ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی

    رهنمودهایی برای بازاریابی استارت‌آپ‌ها در اینستاگرام

    رهنمودهایی برای بازاریابی استارت‌آپ‌ها در اینستاگرام

    تصاویر و هشتگ‌ها؟ این استراتژی بازاریابی چگونه است؟ بیشتر کارآفرینان استارت‌آپی مشغول ایجاد یک وب‌سایت جذاب و به‌اصطلاح «کاربر کُش»، توسعه وبلاگ تجاری و وارد شدن به دنیای فیس‌بوک و توییتر و لینکدین هستند. اما اینستاگرام خیلی موردتوجه آن‌ها نیست، زیرا جدا از اینکه فقط تصاویر را شامل می‌شود، درک نحوه استفاده از آن به‌عنوان ابزار بازاریابی نیز مشکل است.
    بااین‌حال، صاحبان کسب‌وکارهای باسابقه می‌دانند که اینستاگرام در فروش محصولات و خدمات، مشارکت مخاطبان و بالا بردن ترافیک وب‌سایت شگفت‌انگیز است. در اینجا به چندین روش اشاره می‌کنیم که می‌توانید با کمک آن‌ها از اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار بازاریابی فوق‌العاده استفاده نمایید.

    • فایل‌های تصویری خود را با دقت انتخاب کنید

    اگر هم‌اکنون در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بازاریابی می‌کنید، پس شما شخصیتی شناخته‌شده هستید و مشتری خود را می‌شناسید. بنابراین اکنون باید بدانید چه نوع تصاویر، مطالب و هشتگ‌هایی برای مشتریان جذاب خواهد بود. یکی از بهترین روش‌ها این است که به پست‌های اینستاگرام دیگر کسب‌وکارها که برای مخاطبان مشابه جذابیت دارند، نگاهی بیندازید. این کسب‌وکارها لزوماً نباید رقبای مستقیمتان باشند. از ایده‌های آن‌ها استفاده کرده تا پست‌های خودتان را بسازید.
    شرکت ModCloth، خرده‌فروش لباس برای زنان نسل هزاره (متولدین اوایل ۱۹۸۰ تا اوایل ۲۰۰۰ را نسل هزاره یا millennial می‌نامند)، در این مورد کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. آن‌ها عکس‌های مشتریانی که مدلِ لباس‌های آن‌ها شده‌اند را پست می‌کنند و اغلب از قابلیت کروسل (carousel) اینستاگرام استفاده می‌کند. کروسل اجازه نمایش هم‌زمان حداکثر ۴ عکس را می‌دهد. هشتگ‌های این شرکت هم خلاقانه است.

    • از هشتگ‌های جذاب استفاده کنید

    ازآنجایی‌که واقعا فضای محدودی برای قرار دادن هر متنی روی تصاویرتان دارید، استفاده از هشتگ‌های جذاب بهترین شیوه برای جلب‌توجه مخاطبانتان است. برای دریافت ایده‌های خوب، می‌توانید از ابزاری مثل hashtagify.me استفاده کنید. وقتی‌که تعداد فالوئرهایتان را کمی افزایش دادید، می‌توانید یک هشتگ ویژه برندتان هم ایجاد کنید تا محتواهای رسیده از مخاطبانتان را دسته‌بندی و انتخاب کند و دسترسی شما را گسترش دهد.
    برای بعضی مطالب جذاب، شرح تصویر اختصاص دهید. یک بخش فراخوان اقدام یا CTA مثل «کسی را که می‌خواهی بخندانی تگ کن» بگذارید و از قسمت کامنت برای اضافه کردن هشتگ‌ها (در حال حاضر تا ۳۰ عدد مجاز است) استفاده کنید.

    • از امکان نشان‌گذاری جغرافیایی یا Geotagging استفاده کنید

    بسیاری از کاربران اینستاگرام به‌منظور یافتن مکان‌های جغرافیایی مناسب برای آنچه که می‌خواهند، به این ویژگی مراجعه می‌کنند. ممکن است کاربری به دنبال یافتن یک رستوران استارباکس در مکان جغرافیایی خاصی باشد، اگر استارباکس‌ها از ابزار نشان‌گذاری جغرافیایی استفاده کنند (که می‌کنند) نتایج جستجو، پست‌های اینستاگرامی استارباکس‌های آن منطقه را نشان می‌دهد. نشان‌گذاری جغرافیایی عکس‌ها، روش فوق‌العاده‌ای برای بیشتر دیده شدن در نتایج جستجوها است.


    • انتخاب و سازمان‌دهی محتوای تولیدشده توسط کاربر

    همان‌طور که قبلا گفته شد، ترغیب مخاطبان برای به اشتراک گذاشتن محتوایی که می‌نویسند، فرصتی فوق‌العاده برای شما است. این محتوا برند شما را معرفی و برجسته می‌کند یا با ایجاد یک هشتگ برند به زمینه کاری شما مرتبط می‌شود. وقتی به یکی از اعضای جامعه مخاطبتان توجه خاصی نشان داده و بابت مطالبشان به آن‌ها اعتبار و امتیاز می‌دهید، درواقع به دیگران انگیزه می‌دهید تا به امید کسب توجه شما، برندتان را به اشتراک بگذارند.
    نکته‌ای که باید در آن احتیاط کنید این است که اطمینان حاصل نمایید پیش از به اشتراک‌گذاری محتوا، حساب کاربری آن‌ها را چک کرده و مطمئن شوید با سطح متناسب شما مطابقت داشته باشد. شاید بهتر باشد اجازه انجام این کار را هم از شما بگیرند. برای یافتن و انتخاب محتویات تولیدشده توسط کاربران، می‌توانید از Mulpix استفاده کنید. Mulpix یک ابزار موتور جستجوی خوب در اینستاگرام است.

    • سعی کنید در ارتباط باشید

    اگر می‌خواهید بازدیدکنندگانتان با شما در ارتباط باشند وقتی عکس یا تصویری را پست می‌کنید، سوالی بپرسید. اگر موافق‌اند یک‌بار و اگر مخالف‌اند دو بار ضربه بزنند. یا سوالاتی با پایان باز بپرسید و از بازدیدکنندگان بخواهید در کامنت‌ها پاسخ دهند. از آن‌ها بخواهید دوستانشان را هم برای پاسخ دادن به سوال شما تگ کنند.
    جمهوری چای (Republic of Tea)، یک استارت‌آپ نسبتا جدید است که دقیقا با پرسیدن سوالاتی در پست‌هایش، ۴۰۰۰ فالوئر را به‌سرعت جذب کرد. در کپشن‌ها هم می‌توان سوال ها را پرسید، هرچند احتمالا بهتر است آن‌ها را روی تصویر مربوط به خودشان قرار دهید.


    • به‌منظور تبلیغ برندتان، بازدیدکنندگان را به انجام کاری ترغیب کنید

    شیوه کار کاملا واضح و روشن است اما تا آنجا که می‌توانید بدون تخریب وجهه اصلی‌تان، اطلاعات کسب کنید. درواقع می‌توانید تنها با یک پست منافع بسیار زیادی را به دست آورید. نمونه آن، مجله Foundr، نشریه‌ای استرالیایی است که حق اشتراکش را به‌طور خاص به استارت‌آپ‌هایی مشابه شما می‌فروشد. صاحبان نشریه تصمیم گرفتند مسابقه‌ای را در اینستاگرام برگزار کنند.
    نکته ‌اینجاست که برای ورود به این مسابقه، بازدیدکنندگان باید سه کار انجام می‌دادند که باعث تبلیغ برند آن‌ها می‌شد. این سه کار عبارت بودند از: گرفتن یک فالوئر جدید در توییتر، لایک و تگ کردن دو تا از دوستان بازدیدکننده، و آخری اینکه ترافیک سایت را افزایش دهند یا در سیستم رتبه‌بندی ۵ ستاره پادکست شرکت کنند. URL سایت هم که همیشه در صدر است.


    • ثابت‌قدم و خودکار عمل کنید

    درست مثل دیگر رسانه‌های اجتماعی، در اینستاگرام هم باید پست‌هایتان نظم و هماهنگی داشته باشد وگرنه فالوئرهایتان را از دست می‌دهید. آن‌ها پست‌های جدید، جذاب و سرگرم‌کننده می‌خواهند و اگر چیز جدیدی برای عرضه نداشته باشید دیگر شما را دنبال نخواهند کرد. زمانی که وقت دارید باید از قبل چندین پست آماده کنید تا بعدا آن‌ها را در صفحه‌تان قرار دهید. برای این کار از ابزارهایی مثل Wordswag, Hootsuite و Schedugr.am استفاده نمایید.
    می‌توانید هر تعداد عکس و تصویر که می‌خواهید همراه با نقل‌قول‌ها، کپشن‌ها، هشتگ‌ها و ... آپلود کنید و تقویمی برای پست کردن مطالب تنظیم نمایید. با این کار وقت زیادی صرفه‌جویی می‌شود و نگران فراموش کردن چیزی برای پست در صفحه‌تان نخواهید شد.


    رهنمودهایی برای بازاریابی استارت‌آپ‌ها در اینستاگرام - ictstartups.ir


    tech.co
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/09/05
    نوشته ها
    2
    0
    عضو انجمن
    انتخاب مشاور بازاریابی در اینستاگرام

    برای طراحی هوشمندانه و پایه ریزی مناسب حرکت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اکیدا توصیه میکنیم کار را به متخصصین آگاه و باتجربه بازاریابی اینترنتی بسپارید. اما چگونه تشخیص دهیم چه فرد یا شرکتی می تواند به ما کمک کند؟ داشتن نمونه پروژه های موفق و مشتریانی بزرگ شاخص خوبی برای انتخاب آگاهانه یک مشاور بازاریابی خبره است. بنابراین در هنگام جستجوی فرد مناسب از آنها سوال کنید لیست پروژه های بازاریابی در اینستاگرام را برای شما بفرستند تا شما با کمی بررسی و تحقیق بتوانید به یک ارزیابی درست برسید و انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

    ادامه در :چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوعات مشابه

  1. درس هایی از استارتاپ‌‌هایی با موفقیت حیرت‌انگیز
    توسط SARA در انجمن آموزش های عمومی استارتاپی
    پاسخ: 10
    آخرين نوشته: 2018/05/20, 21:01
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/18, 14:14
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/16, 20:57
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/25, 07:08

مجوز های ارسال و ویرایش