سامانه ای هوشمند برای برگزاری نمایشگاه ها ، مرجعی کامل برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ها
هایپر اکسپو یک سامانه‌ هوشمند برگزاری نمایشگاه برای شرکت هایی است که در حوزه‌ های مختلف فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی در رویدادهای نمایشگاهی مورد علاقه ‌شان شرکت کنند و دیده شوند. همچنین اگر برگزارکننده نمایشگاه ها، همایش ها و کنگره ها هستید می توانید از این سامانه‌ هوشمند بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایید و نمایشگاه مجازی خود را هم زمان با نمایشگاه های فیزیکی خود با مزیتهای خیلی بیشتر برگزار کنید و تاثیر نمایشگاه های فیزیکی خود را بیشتر از پیش نمایید.
اگر با ما در این مورد موافق‌ هستید که شرکت در نمایشگاه ها می‌تواند به کسب‌ و کار شما کمک کند، می‌توانید از ابزارهای موجود در هایپر اکسپو برای ثبت نام در نمایشگاه مجازی مورد نظر خود و بارگذاری اطلاعات غرفه، بازاریابی مدرن و مجازی را امتحان نمایید.
اطلاعات مربوط به شرکت اعم از کاتالوگ، نمونه محصولات، فیلم های تبلیغاتی و راه های ارتباطی خود را به راحتی در هایپر اکسپو در معرض دید دیگران و بازدیدکنندگان قرار دهید. در مورد اطلاعات شرکت و برنامه های خود برای حضور در نمایشگاه های فیزیکی و سایر اطلاعاتی که برای مشتریانتان مهم‌اند، محتوا تولید کنید و غرفه اختصاصی مربوط به شرکتتان را بسازید و اداره نمایید.
اگر شرکت کننده نیستید، با بازدید از نمایشگاه های مجازی مختلف می‌توانید شبکه‌ ارتباطی‌ تان را قوی‌تر کنید، از محصولات و تکنولوژی های جدید مطلع شوید و .....
در آینده ایی نزدیک تعداد نمایشگاه های بزرگ و متنوع موجود در هایپر اکسپو، به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی از شرکت های پیشرو در هر زمینه بازدید کنید و بدون اتلاف وقت در ترافیک و به دور از هر گونه سفرهای بین شهری از نمایشگاه مجازی مورد نظر خود بازدید و با شرکت های مدنظر مذاکره کنید.

چه شرکت کننده نمایشگاه باشید و چه بخواهید از نمایشگاه های مجازی موجود در هایپر اکسپو بازدید کنید، شما عضوی از خانواده‌ی بزرگ هایپر اکسپو هستید و نظرتان برای ما بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر و انتقال نظرتان، با ما تماس بگیرید.



نمایشگاه مجازی, غرفه مجازی, نمایشگاه بین المللی تهران | نمایشگاه مجازی هایپر اکسپو | نمایشگاه مجازی هایپر اکسپو