🔸 “ایان پیرسون” یک آینده‌نگر و دانشمند انگلیسی مدعی شد که تا چند دهه دیگر، ممکن است انسان‌ها بتوانند به وسیله ادغام ذهن‌ با ماشین‌ها، به نوعی “جاودانگی” دست یابند.

🔹 “ایان پیرسون” آینده‌نگر و و دانشمند انگلیسی بتازگی اظهار کرده است که تا دهه‌های آتی، بدن ما پس از مرگ از طریق ربات‌هایی که ظاهر انسانی دارند(android)، به زندگی خود ادامه خواهد داد. این به این معنا است که اختیار ذهن انسان‌ها بیش از این دست خودشان نخواهد بود. پیرسون که تاکنون ۸۵ درصد از پیش‌بینی‌هایش راجع به آینده درست بوده است، راجع به اظهاراتش از عبارت “جاودانگی الکترونیکی”(electronic immortality) استفاده کرده است. وی معتقد است، رسیدن به “جاودانگی الکترونیکی” نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد و مغز ما برای اهدافی که از کنترل خودمان خارج است، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

🔸دکتر پیرسون می‌گوید، هوش انسانی، حافظه و احساسات ممکن است تا سال ۲۰۵۰ میلادی به فناوری‌های بیرونی متصل شوند. وی گفت: با فرارسیدن مرگ انسان‌ها، مغز نیز متوقف می‌شود. اما مشکلی نیست. زیرا در آینده ۹۹ درصد مغز هنوز با استفاده از “فناوری اطلاعات”(IT) به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در آینده کارکرد ربات‌های اندروید به نحوی خواهد بود که سبب فعالیت مغز انسان حتی پس از مرگش خواهند بود. به این گونه که بدن همان انسان پس از مرگش ارتقا می‌یابد و در ظاهر یک بدن جوان‌تر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. طوریکه این ربات در مراسم ختم صاحبش حاضر خواهد شد...

جزئیات بیشتر:
bigbangpage.com/?p=77628

🆔 @big_bangpage