هتل جمیرا النسیم دبی : هتل پنج ستاره جمیرا النسیم، یکی از هتل های نوساز دبی بوده که در سال 2016 افتتاح شده و یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در این شهر شناخته می شود. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل از امکانات بروز و بسیار پیشرفته ای مثل صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از چمدان ها، محوطه مخصوص استعمال سیگار، کتابخانه، ساحل اختصاصی، دسترسی رایگان و به صورت نامحدود به پارک آبی وایلد وادی و ... برخوردار خواهند بود.


اتاق های هتل جمیرا النسیم دبی

هتل جمیرا النسیم دبی، به طور کلی 540 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :


  • 387 اتاق
  • 100 اتاق کانکت
  • 10 اتاق فامیلی
  • 43 سوئیت


طراحی بسیار زیبا و همینطور قرار داشتن برج العرب درست روبروی پنجره، این اتاق و سوئیت ها را خاص تر کرده است. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل جمیرا النسیم دبی نشیمن بسیار بزرگ و جدا داشته و طراحی بسیار شیک و مدرنی دارند. از جمله امکانات داخلی مشابه بین این اتاق ها و سوئیت ها میتوان به مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، میزمطالعه و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جمیرا النسیم دبی

رستوران هتل جمیرا النسیم برای میهمانان تور ارزان دبی خود بهترین نوع از غذاهای محلی، بین المللی و همینطور لبنانی را سرو می کنند. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه بوده و با ذائقه ایرانی ها تقریبا جور است. هتل جمیرا النسیم دبی به عنوان امکانات رفاهی، سالن اسپا و ماساژ، زمین گلف و زمین تنیس، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی و ... را به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میهمان ارائه میدهد.


دسترسی های نزدیک به هتل جمیرا النسیم دبی

هتل جمیرا النسیم پنج ستاره، در منطقه اوم سوکئیم و کنار هتل جمیرا مینا السلام قرار دارد. از این هتل تا بزرگ ترین مرکز خرید، دبی مال تنها دو کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر 21 کیلومتر فاصله است.