انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




استوری‌تلینگ؛ یک روش قدیمی اما موفق بازاریابی


چندی پیش، وقتی خیریه‌ مک‌دونالد می‌خواست برای ساختن یک مرکز جدید در استرالیا از میان مردم و خیرین، سرمایه‌گذار جذب کرده و از آنها درخواست کمک مالی کند، ویدئویی کوتاه‌ ساخت. خیلی‌زود ویدئو به یکی از پربیننده‌ترین ویدئوهای یوتیوب تبدیل شد. راز این موفقیت، بدون‌شک در شیوه‌ بازاریابی خیریه مک‌دونالد و البته نوع داستانسرایی یا استوری‌تلینگ آنها بوده است ...






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%...A7%D8%A8%DB%8C