انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

سپیده قجری؛ سرپرست تیم تحلیل پروژه‌های BPMS شرکت مهندسی تذرو افزار / موضوع جلب رضایت مراجعین و تکریم ارباب رجوع از موضوعات قدیمی و لازمه دنیای کسب‌وکار و ارائه خدمات به مشتریان است. به طوری که از دیرباز سازمان‌ها، ارگان‌ها و حتی شرکت‌های خصوصی بر آن بوده‌اند که با ارتقاء سطح کیفیت و جلب رضایت […]
مطالب مرتبط




نوشته «مفهوم واقعی کارتابل مشتریان در میز خدمت الکترونیکی» اولین بار در «راه پرداخت» منتشر شد.

______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/105431