همانطور که می دانید سئو و داشتن تخصص در این حوزه یکی از مزیت های رقابتی شرکت ها و استارتاپ ها نسبت به یکدیگر می باشد. رقایت بین این همه وبسایت و پیشنهاداتی که گوگل به کاربر ارائه می کند، قرار گرفتن در صفحه اول نتایج یکی از دشوارترین کارهای دیجیتال مارکتینگ است.

در این پست و پست بعدی قرار است در مجموع با ۲۲ مورد از مهم ترین موارد چک لیست سئو در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید، که اگر این چک لیست ها را در فعالیت مارکتینگ خود به درستی انجام دهید به طور قطع تاثیر بسیار زیادی روی سئو شما خواهد گذاشت. در ادامه با داناپ همراه باشید :
۱٫ اکانت گوگل تگ منیجر (tagmanager.google.com) خود را بسازید و آن را بر روی وبسایت خود نصب کنید. (توجه داشته باشید که این سرویس هم مانند google analytics برای ایران تحریم می باشد و باید با VPN از آن استفاده کنید.)

گوگل تگ منیجر چیست؟
ابزاری برای بکارگیری تمام کدهای رهگیری وبسایت ها در یک جا و مدیریت آسان این کدها. برای مثال شما می توانید کد هر سرویسی که می خواهید از آن استفاده کنید را به جای اینکه خودتان به سختی آنها را در کدهای وبسایت قرار دهید، به راحتی وارد ابزار گوگل تگ منیجر کنید و از آن سرویس ها استفاده کنید


بهترین و کوتاه ترین چک لیست سئو 2018 (بخش اول)