خدمات ساخت و تولید ایران (Iran Manufacturing Services) با عنوان اختصاری IranMFG، با هدف ارائه خدمات نوین طراحی، مهندسی، ساخت و تولید در زمینه های صنعتی و نیز غیرصنعتی ایجاد شده است. اين مجموعه با معرفي خدمات آنلاین مهندسی، طراحی، نمونه سازی و ساخت و تولید ایران به عنوان نخستين وبسایت ارائه دهنده خدمات غيرحضوري ساخت و تولید در ایران، افتخار دارد که توانسته است فاصله بین ایده طراحان و مهندسان و محصول ساخته شده با بهترین کیفیت را به حداقل برساند.
دسترسی تیم مهندسی IranMFG به گستره وسیعی از امکانات ساخت و تولید این امکان را به هر شخص، شرکت یا سازمانی می دهد تا با استفاده از خدمات ما به راحتی طرح خود را به محصول تمام شده تبدیل نمایند. این خدمات می تواند شامل ( و نه محدود به) موارد زیر باشد:

طراحی و مهندسی


طراحی اجزاء و قطعات مکانیکی
طراحی ماشین آلات صنعتی


مهندسی معکوس سیستم ها
طراحی انواع قالب های ساخت
مدل سازی و تهیه نقشه های ساخت


ساخت و تولید

انواع ماشین کاری معمولی و CNC شامل تراشکاری، بورینگ و فرزکاری سه و چهار محور
برش کاری (لیزر، پلاسما، وایرکات، واترجت و...)، اسپارک (EDM) و ورق کاری
فرم دهی،
سوراخ کاری، قلاویز زنی و مونتاژ
انواع حکاکی لیزری و
پانتوگراف
آماده سازی سطوح شامل
انواع سند بلاست و پولیش کاری
انواع پوشش دهی شامل
رنگ (پودری و مایع)،
آنودایز،
کروماته و
انواع آبکاری

بازرگانی

تأمین مواد اولیه
تأمین ابزارآلات ساخت و ماشین های صنعتی


ماشین کاری در محل

طراحی، مدل سازی و نمونه سازی انواع ماشین آلات پرتابل

هدف گروه IranMFG ارائه خدمات مهندسي و ساخت آسان و سریع با پشتیبانی غيرحضوري در تمامی مراحل کار می باشد. سیستم آنلاین استعلام قیمت و سفارش دهی در کنار تحویل دهی در محل مشتریان باعث می شود فرایند پیچیده و زمان بر برون سپاری سنتی (شامل بازدید از محل کارگاه، پیگیری های حضوری و تلفنی) برای شرکت ها و سازمان ها به امری آسان و سریع تبدیل شود. همچنین این مجموعه پذیرای کلیه سفارشات طراحی و مهندسی ذکر شده، به صورت مجزا می باشد و ارائه این خدمات منوط به ثبت سفارش ساخت نیست.
این سیستم برای اشخاص حقیقی مانند طراحان، مخترعین و تمام افرادی که جهت استفاده و علاقه شخصی اقدام به ساخت می نمایند نیز دارای مزایای بسیاری است. برای استعلام قیمت و سفارش دهی نیازی به ارائه نقشه های مهندسی ساخت وجود ندارد. تیم فنی IranMFG هر نوع فایل (حتی متنی) را در صورت نیاز با ارائه خدمات تکمیلی مهندسی تبدیل به مدارک مورد نیاز برای ساخت می نماید.