بسته استاندارد و پیشنهادی کانگورو برای کسب و کارهایی که می خواهند کانال های بازاریابی خود را به صورت متوازن تقویت کنند. می خواهند محصولات و خدمات و محتواهایشان را معرفی کنند و ترافیک روی سایت شان بگیرند. می خواهند لینک سازی کنند و از طریق گوگل ترافیک بیشتری بگیرند و رتبه سئوی خود را ارتقا بدهند؛ و اینکه می خواهند در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شوند. همه اینها با تخفیف ویژه در این پکیج ۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومن.

پکیج Economic Test

اگر می خواهید طعم سرویس ها را بچشید و ببینید چقدر می تواند برای شما مفید باشد، با این پیشنهاد ویژه می توانید کمپین تبلیغات همگن، لینک بیلدینگ، معرفی در رسانه های خبری و نیز تبلیغات اینستاگرامی داشته باشید. اگر می بینید در این پکیج برخی موارد با جزئیات توضیح داده نشده به این علت است که نیاز به مشاوره دارد و می توانیم بر حسب نیاز شما سرویسی ارائه کنیم که کاملا برایتان بهینه باشد. این پکیج شامل بیشترین تخفیف است و شما بابت این سرویس ها ۱ میلیون ۴۹۰ هزار تومن پرداخت می کنید.

پکیج Organic Growth

سئو در برخی از کسب و کارهای آنلاین حیاتی ست. به نظر ما اگر می خواهید بلندمدت برای کسب و کارتان موفقیت بسازید باید از راهکارهای پیشنهادی این پکیج برای بهبود وضعیت سئوی وبسایت خود استفاده کنید. ریپورتاژها و بک لینک هایی که در این پکیج ارائه می شود اعتبار وبسایت شما را در گوگل به شدت افزایش میدهد. ضمن اینکه سعی کرده ایم در تولید محتوا و توزیع هدفمند آن نیز به شما کمک کنیم.