هر تعامل انسان با انسان، نوعی بازی است که به مرور هیجان خود را از دست می‏ دهد و در گروه روزمرگی‏ ها قرار می‏گیرد. اما در لحظه خلق هر بازی، هیجانی تمام وجود آدمی را تسخیر می‏کند. هیجانی که هیچ نمونه مشابهی ندارد. ما می‏خواهیم در این دنیای بزرگ هر روز تمام کارهای روزانه خود را با هیجانی جدید تجربه کنیم. به نظر ما بازی در مقابل زندگی نیست، نام دیگر آن است.
“زیبا‏ترین تجربه بشری، «رازآمیز» است. این حس در محل تلاقی هنر ناب و علم محض متولد می‏شود.” آلبرت انیشتن
خدمات سرگرمی فربود انگاره به عنوان یک شرکت طراحی بازی در کلیه حوزه های طراحی بازی از جمله Board Game، بازی های سازمانی و رویدادی، اپلیکیشن های بازی، واقعیت افزوده، بازی وارانه کردن (Gamification) و بازی های محیطی که نوآوری تیم فربودانگاره است، فعالیت میکند. هدف همه بازی ها سرگرمی در درجه اول، تشویق بازیکنان به انجام یا عدم انجام فعالیت های مشخص و البته بعضا رساندن پیامی خاص است، لذا فربودانگاره مانند یک شرکت طراح معماری، به طراحی یک مجموعه طبق نیاز مخاطب می پردازد.
خدمات شرکت

امروزه بازی و فرآیند طراحی آن در تمامی عرصه­ ها به کار گرفته شده است تا سرگرمی و نشاط را به بشر هوشمند بازگرداند و البته از این ابزار مدرن برای بهبود فعالیت شرکت­ ها نیز استفاده شود. خدمات سرگرمی فربود انگاره نیز همگام با مجموعه­ های مشابه در جهان خدمات طراحی بازی خود را در حوزه های زیر ارائه می­کند:
طراحی اپلیکیشن­ های بازی اعم از داستان محور، محیطی و واقعیت افزوده

بازی­ وارانه کردن فرآیندهای سازمانی از قبیل باشگاه مشتریان

طراحی بازی­ های اختصاصی با اهداف مختلف از جمله آموزش و فرهنگ­سازی و…

طراحی بازی­ های صفحه­ ای و کارتی





http://www.realitygame.me/