ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/04/06
    نوشته ها
    144
    6
    مدیر بخش

    تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست

    اصطلاحاتی که در تجارت الکترونیک استفاده می شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملا واقف هستند. با این وجود افرادی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنتی آغاز کرده اند، ممکن است نسبت به این تفاوت ها اطلاع چندانی نداشته باشند. از جمله این اصطلاحات «آنلاین مارکتینگ» و «دیجیتال مارکتینگ» است که گاهی به جای یکدیگر استفاده می شوند. در حالی که میان این دو اصطلاح تفاوت زیادی وجود دارد. در زیر به این تفاوت ها می پردازیم.



    دیجیتال مارکتینگدیجیتال مارکتینگ به مجموعه از فرآیند های فروش محصولات گفته می شود که چندین روش را در بر می گیرد. در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت و فضای مجازی تنها یک روش برای فروش محصولات محسوب می شود. به عبارت دیگر، روش های بازاریابی، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق سه کانال اینترنت، تلویزیون و تلفن همراه صورت می گیرد. در زیر هر یک از این

    روش ها را بررسی می کنیم.
    1-دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتیبزرگترین شبکه تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت است. در این روش محصولات و خدمات به شکل گسترده ای تبلیغ و معرفی می شوند. مشتریان و مصرف کنندگان نیز در سطح وسیع می توانند به راحتی به اطلاعات و داده هایی که با استفاده از روش دیجیتال مارکتینگ در اینترنت منتشر شده است، دسترسی پیدا کنند.2-دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلویزیونیمتداول ترین روش تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ استفاده از تلویزیون می باشد. این رسانه به دلیل داشتن مخاطبان از تمامی اقشار جامعه، می تواند به راحتی به هدف مورد نظر دست پیدا کند. در روش اینترنتی به امکانات خاصی نیاز است. در حالی که در این روش، مصرف کننده ها حتی در دورترین نقاط روستایی و با هر سطح سوادی به راحتی تبلیغات را دریافت کنند.3-دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلفنیاستفاده از پیامک ها و ارسال آنها در حجم انبوه یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محسوب می شود. در این روش باید نام تجاری محصولات به صورت تک تک به مشتریان ارسال شود. از جمله مزایای این روش، تاثیرگذاری یکباره بر مشتریان است. اما این روش نباید به صورت مداوم و پیوسته باشد. زیرا موجب دلزدگی مصرف کنندگان از حجم زیاد پیامک ها


    می شود.
    آنلاین مارکتینگدر حالی که دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های بازاریابی نوین می باشد، آنلاین مارکتینگ تنها روش اینترنتی را در بر می گیرد. به همین دلیل می توان گفت بین این دو روش رابطه عموم و خصوص من وجه برقرار است. آنلاین مارکتینگ یکی از روش های جدید بازاریابی که در زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ قرار دارد. در این روش اینترنت و فضای مجازی به عنوان تنها کانال اصلی برقراری ارتباط با مشتریان می باشد. در روش آنلاین مارکتینگ طراحی وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی سه گونه متفاوت برای تبلیغ و بازاریابی می باشد. طراحی وبسایت اختصاصی محل اصلی فعالیت آنلاین مارکتینگ است که می تواند به صورت یک سایت ساده و یا فروشگاه اینترنتی طراحی شود. وبلاگ ها محیطی برای ارائه اطلاعات و داده های جدید به مشتریان می باشد و شبکه های اجتماعی نیز محلی برای تبلیغ و بازاریابی به صورت ساده و کم حجم هستند.


    تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست
    ویرایش توسط mahsa : 2018/07/15 در ساعت 16:21
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

  1. بیست و یکمین دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/05/03, 11:45
  2. بیست و پنجمین دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/05/02, 19:07
  3. کارگاه دیجیتال مارکتینگ (بیست و هفتمین دوره)
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/05/02, 19:01
  4. بیست و نهمین دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/05/02, 18:54
  5. بیست و نهمین دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/05/02, 18:43

مجوز های ارسال و ویرایش