ما به شما کارآمدترین و نوآورانه‌ترین راه‌حل‌ها را برای جذب مشتریان جدید، شناخت و افزایش مشارکت مشتریان فعلی و بهبود تجربه مشتری ارائه می‌دهیم.

با هیرکان همراه شوید تا سود بیشتری از کسب‌وکار خود به دست آورید.

در هیرکان همه چیز بر مبنای دانش روز دنیا پایه‌ریزی شده است تا سرویسی متناسب با آخرین متدولوژی‌های جهانی به مشتریان ارائه شود. بهره‌گیری از تیمی نخبه از فارغ‌التحصیلان معتبرترین دانشگاه‌های ایران و جهان و همچنین تجربه کاری داخلی و بین‌المللی اعضای هیرکان، خود گواهی بر تلاش ما در زمینه استفاده از دانش و فناوری در کسب‌وکار می‌باشد.
رویکرد هیرکان در تعامل با مشتریان، همراهی آن‌ها در تمامی مراحل استفاده از تکنولوژی است. این مراحل شامل شناخت نیازمندی‌ها تا پیاده‌سازی و اجرا می‌باشد. از این رو هیرکان علاوه بر ارائه سرویس‌های نرم‌افزاری، خدمات خود را در قالب سرویس‌های مشاوره و بازاریابی طراحی شده مختص نیازهای هر کسب‌وکار، ارائه می‌دهد.
هیرکان مدل‌های همکاری متعددی برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مدل‌ها شامل همکاری به صورت عدد ثابت، همکاری در قالب پورسانت و درصد از فروش ایجاد شده است. مدل‌های همکاری مبتنی بر فروش ریسک مشتریان را در استفاده از خدمات هیرکان کاهش می‌دهد و نمایانگر اعتماد هیرکان به توانمندی خود در ایجاد فروش می‌باشد






نوآوران هوشمند هیرکان خاورمیانه