معرفی پلاس آپ


گروه پلاس‌آپ استارتاپی است که باهدف ایجاد کسب‌وکاری سبز شکل‌گرفته است. پلاس‌آپ در زمستان ۹۶ به‌عنوان طرح برتر نخستین استارت‌آپ ویکند محیط‌زیست و مدیریت شهری هوشمند برگزیده شد. ما قصد داریم به­جای اینکه مانند بسیاری از بنگاه­های اقتصادی با تولید آلودگی، جزئی از مشکل شویم، قسمتی از راه­حل باشیم و با کمک­ شما هم­میهنان و شهروندان تجارتی برپا کنیم که رشد هرروزه آن محیط‌زیست ما را پاک و پاک­تر نماید.
پلاس‌آپ استارتاپی اجتماعی است که با ترکیب فروانی زباله‌های تولیدشده و ایده‌های خلاقانه به طراحی تجارت می‌پردازد که در مرحله اول فعالیت اقتصادی بازآفرینی و کاهش پسماندهای قابل‌استفاده مجدد را دنبال می­کند تا فرصت‌های شغلی و آموزشی-ترویجی را برای هنرمندان، کودکان و حتی افرادی که از بازار کار کنار گذاشته‌شده‌اند، فراهم آورد. پلاس‌آپ بازارچه­ای خلاقانه است که محصولاتی را از طرف جامعه طراحان، تولید‌کنندگان صنایع‌دستی و مشاغل خانگی به فروش می­رساند و این بستر را فراهم می­کند تا تولیدکنندگان با نام خودشان محصولاتی را در آن ارائه نمایند.


هدف پلاس آپ


آگاهی شهروندان تهرانی در مورد مزایای بازآفرینی مواد قابل استفاده

تقویت مرزهای اجتماعی و ایجاد فرصت به سود مردم

ریپلاس محصولات را به قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در بازار عرضه می‌کند تا اقلام خانگی در اختیار گروه‌های کم درآمد جامعه قرار گیرد

کمی‌سازی و نمایش میزان محصولاتی که ازطریق استفاده مجدد، از تبدیل مواد به زباله، جلوگیری کرده‌اند

حفظ فرصت‌های کاری برای افراد محروم در بازار کار امروز

اعضای ما با مشارک در بازار ریپلاس افرادی که در معرض خطر طرد اجتماعی-اقتصادی قرار دارند را به کاری ارزشمند مشغول می‌کنند.

هدف ما این است که جهان و منازل شما را به مکانی زیباتر تبدیل کنیم. با حمایت سخاوتمندانه و مداوم شما، ریپلاس می‌تواند این ماموریت را برای خدمت خلاقانه به جامعه و محیط‌زیست ادامه دهد. از حمایت شما متشکریم.