می‌توانم بهترین کسب‌وکار دنیا را داشته باشم و با درآمد آن به آرزوهایم برسم. ولی بعد از مدتی که انواع و اقسام مشکلات برایم بوجود آمد متوجه شدم که من غیر از سرمایه نیاز به یادگیری مهارت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار دارم.
به نظر من کارآفرینی، یعنی اینکه فردی به واسطه تغییر سبک زندگی، ابتدا خود را آن‌قدر توانمند سازد که بتواند کسب‌وکاری را برای خود راه‌اندازی کند و آن را مدیریت کند، یعنی خودکارآفرینی کند. بعد با تفکر و عمل‌گرایی نوآورانه و خلاقانه، ایده و فرصتی را ایجاد یا پیدا کند، تا بتواند با پذیرش ریسک و با حداقل منابع، ارزش‌آفرینی کرده و جهت توسعه آن برای دیگران شغل ایجاد نماید.
در این وب سایت تلاش من بر این است که آنچه که آموخته‌ام و در زندگی خود عمل کرده‌ام را با دوستان و همراهان عزیز به اشتراک بگذارم، با من همراه باشید.


رویدادهای آموزشی

برگـزاری سمینـار، وبینـار و همایـش هـای آموزشی بـرای عمـوم مـردم و سازمـان هـای خصوصـی و دولتـی

دوره‌های آموزشی

برگـزاری دوره‌هـای آموزشـی کارآفرینـی و مدیریـت کسـب و کـار در موسسـات آموزشـی و فنـی و حرفـه‌ای

محصولات آموزشی

ارائـه محصـولات آموزشـی در قالـب کتـاب، فایل‌هـای صوتـی و تصویـری برای یادگیـری در منـزل و محیـط کـار









https://www.hassanzarei.com/