خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت : سپیده قجری؛ سرپرست تیم تحلیل پروژههای BPMS شرکت مهندسی تذرو افزار / موضوع جلب رضایت مراجعین و تکریم ارباب رجوع از موضوعات قدیمی و لازمه دنیای کسبوکار و ارائه خدمات به مشتریان است. به طوری که از دیرباز سازمانها، ارگانها و حتی شرکتهای خصوصی بر آن بودهاند که با ارتقاء سطح کیفیت و جلب رضایت […] مطالب مرتبطمدیریت سطح سرویس و کاربرد آن در حوزه بانکی و درگاههای پرداخت (PSP)مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران راهاندازی شدمقدمهای در مورد چارچوب ITIL و چرخه سرویس مبتنی بر آنارائه خدمات جدید روی بسترهای نرمافزاری بانکداری بانک حکمتاهمیت و ضرورت بهبود مستمر در سازمانهای کسبوکارراهاندازی نرمافزار جامع موبایلی خدمات پستیارائه خدمات ارزشافزوده در حوزه پرداخت الکترونیکی با سامانه نفیس فن آواکارت نوشته «مفهوم واقعی کارتابل مشتریان در میز خدمت الکترونیکی» اولین بار در «راه پرداخت» منتشر شد. ______________________________ ادامه در منبع : http://way2pay.ir/105431
مشاهده قوانین انجمن