در فن فیکس کارها رو انجام شده بدون

متخصصین ما در زمینه های مختلف تبحر دارند، از رنگ کاری و لوله کشی گرفته تا نقاشی و دکوراسیون


فن فیکس چگونه کار می کند؟

درباره فن فیکس:


فن فیکس یک روش امن برای یافتن یک نفر اهل فن (متخصص) است که با کمک آن می توانید متخصص کاردان و مورد اعتماد خود را برای انجام خدمت مورد نظر خود به کار بگیرید.

ابتدا ثبت نام کرده و سپس خدمت مورد نظر خود را از لیست خدمات موجود انتخاب کنید. سپس راجع به کار خود کمی اطلاعات به ما بدهید و ما بهترین متخصص را برای شما انتخاب کرده و می فرستیم.

راهنمای هزینه خدمات به شما در تخمین بودجه مورد نیاز خدمت درخواستی کمک می کند. همچنین هزینه خدمت به صورت تلفنی یا پس از بازدید به شما اعلام خواهد شد.

در صورتی که پس از اعلام هزینه خدمت از طرف فن فیکس، از ادامه کار منصرف شوید، هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که اعلام هزینه بدون بازدید مقدور نباشد، بازدید صورت می گیرد و هزینه انجام خدمت پس از بازدید اعلام می شود.

همه خدمات دارای گارانتی هستند.

شما می می توانید اهل¬فن را با دادن نمره ای بین 1 تا 5 ارزیابی کنید. همچنین می توانید ارزیابی های قبلی او را در سایت فن فیکس مطالعه کنید.


مراحل لازم برای دریافت خدمات:

1) از بین لیست خدمات موجود در سایت، یک مورد که از همه بیشتر با خدمت مورد درخواست شما همخوانی دارد را انتخاب کنید. این کار را ادامه دهید تا به خدمت مورد نظر خود برسید.

2) برای بررسی دقیق تر خدمت مورد درخواست شما، به چند سوال پاسخ دهید.
3) پس از جستجو، مناسب ترین هندی من موجود به کار شما تخصیص داده می شود.

4) اطلاعات شما برای هندی من مورد نظر ارسال می شود و در اسرع وقت و یا زمان پیشنهادی خودتان با شما تماس گرفته می شود.



راهنمای هزینه:

هزینه بعضی از خدمات قابل پیش بینی و ثابت است. مثل نصب کولر، نصب فن و مانند آن. در مورد این نوع خدمات، قیمت از پیش تعیین شده و مشخص است و تغییر نمی کند.
هزینه بعضی از خدمات غیر قابل پیش بینی و متغیر است و بستگی به کار مشتری دارد . مثلا تعمیر وان حمام هزینه ثابتی ندارد و بسته به علت مشکل، نوع لوله کشی ساختمان و .... متغیر است. هزینه این خدمات پس از مذاکره مشتری با اهل فن و یا پس از بازدید اولیه مشخص می شود. اما مشتری می تواند پس از اطلاع از قیمت و قبل از انجام خدمت، از دریافت خدمت انصراف دهد و متحمل هزینه نشود.





http://www.fanfix.ir/