شرکت دانش بنیان طنینو با تمرکز بر روی نوآوری در صنعت موسیقی و با رسالت حمایت از صاحبین محتوای موسیقی ایرانی از دوجنبه حمایت مالی و حمایت تبلیغات و اطلاع رسانی به عنوان اولین بستر هوشمند شناسایی و مرتب سازی و پخش موسیقی ایرانی از سال 1396 شروع به فعالیت کرده و در این راه از کلیه دستاندرکاران حوزه موسیقی و صاحبین محتوا دعوت به همکاری می‌نماید


شناسایی هوشمند آهنگ

با اولین ورود به برنامه، طنینو آهنگ‌های شما را شناسایی می‌کند و بصورت خودکار اطلاعات آن از جمله نام‌موسیقی، نام خواننده و آلبوم، سال ساخت و ژانر(سبک آهنگ) و حتی کاور موسیقی را بصورت هوشمند ساماندهی و تصحیح می‌کند. تجربه تصحیح شدن آهنگی که مدت‌هاست با نام و اطلاعات اشتباه و حتی بدون کاور به آن گوش می‌دادید به تنهایی هیجان‌انگیز است. حال اینکه این همه ماجرا نیست... طنینو متن‌ترانه‌ي آهنگ‌های شناسایی شده را در اختیارت می‌گذارد. و علاوه بر امکان جمع‌آوری آهنگ‌های محبوبت و گلچین کردن آنها در لیست پخش، امکان رای ‌دادن به آهنگ‌ها را می‌دهد تا بیشتر با تو و آهنگ‌های محبوبت آشنا شود و در آینده آهنگ‌های دلخواهت را پیشنهاد دهد.


فضای ابری

هرجایی که هستی با اینترنت و فضای ابری طنینو به آهنگ‌هایت دسترسی داشته باش با طنینو فضای ابری اختصاصی در اختیار شماست تا آهنگ‌هایت را در هر گوشی یا تبلت با سیستم‌عامل اندروید، آی‌او‌اس و دسکتاپ در دسترس داشته باشی.


شناسایی آهنگ از محیط

حتما پیش آمده در کافی‌شاپ، مهمانی یا حتی در ماشین موزیکی پخش شود و دوست داشته باشی اطلاعات آن یا حتی خود آهنگ را داشته باشی. شناسایی محیطی طنینو بانک اطلاعاتی جامعی از همه آهنگ‌های ایرانی و خارجی است که مدام درحال بروز رسانی است. کافیست دکمه شناسایی را بزنی ویترین جدیدترین و برترین خواننده‌ها، آلبوم‌ها و موزیک‌ها را در ویترین طنینو دسته بندی کرده‌ایم. همچنین در رادیو طنینو می‌توانید بدون تبلیغات و هیچ توضیح اضافی به آهنگ‌های رادیو گوش بدین.




شناسایی هوشمند آهنگ

طنینو بر روی دسکتاپ با امکانات جذابتر در دسترس است در این نسخه هم موتور هوشمند طنینو با بهره‌گیری از الگوریتم بومی خود بدون نیاز به پخش، آهنگ‌های سیستم شما را شناسایی و کلیه آهنگ‌های تصحیح شده را دسته‌بندی شده در اختیار شما می‌گذارد.



ساماندهی

در نسخه دسکتاپ این قابلیت کمی متفاوت‌تر و کامل‌تر از نسخه موبایل است. شما می‌توانید آهنگ‌های یک فولدر خاص را به عنوان ورودی معرفی کنید و تنظیمات بیشتری از جمله دسته‌بندی موزیک‌های شناسایی شده بر اساس خواننده(یا گروه موزیک) و آلبوم‌ها را در فولدر خروجی که خود شما مشخص کرده‌اید گردآوری می‌کند



طنينو، سامانه هوشمند شناسايي، مرتب سازي و پخش موسيقي