6
اصول تجارت الکترونیک در فروشگاه های آنلاین

استارتاپ شو در آبان ۳۰, ۱۳۹۳
دسته بندی
برچسب






یکی از راه های ایجاد کسب و کار ، روی آوردن به دنیایی به اسم تجارت الکترونیک است . ایجاد کردن یک فروشگاه آنلاین از راه های ایجاد یک کسب و کار اینترنتی می باشد ، فروشگاه آنلاین به هر وب سایتی که متصل به درگاه پرداخت الکترونیک باشد و به نوعی جنس یا محصولی را مورد معامله قرار دهد گفته می شود.موارد زیادی در احداث یک کسب و کار اینترنتی دخیل و مهم می باشد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-مدیریت مشتری:به این معنا که بتوانیم مطالبات کاربران و مشتریان خود را فراهم آورده و یک سازمان دهی خاص در خصوص رفتار با کاربرانمان داشته باشیم.
– SEO و SEO : SEM به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش بازدید کنندگان وSEM به معنای بازاریابی به کمک موتورهای جستجو است.
-مدیریت محصولات:ارائه محصولات با کیفیت بالا و البته با گارانتی و همینطور شرایط پس از فروش و تلاش برای موجود بودن محصولات در تمام اوقات سال.
-مدیریت کمپین:کمپین های تبلیغاتی از راه های اصلی جذب بازدید کنندگان و معرفی محصولات شما هستند که باید به صورت صحیح مدیریت و بهینه بشوند ، مهندسی تبلیغات یکی از مباحث مهم در تجارت الکترونیک است .
-طراحی یک رابط کاربری برای مشتری:اختصاص دادن یک صفحه اختصاصی به کاربر مهمان ها و کاربر عضو ها برای عملیات خریدشان ، می تواند وجه تمایز شما از دیگران باشد.
-مقیاس پذیری:توجه به بازار حقیقی برای ارائه محصولاتتان به صورت مجازی ، شما را به موفقیت نزدیک تر می کند ، همیشه باید بدانید گزینه اول خرید ها به صورت واقعی است پس برای اینکه بتوان مشتری را جذب کنید باید با بازار واقعی یک فرق کوچیک داشته باشید ، فرق های بزرگ بی اعتمادی را همراه خواهد داشت.
-امنیت:حفظ اطلاعات کاربرات ثبت نام کرده ، حفظ اطلاعات حساب ها در صورت دریافت توسط شما و ثبات در فروشگاه شما همگی در زمینه امنیت قابل بحث است.
-تحلیل:تحلیل رفتار کاربران و بینندگان کمک زیادی به شما در جهت جذب آنها خواهد کرد.
-خبرنامه:خبرنامه به صورت ایمیلی و پیامکی وسیله لازم و ضروری برای صدا کردن مشتریانتان در زمان های خاص می باشد.
-ارسال:ارسال به موقع و سریع و سالم محصولات و اطمینان از رسیدن آنها وجه تمایز شما می باشد
نوشته ای از : هومن رضوانی

اصول تجارت الکترونیک در فروشگاه های آنلاین | استارتاپ شو