7⃣ ثریا دارابی
ثریا دارابی در سپتامبر سال 1983 میلادی (شهریور 1362) به دنیا آمد و اکنون یکی از موفق‌ترین ایرانی‌تبارهای ساکن آمریکاست.
دارابی یکی از سه موسس وب‌سایت موفق Foodspotting و بنیان‌گذار موسسه زادی (Zady) در صنعت مد و پوشاک است و در حال حاضر با ثروت 10 میلیون دلار به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی شناخته می‌شود.

6⃣ سیما ضرغامی
سیما ضرغامی، مدیر ایرانی-آمریکایی شبکه های تلویزیونی و رئیس شرکت تلویزیون‌های کابلی نیکلودین است. وی از پدری ایرانی و مادری اسکاتلندی در استان خوزستان متولد شد.ضرغامی از سال 2004 میلادی در سمت رئیس شبکه نیکلودین و گروه خانواده و کودک شبکه ام تی وی فعالیت می‌کند.


5⃣ رکسانا ورزا
رکسانا، مدیر Station F، بزرگترین پردیس جهانی استارت اپ‌ها و مدیر استارت اپ های مایکروسافت در فرانسه است. همچنین وب‌ سایت بیزینس اینسایدر، رکسانا ورزا را به عنوان ششمین بانوی موفق زیر 30 سال در حوزه تکنولوژی معرفی کرده است.


4⃣ پریسا تبریز
پریسا تبریز یکی دیگر از ثروتمندترین زنان ایرانی خارج از کشور است که با لقب
شاهزاده امنیت گوگل شناخته می‌شود. در سال 2007 به استخدام شرکت گوگل درآمد و به عنوان مدیر و متخصص امنیت در این غول دنیای فناوری فعالیت کرد. پریسا تبریز اکنون یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین مهره‌های شرکت گوگل است. وی در سال 2012 میلادی یکی از 30 زن برتر سال از سوی مجله فوربس انتخاب شد.


3⃣ شهرزاد رفعتی
شرکت چندرسانه‌ای و تلویزیونی برادبند تی وی را تاسیس کرد. این شرکت یک شرکت رسانه‌ای فناوری است که با اپراتورهای شبکه و فعالان تبلیغات همکاری می‌کند و در عرصه بهینه‌سازی و توزیع محتواهای ویدیوی از راه اینترنت پروتکل و شبکه‌های بی سیم و موبایلی نیز فعالیت دارد.


2⃣ سحر هاشمی
سحر هاشمی، بنیان‌گذار کافی شاپ‌های زنجیره‌ای ریپابلیک در انگلیس، اکنون با ثروت 35 میلیون دلار به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی شناخته می‌شود. این کارآفرین ایرانی انگلیسی به همراه برادرش، اولین کافه بارهای به سبک آمریکایی را در انگلیس رواج دادند


1⃣ انوشه انصاری
در شهریور 1345 هجری شمسی (سپتامبر 1966 میلادی) در مشهد به دنیا آمد. خانواده انوشه پس از تولدش به تهران نقل مکان کردند و او در تهران بزرگ شد.

او در سال 1993 به همراه همسر و برادر همسرش، شرکت تلکام تکنولوژی را تاسیس کرد در زمینه تامین ادوات و ارائه خدمات
شبکه‌های مخابراتی به فعالیت پرداخت شد. انوشه انصاری باز هم با کمک همسر و برادر شوهرش در سال 2006 شرکت دیگری به نام Prodea Systems تاسیس کرد که هنوز هم در حال فعالیت است.