ما، در سرزمین تیزهوش ها معتقدیم همه فرزندان عزیزمون تیزهوش هستن. مهم نیست که توی چه مدرسه ای درس می خونن، مهم اینه که به منابع آموزشی مناسب و با کیفیت دسترسی داشته باشن.


سرزمین تیزهوش ها وب سایتی است که در آن محتوا و منابع آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مقاطع ششم تا دوازدهم با محوریت ارائه محتوای آموزشی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.



اگر می خواهید در آزمون های ورودی (تیزهوشان، نمونه دولتی، مدارس خاص) و آزمون های دوره ای (نیمسال، مستمر، جامع، آزمایشی، نهایی) عملکردی متناسب با توانایی خود داشته باشید، در این راه قدم به قدم همراه شما خواهیم بود.
این‌جا کتاب های آموزشی تیزهوشان، اخبار آموزشی، رویدادها، مشاوره‌ های تحصیلی، برنامه‌ ریزی درسی و محتوای آموزشی دیجیتال در اختیار شما قرار می‌ گیرد.
انواع بانک‌ های اطلاعات مفید مانند لیست مدارس، بانک نمونه سوال و ... در کنار هزاران صفحه‌ ی مطالب آموزشی، تفریحی و سرگرمی ویژه‌ ی دانش‌ آموزان، سرزمین تیزهوش‌ ها را به مرجع آموزشی آنلاین شما تبدیل می‌ کند.

اگر هم قصد شرکت در آزمون‌ تیزهوشان را ندارید، ما با معرفی مدارس، اعلام شهریه‌ ی آن‌ ها، مشاوره‌ ی تحصیلی و صدها مطلب علمی و آموزشی باز هم کنارتان هستیم و سعی داریم ـ حتی به اندازه‌ ی یک قدم کوچک ـ شما را به موفقیت نزدیک‌ تر کنیم، چون باور داریم شما تواناتر از آرزوهایتان هستید.




سرزمین تیزهوش ها