ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخست 123 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 21
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    نکاتی برای توسعه استراتژی بازاریابی و فروش

    شما می‌خواهید یک شروع قدرتمند با یک استراتژی فروش و بازاریابی داشته باشید؟ این موضوع بسیار عالی است، اما اگر می‌خواهید بازاریابی خوبی داشته باشید باید قبل از شروع کسب و کار آن را شروع کنید.
    باید تیم استراتژی فروش و بازاریابی خود را تشکیل دهید و جلسه برگزار کنید. تیم‌ها باید هماهنگ با هم فعالیت کنند. برای امسال خود برنامه‌ریزی کنید و از فرصت‌ها استفاده کنید.
    در این مطلب می‌خوایم در مورد استراتژی فروش و بازاریابی صحبت کنیم. دعوت می‌کنم با من در بلاگ پازلی همراه باشید.

    استراتژی فروش و بازاریابی خود را چگونه در نظر می‌گیرید:

    بودجه‌بندی برای موفقیت

    اطمینان حاصل کنید که برای شروع منابع مالی و انسانی کافی دارید. مقدار بودجه بازاریابی به میزان سرمایه‌گذاری و مدت زمان در نظر گرفته‌شده برای رسیدن به هدف بستگی دارد.
    بررسی و به روزرسانی مشتریان ایده‌آل

    برای مشتریان اصلی ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید آنها را به سودآوری بیشتر منجر کنید.
    ایجاد تفاوت و تمایز

    اطمینان حاصل کنید که در رقابت با رقبا توان بالایی داشته باشید. این توان بالا با ایجاد تمایز به وجود می‌آید.
    بررسی برنامه بازاریابی

    باید اطمینان حاصل کنید که برنامه بازاریابی شما در عین حالی که مشتریان ایده‌آل را سودآورتر می‌سازد، به همان اندازه زمینه جذب مشتریان جدید هم داشته باشد.
    بررسی وبسایت و بازاریابی آنلاین

    نگاهی به وبسایت و شبکه‌های مجازی داشته باشید. باید اطمینان جاصل کنید که برنامه‌ریزی شما در این حوزه به درستی انجام می‌شود.
    بررسی و مستندسازی روند فروش

    آیا فرآیند فروش خود را براساس کیفیت مشتریان و رشد مشتریان در نظر گرفتید؟
    آیا همه افراد در تیم فروش با برنامه‌ریزی شما و رسیدن به چشم انداز فعالیت می‌کنند؟ آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما مناسب‌سازی شده است و آیا آنالیزی رو آن انجام می‌شود یا خیر؟
    پیگیری پیشرفت و توسعه تاکتیک‌های شما

    باید معیارهایی را تعیین کنید که به بتوان با آن میزان موفقیت برتامه‌ریزی‌های خود را به دست بیاورید. باید اطمینان حاصل کنید که افراد تیم‌های شما به درستی انتخاب شدند. باید جلسات منظم برگزار شود و گزارش‌های دوره‌ای دریافت و بررسی شوند.
    این جلسات اشتباهات فردی را کاهش می‌دهند.
    https://puzzley.ir/1396/06/13/%D8%A7...1%D9%88%D8%B4/
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش


    امروزه با وجود فعالیت صدها هزار برنامه نویس در اقصی نقاط جهان، در بازار فروش اپلیکیشن ها با رقابت بسیاری بالایی روبرو هستیم.
    از سوی دیگر این بازار، به حدی شلوغ و درهم برهم است که اپلیکیشن شما به عنوان یک برنامه نویس یا توسعه دهنده ممکن است به زودی در آن محو و فراموش شود.
    شما برای شناسایی پتانسیل های اپلیکیشن تولیدی خود، این سوالات را مرور کنید:

    1. آیا اپلیکیشن شما دارای آن مقدار از اعتبار و اهمیت هست که به طور طبیعی توسط کاربران شناسایی و دیده شود؟
    2. آیا اپلیکیشن شما آن مقدار دانلود شده که بتوان آن را از لحاظ مالی سودآور دانست؟
    3. آیا اپلیکیشن شما به حد کافی توسط مخاطبان خاص (گروه هدف) دانلود شده است و از این نظر می توان بر کاربردی بودن آن تاکید ورزید؟
    شما باید به هر کدام از این سوالات بر اساس مدل تجاری کسب و کار خود پاسخ دهید.
    این امر علاوه از یک سو به شما کمک می کند که پتانسیل اپلیکیشن های خود را به فعلیت درآورید، و از سوی دیگر این اطمینان را به شما می دهد که برنامه های تان در بازار انبوه نرم افزارها گم و گور نمی شود.
    هزینه های بالای بازاریابی موضوع دیگری است که باید به آن پرداخت.
    بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار، از هزینه های سرسام آور بازاریابی ابراز نگرانی می کنند.
    آنها یک دغدغه مهم دیگر دارند: بازار اپلیکیشن ها به سرعت در حال تغییر است و به دنبال آن تکنیک های بازاریابی مناسب نیز باید پا به پای این تحولات به روز شود تا بتواند برای نرم افزارهای تولیدی، مشتری پیدا کند.
    از دید آنها این امر کاری دشوار، فنی و حرفه ای محسوب می شود.
    من در ادامه نوشتار، لیستی از چند استراتژی برتر بازاریابی را که می تواند بسیار به کار بازاریاب ها بیاید، عرضه می دارم:


    1. رسانه های اجتماعی
    هر سازمانی صرفنظر از حجم و اندازه خود باید از یک «استراتژی بهره مندی از ظرفیت های رسانه های اجتماعی» برخوردار باشد.
    رسانه های اجتماعی از جهات مختلفی می توانند به کسب و کار شما کمک کنند.
    این نوع رسانه ها نه تنها آگاهی بازار از برند (Brand Awareness) را افزایش می دهند بلکه می توانند به عنوان یک کانال ارتباطی قوی هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربران نقش آفرینی کنند.
    شما باید بتوانید به طور مستمر با کاربران و مشتریان خود در تماس و تعامل باشید و نظرات آنها را در خصوص اپلیکیشن های تولیدی تان بدانید.


    2. شبکه های تبلیغاتی
    آیا تا به حال به فکر استفاده از یک شرکت تبلیغاتی برای معرفی نرم افزارهای تولیدی خود و به دنبال آن افزایش درآمد افتاده اید؟
    بسیار خب، این شرکت ها علاوه بر تبلیغات می توانند اپلیکیشن شما را در ضمن بنرها و اپلیکیشن های دیگر نیز معرفی و ترویج نمایند.
    البته ناگفته نماند که میزان کلیک خوری اپلیکیشن های تبلیغاتی در درون شبکه های تبلیغاتی حدود یک درصد است که رقم ناچیزی محسوب می شود.
    ولی همین رقم اندک نیز می تواند رتبه نرم افزار شما را در فروشگاه اینترنتی اپل بالا برده و از آن طرف کلیک های طبیعی (غیرتبلیغاتی) برای شما به ارمغان آورد.


    3. بازاریابی طبیعی
    فروشگاه اینترنتی اپل موسوم به اپل اپ استور (Apple App Store) و فروشگاه اینترنتی گوگل یعنی گوگل پلی (Google Play) به دو شیوه متفاوت نرم افزارها را رتبه بندی می کنند.
    شما باید با این تفاوت ها آشنا باشید و با هر یک از این دو فروشگاه، متناسب و همگام با الگوریتم خاص آن رفتار کنید.
    رتبه های نرم افزاری در اپل اپ استور را می توان از طریق لینک های ad-driven بهبود بخشید.
    در گوگل پلی نیز رتبه ها بر اساس کاربرد اپلیکیشن ها تعیین می شود، یعنی هر چه کاربرد و میزان دانلود یک نرم افزار بیشتر باشد، گوگل آن را مفیدتر و بااهمیت تر به شمار می آورد.


    4. مراقبت از مشتری های وفادار
    هوای مشتری های قدیمی را داشتن، از طریق ارائه مزایای بیشتر به آنها، یکی از قدیمی ترین تکنیک های بازاریابی به شمار می رود، چه مسلماً هر کسی از خاص بودن لذت می برد!
    این موضوع در مورد فروش نرم افزارها نیز صادق است.
    شما از طریق ارائه هشدار و اطلاعیه های ویژه به کاربران سابق خود و نیز ارزش آفرینی برای آنها می توانید هوای مشتری های قدیمی خود را داشته باشید.
    بسته به نوع اپلیکیشن هایی که تولید می کنید، این مزایا و ارزش ها می تواند گوناگون باشد، از تخفیفات ویژه گرفته تا نسخه های آزمایشی جدید و رایگان.
    خوشبختانه این گزینه ها بسیار پرشمار هستند و برخی از آنها هیچ هزینه ای به شما تحمیل نمی کنند.

    5. ایجاد یک شبکه منسجم و به روز
    چه کسی غیر از شما بهتر می تواند برای محصولات خود بازاریابی کند؟!
    یکی از رایج ترین شیوه های خودبازاریابی (Self-Marketing) این است که شما با استفاده از استعدادهای فضای وب، شبکه ای قدرتمند و پویا از اپلیکیشن های تولیدی خود برپا نمایید.
    شما می توانید در چنین شبکه ای، با استفاده از انواع شیوه های تبلیغی و اطلاع رسانی نظیر بنرهای داخلی، پخش اطلاعیه و مانند آن، اپلیکیشن های مختلفی را به مخاطبان معرفی نمایید.
    از سوی دیگر اگر به کاربران فعلی خود اجازه دهید که با کلیک کردن بر دیگر اپلیکیشن ها بتوانند آنها را محک بزنند، میزان دانلود نرم افزارهای شما افزایش یافته و این موضوع آنها را در چشم جستجوگرهای اینترنتی جلوه گر می سازد.


    جمع بندی
    تمام موارد فوق الذکر، گزینه هایی هستند که شما با صرف هزینه ای اندک می توانید در تکمیل طرح بازاریابی خود به کار گیرید.
    همانند تمام دیگر طرح های بازاریابی، شناسایی میزان تاثیر تکنیک های فوق الذکر به گذشت زمان، کار مداوم و رصد کردن خروجی ها نیاز دارد.
    منبع: آسانگار
    ترفندهای موثر برای بازاریابی اپلیکیشن ها - خانواده کارآفرین
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    برای بازاریابی کسب و کار خودتان نیاز به اپلیکیشن موبایل دارید؟

    به نظر شما چرا توجه به اینکه هر روز تعداد افراد بیشتری در حال استفاده از گوشی های هوشمند خود بجای کامپیوتر برای گشت و گذار در اینترنت هستند، ایده ای مهم است؟ اگر سن شما اینقدر باشد که بتوانید گوشی های موبایلی بزرگتر از اندازه سر خودتان را به خاطر بیاورید، پس مطمئنا قدر دان پیشرفت های فن آوری برای آنچه اکنون در اختیار دارید، هستید. باور کنید یا نه، در حال حاضر تعداد فروش دستگاه های موبایل هوشمند در فروش کامپیوتر در دنیا پیشی گرفته است، تا جایی که پیشبینی می شود در سال جاری بیش از یک و نیم میلیارد دستگاه موبایل هوشمند در سراسر دنیا به فروش برسد. نکته جالب توجه این است که امروزه فن آوری چنان پیشرفتی کرده که غیر ممکن بودن چیزی را غیر قابل باور ساخته است. بنابراین دیگر سوال نوع بشر “در رابطه با قابل اجرا بودن چیزی نیست؟” بلکه سوال در رابطه با “کی انجام شدن آن است؟” کاری که گوشی های هوشمند انجام داده اند، مقدور ساختن اتخاذ هر تصمیمی در هر نقطه ای است که شما در آن قرار دارید. حال خواه این تصمیم برقراری یک تماس تلفنی، پیدا کردن یک تخفیف، نقد یک محصول یا اشتراک گذاری یک نظر باشد، و البته کسب و کارهای مختلف هم در حال مسحور ساختن مجموع مخاطبین هدف خود از طریق این فرصت می باشند. از فرودگاه گرفته تا اتاق انتظار یک پزشک یا هر نقطه ای که مردم لحظه ای را در اختیار خودشان هستند، اولین کاری که هر کسی انجام می دهد دست گرفتن گوشی همراه و باز کردن یک اپلیکیشن بر روی آن است. با تمام این توجه و البته فرصت بالقوه برای جذب کردن مشتریان، شما چکار باید بکنید؟ اپلیکیشن های موبایل امروزه بخشی اصلی استراتژی بازاریابی و فروش بسیاری از کسب و کارها در نظر گرفته می شوند و این موضوع هیچ ارتباطی به اندازه و نوع صنعت آنها ندارد. در این مطلب به برخی از مزایای استفاده از اپلیکیشن ها اشاره می کنم: اپلیکیشن ها ابزارهایی برای بازاریابی، ترفیع و ترویج محصول و خدمات شما هستند

    در حالیکه داشتن یک وبسایت یکی از موارد حیاتی برای هر کسب و کاری به حساب می آید و به عبارتی به عنوان یک فروشگاه همیشه آماده برای بازدید کننده گان شما محسوب می شود، با توجه به مواردی که در بالا هم به آن اشاره شد و اینکه بسیاری از مردم امروزه در رفت آمد های خود به اینترنت همراه دسترسی دارند و بسیاری از کارهای خود را با استفاده از آن انجام می دهند، طراحی و توسعه و ترویج استفاده از آن در بین مخاطبین عملی سودمند و آینده نگرانه برای کسب و کار شما محسوب می شود. کسب در آمد از طریق اپلیکیشن

    بسیاری از کسب و کارها تصور می کنند که طراحی و راه اندازی یک اپلیکیشن هزینه بسیار فراتر از بودجه تعریف شده برای آنها دارد، در حالیکه اصلا اینگونه نیست، چرا که شما بسیاری از کارهای مورد نیاز برای آن را پیش از این انجام داده اید، یعنی به عبارتی شما لوگو، شعار، استراتژی کسب و کار و … را در اختیار دارید و با استخدام یک توسعه دهنده به نسبت حرفه ای و در نظر گرفتن یک طراحی ساده می توانید به یک اپلیکیشن ساده دست پیدا کنید و رفته رفته بعد از مدتی اقدام به ایجاد تغییراتی در آن بکنید. همچنین پس از راه اندازی آن می توانید از طریق روش های مختلف اقدام به کسب درآمد از آن بکنید که یکی از آنها انتشار تبلیغات است. کسب مشتریان بیشتر

    از نسل جوان و رغبت آنها به استفاده بیشتر از جستجوهای مبتنی بر موبایل غافل نباشید. همچنین که مشتریان شما قادر به پخش کردن اخبار و صحبت کردن در مورد شما، خدمات و محصولات شما از طریق دهان به دهان هستند، نسل جوان تر قادر به پیدا کردن شما با یک جستجوی ساده بوده و همچنین در گفتگوی های روزمره خود بیشتر تمایل به صحبت کردن در رابطه با موضوع فن آوری هستند. معرفی و نمایش محصولات و خدمات

    از طریق اپلیکیشن قادر به نمایش و معرفی محصولات و خدمات هستید، با بازدید کردن از آن مشتری شما راحت تر قادر به خرید و پرداخت هزینه آن می باشد. شما همچنین بصورت روزانه و البته راحت تر از وبسایت قادر به بروز آوری آن هم هستید. همچنین پیشنهاد تخفیف دوره ای از این طریق موجب معرفی شما توسط مشتریان به دوستان آنها شده و به دلیل در دسترس احتمال بازدید آنها از اپ شما در همان زمان به شدت بالا می رود. وبسایت های بهینه سازی شده برای موبایل

    به افراد و کسب و کارهایی که همچنان تمایلی به توسعه یک اپ برای خود ندارند، پیشنهاد می کنیم در فکر بهینه سازی وبسایت خود برای باز شدن بر روی گوشی های موبایل باشند. توجه داشته باشید که به هر حال هدف نهایی ایجاد تجربه ای مثبت برای بازدید کننده شده و در نهایت تشویق وی به بازگشت به وبسایت یا اپلیکیشن شما اقدام به خرید از شما می باشد.

    https://modireayandeh.com/need-marketing-to-mobile-app/
  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    پنج استراتژی مفید بازاریابی اپلیکیشن

    هر توسعه دهنده ای به نوعی دنبال کسب درآمد است، اما چرا فقط برخی به هدف خود می رسند؟؟!! چرا بعضی با اینکه برنامه ای با کیفیت خوب تولید می کنند، نمی توانند درآمد زایی کنند؟؟اهمیت بازاریابی اپلیکیشن را تنها برخی توسعه دهندگان هوشمند درک می کنند، اما حتی بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها هم به استراتژی های بازاریابی نیازمندند. در ادامه روش های مفید و به روز بازاریابی اپلیکیشن را معرفی می کنیم.
    ۱.تمرکز روی فاکتورهای اصلی سنجش کارایی بازاریابی اپلیکیشن


    بازاریابی اپلیکیشن با اینکه حوزه نوظهوری در بازاریابی است، اما از این نظر که به هدف گذاری نیاز دارد، به دیگر کمپین های بازاریابی شباهت دارد. در تعیین اهداف باید دقت کرد که اهداف دقیق، کمی و واقعی باشند. پس از تعیین اهداف، آنها را اولویت بندی کنید، تفاوت استراتژی به کار رفته برای بازاریابی اپلیکیشن با دیگر کمپین ها در نحوه ی اجرا و تاکتیک های رسیدن به آنها است. بازاریابی اپلیکیشن با چالش های جدیدی روبه رو است، نیاز است که با سنجه هایی همچون سود به ازای هر دانلود، بهینه سازی اپلیکیشن برای بازارهای اپلیکیشن، مکانیزم های رتبه بندی برنامه ها در اپ استور و … آشنا شوید، زیرا دانستن این فاکتورها در عرصه رقابت تنگاتنگ به توسعه دهندگان کمک می کند.

    ۲.فقط از طریق بیلبوردها بازاریابی نکنید.

    فرقی ندارد که چقدر اپلیکیشن شما موفق بوده، تبلیغات به روش های سنتی مثل تبلیغات بنری، ایمیلی و … دیگر جوابگو نیستند. چرا که بعد از دیدن برنامه شما در این دست تبلیغات کاربر باید به دنبال اپلیکیشن شما بگردد، که در صورتی که این زحمت را هم به خود بدهد، ممکن است سر راه به برنامه های رقیبان ما برسد، پس بهتر است فاصله تبلیغ تا دانلود را در حد یک کلیک کوتاه کنیم.توصیه ی موثر دیگر قرار دادن تبلیغات در جایی که مشتریان بالقوه ما حضور دارند است، یعنی در سایر اپلیکیشن ها.
    ۳.به جای اپلیکیشن، تجربه اش را بفروشیم.

    شاید در گذشته به راحتی می توانستیم اپلیکیشن را بفروشیم، اما امروزه نیاز است که تجربه ای که برنامه ما به ارمغان می آورد را در معرض دید قرار دهیم، تا نشان دهیم که نسبت به رقیبانمان چقدر متفاوت و برتر هستیم.در نوشتن توضیحات اپلیکیشن دقت کنید، زیرا چیزی که برای کاربر جذاب است، این است که چگونه برنامه ما زندگی اش را ساده تر و جذاب تر می کند نه جزئیات فنی و امکانات اپلیکیشن.
    ۴.تعداد دانلود ها نشانه موفقیت نیست!!!

    حتی اگر تعداد دانلودهای برنامه شما زیاد باشد، یا در رتبه بندی ها جای مناسبی داشته باشید، هنوز فاصله زیادی تا موفقیت باقی است. چون بین همه ی دانلود کنندگان تنها مشتریانی ارزشمندند که وفادارند و تنها کاربران وفادارند، که به درآمدزایی کمک می کنند. اغلب دانلود کنندگان تنها یک یا دو بار از برنامه استفاده می کنند، پس اگر کاربران وفاداری ندارید باید در طراحی و اجرای برنامه تان تجدید نظر کنید.
    ۵.مغرور نشوید.

    مهم نیست که چقدر بازاریابی ما تاکنون موفق بوده، فضای اپلیکیشن های موبایل فضایی پویا و در حال تغییر است. پس تیم بازاریابی شما باید دائما استراتژی های خود را مرور و به روز کنند، تا مشتریان وفادار را از دست ندهید. بهتر است به صورت مداوم از مشتریان بازخورد گرفته و سعی در بهبود داشته باشید.
    منبع:apptentive
    https://blog.tapligh.com/developers/...C%D8%B4%D9%86/
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    اپلیکیشن های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک


    بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک احساس متناقضی نسبت به بازاریابی دارند. آنها می دانند که نیاز به انواع اپلیکیشن های بازاریابی (marketting app) در راستای انجام تبلیغات متفاوت و همچنین رهیافت های گسترده دارند و در همین شرایط قیمت نیز نقشی اساسی دارد در نتیجه نمی توان در کسب و کارهای کوچک بازاریابی پر هزینه و یا اشتباهات بازاریابی را در بر داشت؛ زیرا که امکان ایجاد یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم کمبود بودجه و در نهایت ورشکستگی می باشد.
    خوشبختانه ما در دنیایی پر از اپلیکیشن های موبایل زندگی می کنیم، و بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک دریافته اند که با استفاده از این اپ ها می توانند صرفه جویی زیادی در وقت خود بکنند. این نتیجه ایست که هیات کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک کشف کردند هنگامی که برای گزارش خود با عنوان “صرفه جویی در وقت و هزینه با اپ های موبایل” نظرسنجی انجام دادند.
    بر اساس گزارش مذکور، 78 درصد صاحبان کسب و کارهای کوچک اعتقاد دارند که استفاده سازمان آنها از اپ های موبایل برای آنها صرفه جویی در زمان به همراه داشته است. این افراد تخمین زدند که هر هفته به طور متوسط 5.6 ساعت در هفته به دلیل استفاده از اپ های موبایل در سازمان خود صرفه جویی کرده اند. این میزان برابر نصف روز در هفته است. مدت زمانی که برای کسب و کارهای کوچک که از نظر وقت در مضیقه هستند بسیار با ارزش است. برای کمک به شما جهت آزاد کردن نصف روز در هر هفته در این نوشتار لیست کوتاهی از اپ های ضروری بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک را تهیه کرده ایم . این اپ ها همه کارهای اساسی بازاریابی را پوشش می دهند. 1) Trello

    بازاریابی شامل میزان زیادی از مدیریت پروژه می باشد. اپ Trello این کار را ساده می کند. ویژگی خاصی که واقعا به بازاریابی کمک می کند checklist می باشد. چنانچه برای پر استفاده ترین وظایف بازاریابی خود چک لیست تهیه کنید، می تواند در وقت خود صرفه جویی کرده و خطاها را کاهش دهید. این چک لیست ها برای مدیریت کارکنان نیز مفید هستند. برخی که وظایفی که می توانید چک لیست کنید شامل موارد زیر است
    – نوشتن پست های وبلاگ
    – زمانبندی به روزرسانی هفتگی رسانه های اجتماعی
    – ارسال آپدیت های ایمیل 2) Facebook Page Manager

    اگر یک کسب و کار کوچک دارید که به مصرف کنندگان (نه کسب و کارهای دیگر) خدمات دهی می کنید، هیچ پلتفرمی دیگری نمی تواند جایگزین فیسبوک برای شما باشد. گرچه تغییرات صورت گرفته در الگوریتم های آن باعث می شود که مشاهده بازگشت سرمایه از فیس بوک سخت تر گردد، این اپ کماکان بسیار ضروری می باشد، چرا که مشتریان از شما انتظار دارند که آنجا حضور داشته باشید.
    داشتن اپ رسمی فیس بوک بر روی گوشی ممکن است شما را ترغیب کند که از کسب و کار خود عکس گرفته و یا لبخند یک مشتری را که آن چیزی را که می خو.استه گرفته است، ثبت نمایید. به عبارت دیگر، اگر بتوانید یک صفحه فیس بوک بهتر بسازید، احتمال اینکه از آن نتیجه بگیرید بیشتر است. 3) Twitter

    توئیتر برای کسب و کارهای محلی کوچک اهمیت کمتری دارد، با این حال حتما باید جزیی از مجموعه اپ های شما باشد. مانند دیگر اپلیکیشن ها، اگر آن را در جیب خود داشته باشید به احتمال بیشتری از آن استفاده خواهید کرد. 4) LinkedIn

    اگر کسب و کار شما در حوزه B2B می باشد، این اپلیکیشن جایی است که باید باشید. چه بخواهید که یک ایده را دنبال کنید و چه در بحث های گروهی شرکت کنید، این اپلیکیشن بسیار خوبی برای انجام این کارهاست. بسیاری از کسب و کارهای B2B مقدار قابل توجهی کار از LinkedIn پیدا می کنند. هرچه نوآور تر باشید احتمال این که شما نیز شانسی در گرفتن این کارها داشته باشید بیشتر است.
    5) Fiverr

    این اپ روشی عالی برای انجام وظایف ساده و کوچک بازاریابی با قیمت های خیلی پایین است، مثلا یک لوگوی مناسب و قابل استفاده با هزینه ای برابر 20 الی 30 دلار. به محض این که بتوانید چند متخصص Fiverr که می توانند به شما در انجام کارهای روتین و تکراری مانند
    – طراحی جلد کتاب الکترونیکی
    – تبدیل یک پست وبلاگ طولانی به یک SlideShare
    – نوشتن توضیحات برای محصولات
    – ویرایش یک ویدیو
    کمک کنند، می توانید این کارها را بدون نگرانی به بیرون واگذار نمایید. با توجه به کمبود وقتی که بسیاری از کسب و کارهای کوچک دارند، این بسیار به صرفه است.
    منبع: www.getresponse.com
    https://asanak.com/%D8%A7%D9%BE%D9%8...7%D8%B1%D9%87/
  6. #16
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۶ قدم ساده اما ضروری برای معرفی و بازاریابی یک اپلیکیشن موبایلی

    در دسترس بودن اپلیکیشن به اندازه ی خود اپلیکیشن تاثیر گذار است. این واقعیتی مسلم از بازاریابی است که در آن خارج از اهمیت کیفیت کمپین شما، این در دسترس بودن اپلیکیشن شماست که موفقیت را برای شما به ارمغان میاورد.
    برای اینکه مطمئن باشید که نرم افزار موبایل شما پتانسیلROI (نرخ بازگشت سرمایه) را دارا می باشد، سرمایه گذاری روی طراحی یک برنامه استراتژیک بازاریابی موبایلی بسیار مهم است.
    در صورتی که شما برنامه تان را به درستی و باقدرت اجرا کنید، آمار تان به صد ها و هزاران دانلود منتهی شود. با رعایت این ۶ مورد، یک برنامه بازاریابی عالی را برای اپلیکیشنتان طراحی و اجرا کنید. ۱-مخاطبین خود را بشناسید اگر با جامعه ی مخاطبین (مشتریان) خود آشنایی نداشته باشید به نتایج خوبی نمی رسید. ابتدا باید کاربر مورد نظر که اپلیکیشن برای او ساخته می شود را تعیین کنید و ویژگی هایی را از آنها دسته بندی کنید و سپس اپلیکیشن یا نرم افزار متناسب با او را طراحی کنید. در این زمینه باید به چند فاکتور مهم دقت کنید:
    • محدوده ی سنی
    • علاقه مندی
    • تکنولوژی قابل درک برای مخاطبتان
    • تخصص و صنعت شغلی

    شناخت مشتریان در این مرحله هزینه های توسعه و تغییرات لازم در آینده را بصورت چشم گیری کاهش میدهد. ( برای آشنایی با موارد بیشتر کاربر فرزاداک شوید ) ۲- کلمات کلیدی و آمارها را جلو چشم داشته باشید زمانی که در حال کار بر روی اپلیکیشن خود هستید، فروشگاه‌های اپ قابل دسترس یکی از فاکتور های مهم است که باید روی آن تمرکز کنید.
    حداقل ۶۳% از کاربران IOS به دنبال اپلیکیشن های کاربردی هستند. یا حجم عظیم۸۳% کل اپ های IOS زامبی آپ ها (Zombie apps) هستند که در جست جوی اصلی app store غیر قابل مشاهده هستند.
    این آمار اهمیت جست جوی کلمات و واژه های کلیدی و بهینه سازی را نشان میدهند. دستیابی هر چه بیشتر به بازدید های واقعی بر روی سایت و یا اپلیکیشن از طریق بررسی روند بخش های تخصصی و همچنین به‌روز بودن در مورد استراتژی های بهینه سازی این سرویسها و فروشگاه ها میسر می شود. ۳- حضور آنلاین تان را قوی کنید. از طریق نمایش اپلیکیشن خود روی وبسایت ها و ثبت کردن آن در مارکت ها دیگر، موجودیت و حضور آنلاین خود را وسعت دهید و همچنین یک وبسایت جامع را برای آپ مورد نظر ایجاد کنید. حتی بصورت یک صفحه معرفی. در ادامه این مورد نکات دیگری هستند که حایز اهمیت اند:
    • Landing page(صفحه ی فرود): صفحه ای از وبسایت خود را به اپ موبایل اختصاص دهید که شامل لینک های دانلود و اسکن کدهایQR باشد که بازدیدکنندگان را مستقیما به فروشگاه اپ راهنمایی کند. همچنین بر ویژگی ها و کاربرد اپلیکیشن از قبیل اطلاعات محصول، صرفه جویی در سرمایه و استفاده آسان و یا لیستی از قابلیت ها و پتانسیلها را برای کاربران به نمایش بگذارید.

    صفحات و ویدیو های تبلیغاتی گزینه های خوبی برای معرفی هستند.
    • مطالب وبلاگ Blog article): ایجاد مطالب مفید و مناسب با حوزه کاری، به روزرسانی های منظم، ویدیو های کاربردی-مختصر و مفید روی وبلاگ و قابلیت اشتراک گذاری را دارا باشند. ایجاد مطلب، به اشتراک گذاری پیوسته نسخه های به‌روز‌رسانی شده اپلیکیشن و … با این موارد می توانید از طریق کاربران فعلی، توجه مشتریان جدید را جلب کنید.
    • Banner: بنرهای سایت خود را با قابلیت کلیک طراحی کنید که بتوانید خارج از لینکهای موجود لینک های بیشتری را پوشش دهید و به آنها مطالب خبری و لینک دانلود اپلیکیشن یا پست های وبلاگ را منتشر کنید.
    • Email: برای بروزرسانی های اپلیکیشن ایمیل ارسال کنید. و یا اطلاعات کمپین ها را بصورتی خلاصه و پیوسته خبر رسانی کنید. در صفحه فرود از اشتراک ایمیلی استفاده کنید. کمپینهای بازاریابی ایمیلی را یکپارچه و متناسب کنید.

    ۴- لانچ پروژه و ارائه بخش های اپلیکیشن را زمانبندی کنید. یک لانچ درست اپلیکیشن می تواند حجم بزرگی از دانلود ها را در پی داشتە باشد. روز شروع را روی تقویم مشخص کنید و برای رونمایی و افتتاح آن برای مشتریان تبلیغات کنید. همهمه ای را در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. وقتی که کاربر برای اولین بار میخواهید اپلیکیشن را راه اندازی کند توضیح های خاصی را نمایش یا برای دانلود پیشنهاد دهید. تا اینجا قبل از اینکه متوجه این موضوع شوید، صدها مشتری را جذب کرده اید که اپلیکیشن شما را در اختیار دارند. ۵- مشتریانتان را بشنوید. در اولین مرحله از انتشار اپلیکیشن، صمیمانه به فیدبک و نظرات مشتریان خود گوش دهید این کار به شما کمک میکند تا پاسخ هایی را هم از روی نظرات در سایت و یا اپلیکیشن دریافت کنید.به طور مداوم نظرات در فروشگاه ها را بخوانید و از مشتریانتان نظرات و پیشنهادات مثبتشان را تقاضا کنید و همچنین به شکایات نیز توجه داشته باشید.
    کانال های ارتباطی متنوع را ایجاد و حد امکان باز نگه دارید، با این کار شما می توانید نرخ و درصد استفاده از اپلیکیشن را بهبود ببخشید و آن را بالا ببرید و در نتیجه خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه کنید.
    ۶- روی ویدیو تمرکز کنید. بهترین راه برای معرفی و نمایش دادن ظرفیت های اپلیکیشن، ویدیوها هستند. ویدیوها بهتر وعمیقتر از کلمات و صحنه ها می توانند دیدگاهی واقعی از تجربه کاربران را گسترش دهند. ویدیو های تبلیغاتی را تهیه کنید که رابط کاربری اپلیکیشن را دربر بگیرد. اما از محصولات بی کیفیت و ویدیو های رایگان وغیر قابل استناد اجتناب کنید. اگر شما منبعی را برای اختصاص دادن به این ویدیو ها ندارید، از دوباره استفاده کردن ویدیوهای دیگر خودداری کنید. با استفاده از ویدیوهای کوتاه و واضح به معرفی کارکردهای اپلیکیشن بپردازید و آنها را روی شبکه های اجتماعی همانند یوتیوب و آپارات و فیسبوک و اینستاگرام و … بارگذاری کنید تا در دسترس کاربران بیشتر قرار بگیرند
    نکته : در ابتدا ویدئو ها شاید نتوانند بصورت ویروسی رشد کنند و آمار دانلود قابل توجهی داشته باشند، اما در دراز‌مدت وجهه ی حرفه ای به شما، کسب و کار و محصولتان میدهد.
    https://farzadoc.ir/6-%D9%82%D8%AF%D...7%D8%B1%DB%8C/
  7. #17
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۱۵ نکته برای بازاریابی اپلیکیشن در میان کسب و کارهای کوچک

    بسیاری از شما با فروش اپلیکیشن به کاربران اینترنتی آشنایی دارید اما در این نوشته نکاتی را ذکر می‌کنیم که هنگام فروش اپلیکیشن شما به کسب و کارهای کوچک به کمکتان می‌آید و خوب است که در استراتژی بازاریابی خود درنظر بگیریدشان. همیشه شیوه‌های متفاوت را برای پیشرفت و افزایش فروش خود امتحان کنید تا ببینید کدام یک شانس فروش شما را به بیشترین میزان ممکن می‌رساند. در ادامه ۱۵ نکته بازاریابی اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک را بررسی می‌کنیم.
    حضور فعال داشته باشید!
    برای فروش و بازاریابی فقط پشت وبسایت خود پنهان نشوید. فراموش نکنید که اعتماد کردن و نزدیک شدن به یک کسب و کار به عنوان یک غریبه و تازه کار بسیار دشوار است. برای ایجاد حس صمیمیت و اعتماد در نشست‌ها و جلسات شرکت کنید تا چهره‌ای آشنا باشید تا راحت‌تر به شما اعتماد کنند. پستهایی از فعالیت‌های خود تهیه کنید و در پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا شناخت گسترده‌تری از شما به وجود بیاید.
    تحقیق من باب مشتریان بالقوه را فراموش نکنید!
    زمانی که شما به صورت تلفنی بازاریابی می‌کنید، مخاطبان شما حتما بعد از مکالمه به وب سایتتان سر میزند تا اطلاعاتی که شما ارائه کرده اید را مورد بررسی قرار دهند و بیشتر با کسب و کار شما آشنا شوند. سعی کنید در استراتژی بازاریابی خود استراتژی بازاریابی برای گوشی های همراه هم در نظر بگیرید زیرا سریعترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است و شما از این طریق بیشترین فرصت فروش را خواهید داشت.
    نیازی نیست با همه مشتریان وارد گفتگو شوید!
    بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید توجه به نیازهای مشتریان می‌باشد. به کمک گوشی‌های هوشمند نیازهای مشتریان خود را با دقت و جزییات بیشتری درمیابید. تصور کنید که بدون گوشی های هوشمند چه می‌شد؟ شما با تک به تک مشتریان خود وارد گفتگو می‌شوید و اطلاعاتی که کسب می‌کنید را طبقه بندی کرده و به کار می‌گیرید. می‌توان گفت این روند غیر ممکن و بسیار زمان‌بر است.
    تلاش کنید تا به حقیقت بپیوندد!
    سعی نکنید که مشتریان را مجاب به خرید و پذیرش کسب و کار خود کنید بلکه کسب و کار خود را به گونه‌ای گسترش و بهبود دهید که مشتریان تمایل زیادی به کسب و کار شما پیدا کنند. هرآنچه که در دست دارید باید هدف آن انتقال ارزشی به مشتری باشد. سرمایه و انرژی خود را بیشتر صرف گوشی های همراه کنید زیرا صد در صد به نتیجه می‌رسید.
    خود را جای مشتریانتان بگذارید!
    فقط به فکر فروش نباشید. خودتان را جای مشتریانتان بگذارید. نگرانی آنها چیست؟ از چه جهات یک اپلیکیشن می‌تواند به آنها کمک کند؟ چگونه می‌توان مشکلی از آنها را حل کرد و یا زندگیشان را راحتتر ساخت؟ مشتریان شما انسان‌هایی شبیه شما هستند این نکته را در هر مرحله از ساخت و فروش اپلیکیشن خود فراموش نکنید.
    ناامید نشوید!
    فروش کاری دشوار و زمان‌بر است. ناامید نشوید و به تلاشتان ادامه دهید، اتفاقات خوب منتظر شماست. انگیزه و روحیه خود را حفظ کنید تا روزهایی که منتظرشان هستید فرابرسند.
    احساس کوچک بودن را القاء نکنید!
    صاحبان کسب و کارهای کوچک به دلیل اینکه مستقل هستند به خود میبالند و احساس غرور می‌کنند. بهترین اتفاق این است که شما به آنها نشان دهید نگرانی‌های آنها را درک می‌کنید و برای احساساتشان ارزش قائل هستید. واژه کوچک را پیش خودتان نگه دارید برای توصیف این کسب و کارها خیلی از مواقع بار منفی به صاحبان‌اش القا می‌کند.
    عنوان همه چیز نیست!
    تیم کسب و کارهای کوچک بسیار به هم متصل و همراه هستند برای همه آنها به یک اندازه احترام قائل باشید و به عناوین توجه نکنید آنها را یک تیم درنظر بگیرید.
    زمان مناسبی را انتخاب کرده اید؟
    زمانی که برای بازاریابی با افراد تماس می‌گیرید مطمئن شوید که زمان مناسبی را انتخاب کرده‌اید. به افراد نشان دهید که درک می‌کنید سرشان بسیار شلوغ است و زمان آنها برایشان ارزشمند است. با القاء این حس‌ها افراد با اشتیاق بیشتری به سخنان شما گوش میدهند.
    کسب و کارشان را راحت‌تر کنید!
    بهترین شیوه نزدیک شدن به کسب و کارهای کوچک این است که به آنها اطمینان ببخشید مشکلی را از سر راهشان برمیدارید و یا هزینه‌های آنها را کاهش می‌دهید و در زمان آنها صرفه جویی می‌کنید. همیشه روی این نکته تمرکز کنید که چگونه می‌توانید مفید واقع شوید.
    اطمینانشان را جلب کنید!
    فراموش نکنید که همه کسب و کارهای کوچک خودشان فروشنده‌های حرفه‌ای هستند پس سعی نکنید از ترفندهای فروش برای آنها هم استفاده کنید. سر تعهدات خودتان بمانید و با جلب اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کنید.
    کوتاه ترین راه را بیابید!
    کسب و کارهای کوچک آنقدر زمان ندارند که چندین جلسه برای رسیدن به توافق با شما درنظر بگیرند. سریع و بی مقدمه سر اصل مطلب بروید که نشان دهید برای وقت آنها ارزش قائل هستید و مهمتر از همه به خودتان کمک می‎کنید.
    سادگی پادشاهی می‌کند!
    هنگام طراحی محصولات و یا خدمات نیازی نیست به ویژگی‌های پیچیده و اضافی فکر کنید اصل اساس این خدمات و یا محصولات این است که کارآمد و مفید باشند. سادگی همه چیز را بسیار راحت‌تر می‌سازد.
    در انتخاب مشتری خود وسواس داشته باشید!
    مشتریان شما نشان دهنده اعتبار شما هستند و به بیانی دیگر همکاری با کسب و کارهای معتبر و خوشنام اعتبار بالایی به کسب و کار شما می‌بخشد.
    امتیازاتی به پاس وفاداری!
    صاحبان کسب و کارها باید بدانند که جذب مشتریان جدید هزینه‌ای پنج برابر جذب مجدد مشتریان اسبق به دنبال دارد. پس در حالی که اپلیکیشن و کسب و کار شما گسترده تر می‌شود جذب مجدد مشتریان خود را آغاز کنید و امتیازاتی برای وفاداریشان درنظر بگیرید.
    ۱۵ نکته برای بازاریابی اپلیکیشن در میان کسب و کارهای کوچک
  8. #18
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ترکيب استراتژي بازاريابي و گيميفيکيشن



    يکي از تکنيکهاي بازاريابي قرن بيست و يکم ، کنار گذاشتن کمپينهاي تبليغاتي در بازاريابي و استفاده از مخاطبيني است که واقعا از يک برند خوششان مي آيد و به مقبوليت آن برند در جامعه هم کاري ندارند. و ميتوانند مبلغان خودجوش آن برند باشند . امروزه با وجود شبکه هاي اجتماعي متعدد ، نقش اين آدمها در برندينگ يک محصول و يک شرکت بسيار مهمتر از گذشته ميباشد . اما مشکل اصلي پيدا کردن اين افرادست. يک گام بسيار موثر براي يافتن اين افراد استفاده از تکنيکهاي گيميفيکيشن مثل همکاري در فروش، برگزاري مسابقه، بازي و يا دادن جايزه است.
    در اين نوشته به بررسي گيميفيکيشن و چگونگي تاثير تعاملي آن با مخاطبين مي پردازيم و مي خواهيم بينيم چگونه افراد موثر در اين چرخه دست به دست هم مي دهند تا با ايجاد سرگرمي، استراتژي هاي بازاريابي موثري را نيز خلق کنند.
    بازاريابي مدرن اين روزها بيش از هميشه به دنبال ريشه هاي خود است. علت هم اين است که مشتريان بالقوه شما بيشتر ازاينکه بخواهند درباره خود برند شما چيزي بدانند مي خواهند از نظرات دوستان خود و يا ساير مصرف کنندگان درباره برند شما آگاه شوند. فعال کردن صداي مشتريان راضي از محصولات يکي از بهترين کارهايي است که مي توانيد براي برند خود انجام دهيد و البته يکي از سخت ترين کارهاست. بزرگترين اشتباهي که وجود دارد اين است که متخصصان بازاريابي فراموش مي کنند که اين رابطه بايد براي دوطرف سود آور باشد، بدين معني که بايد از پيام هاي مشتريان تشکر و با جايزه و يا يک ارزش مضاعف، از آنها تقدير شود. يکي از راههاي سودمند کردن اين رابطه براي طرفين تقدير از مصرف کنندگان براي اشتراک گذاري و ارزشمند کردن تجربه به اشتراک گذاري برند شماست.
    گيميفيکيشن، مصداق "سرمايه گذاري روي مخاطبين واقعي بعنوان افراد تاثير گذار" ميباشد. به بيان ساده تر، گيميفيکيشن عناصر سرگرمي و رقابت را با استراتژي بازاريابي ترکيب مي کند. همچنين اين روش براي طرفداران همه برندها کارآيي دارد، نه فقط برندهايي که طرفداران بسياري دارند.
    نظريه پايه استفاده از گيميفيکيشن اين است که مي توانيم با مخاطب ارتباط عاطفي برقرار کنيم و از طريق اين ارتباط عاطفي به نيازهاي واقعي انها پي ببريم . راه ساده کار کردن با طرفداران يک برند و يا مشتريان بالقوه آن استفاده از تاکتيکهايي مانند مسابقه، دادن هديه و همچنين بازي هايي است که با برند در حال تبليغ ارتباط موضوعي دارند. هيچ کس دوست ندار به او بگويند چه کاري انجام دهد و چه کاري انجام ندهد؛ همه ترجيح مي دهند بيشتر مسائل در عمل به آنها نشان داده شود، گيميفيکيشن يکي از اين روشهاست. بد نيست به آمار هم نگاهي بياندازيم:
    • بيش از 70 درصد از مجموع 2000 شرکت بزرگ دنيا تا پايان 2014 حداقل يک اپليکيشن بازي محور عرضه کرده اند.
    • صاحبان مشاغل مي گويند استفاده از گيميفيکيشن مي تواند باعث افزايش تعاملي 100 تا 150 درصدي با مخاطبين شود . پجداي از آمار، مي خواهيم با نحوه استفاده از اين استراتژي توسط برخي برندها آشنا شويم. در اينجا چند مثال خوب براي شما ارائه شده است، مثال هايي که نشان مي دهد چطور مي توانيد از گيميفيکيشن بعنوان سکوي پرش خوبي براي تلفيق آن با استراتژي بازاريابي برند خود استفاده کنيد:
    1- شرکت "دومينوز" از گيميفيکيشن براي اپليکيشن سفارش پيتزاي خود استفاده کرده است. اگر سفارش دهنده براي انتخاب پيتزاي خودش مردد باشد مي تواند تاس بياندازد يا حتي خود گوشي را تکان دهد و پيتزاي مورد نظر پيشنهادي خودش نمايش داده مي شود.
    2- شرکت پاپ چيپس با شرکت نرم افزاي "کيپ" همراه شده است تا وقتي يک نفر در يک اپليکيشن بازي به مرحله خاصي
    مي رسد يک بسته بزرگ چيپس برنده شود.
    3- شرکت توليدي پوشاک "موزجا" با هدف ارائه روشي منحصر به فرد براي حراج کالاهاي خود از گيميفيکيشن براي بازاريابي الکترونيکي استفاده نموده است. اين شرکت با ارائه محصولات با قيمت پايين و افزايش قيمت آنها در طول روز به نوعي مصرف کننده را به شتاب در خريد تشويق مي کند. آنها همچنين براي مصرف کنندگان راههايي براي رسيدن به تخفيف بيشتر نيز در نظر گرفته اند که دعوت از دوستان و اشتراک گذاري مطالب در شبکه هاي اجتماعي از جمله اين روش هاست.

    ترکيب استراتژي بازاريابي و گيميفيکيشن
  9. #19
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    20 روش خلاقانه در انتشار اپلیکیشن تجاری

    بازاریابی

    از زمانی که گوشی های هوشمند، در بین کاربران رواج پیدا کرده اند، اپلیکیشن ها نیز به سرعت توسعه پیدا کرده اند به طوری که هزاران اپلیکیشن اندرویدی و … به رایگان منتشر شده و شهرت پیدا کرده اند. اما زمانی که دامنه ی بحث انتشار اپلیکیشن ها به اپلیکیشن های تجاری می رسد، انتشار و همه گیر کردن آن ها، اهمیت بیشتری پیدا می کند. تیم وبلاگ نویسی نما اندیشان امروز به بیان روش های خلاقانه ی رایگان برای انتشار اپلیکیشن تجاری پرداخته است. این روش ها را در استراتژی بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی خود دخیل کنید. روش اول: یک میکرو سایت برای اپلیکیشن داشته باشید. میکرو سایت، یک سایت ایستا است که نهایتا دارای سه یا چهار صفحه است. چنین سایتی برای معرفی اپلیکیشن فروشگاهی و تجاری شما بسیار مفید و ارزشمند است. روش دوم: شروع به بلاگ نویسی کنید وبلاگ نویسی، کمک شایانی به افزایش مخاطبان شما می کند. بنابراین بلاگی ایجاد کنید و به میکروسایت اپلیکیشن تجاری فروشگاهی خود متصل کنید و به طور منظم و با رعایت نکته های سئوی داخلی سایت، شروع به پر کردن آن کنید. روش سوم: تیزر تبلیغاتی اپلیکیشن را در بلاگ قرار دهید حدود یک یا دو ماه پیش از راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی خود، یک تیزر برای معرفی آن بسازید و در وبلاگ و سایت خود قرار دهید. طی این دو ماه سعی کنید ایمیل های کاربران علاقمند به اپلیکیشن را جمع آوری کنید و زمانی که اپلیکیشن آماده شد، آن را برای کاربران ارسال کنید. روش چهارم: با شبکه های اجتماعی دوست باشید شبکه های اجتماعی مختلف مثل تویتر، فیس بوک، گوگل پلاس و لینکدین را برای معرفی اپلیکیشن خود انتخاب کنید. روش پنجم: از تولید ویدیو برای محصولات خود کمک بگیرید برای معرفی محصولات خود، ویدیو هایی خلاقانه یا طنز ایجاد کنید و در خلال آن به اپلیکیشن فروشگاهی خود نیز اشاره کنید. روش ششم: از انتشارات استفاده کنید انتشارات یکی از بهترین ابزارها برای برندسازی و معرفی استارتاپ ها هستند. می توانید یک روزنامه و یا مجله ی معتبر انتخاب کنید و از آنان برای معرفی اپلیکیشن خود کمک بخواهید. روش هفتم: از وب سایت های معرفی و بررسی اپلیکیشن استفاده کنید وب سایت هایی هستند که به معرفی اپلیکیشن های رایگان می پردازند و کاربران را به بررسی آن وا می دارند. برای اینکه اپلیکیشن خود را سریعا همه گیر کنید می توانید از این ابزار نیز استفاده کنید. مهم ترین فاکتور برای افزایش دانلود اپلیکیشن های فروشگاهی موبایلی

    روش هشتم: شناسایی بلاگرهای فعال و معرفی اپلیکیشن در میان بلاگر ها، افرادی هستند که به فعالیت های مرتبط با اپلیکیشن شما مشغولند. می توانید این افراد را پیدا کنید و با آنان در باره ی اپلیکیشن خود صحبت کنید و از آنان برای معرفی نرم افزار فروشگاهی تان کمک بخواهید. روش نهم: مارکت های رایگان را در نظر داشته باشید بسیاری از مارکت ها هستند که می توانید اپلیکیشن خود را در آن جا قرار دهید تا کاربران از این طریق با اپلیکیشن تجاری تان آشنا شوند و آن را دانلود کنند روش دهم: بهینه سازی اپلیکیشن برای مارکت برای اینکه نرم افزار شما به راحتی در دسترس افراد قرار بگیرد باید از ابتدا آن را بهینه سازی کنید. لینک زیر در این باره به شما کمک می کند. شش استراتژی مقدماتی برای بهبود بازاریابی سیار موبایلی

    روش یازدهم: ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید با استفاده از پنل های ارسال ایمیل تبلیغاتی نیز می توانید تعداد زیادی از کاربرانی که مرتبط با اپلیکیشن شما هستند را انتخاب کنید و معرفی نامه ی اپلیکیشن خود را برای آنان ارسال کنید. حقایق شوک بر انگیز در اهمیت ایمیل مارکتینگ

    روش دوازدهم: از پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. پیش از این در باره ی درستی روش قرار دادن لینک در پیامک تبلیغاتی صحبت کردیم. با تایید این روش، به شما توصیه می کنیم که لینک دانلود اپلیکیشن تجاری خود را در پیامک قرار دهید و برای مخاطبین خود ارسال کنید آیا استفاده از لینک، در پیامک تبلیغاتی روشی موثر است؟

    روش سیزدهم: به تولید محتوای مرتبط با اپلیکیشن بپردازید می توانید با تولید محتوا پیرامون اپلیکیشن و محتوای آن کاربران را به دانلود آن ترغیب کنید. از جمله محتوایی که می تواند در این باره به شما کند، مزایای اپلیکیشن فروشگاهی برای قشر خاص، روش های حل مشکلات کاربران توسط اپلیکیشن، امکانات اپلیکیشن و .. می باشند. روش چهاردهم: هشتگ گذاری را فراموش نکنید در شبکه های اجتماعی از هشتگ های مناسب استفاده کنید تا فالوور هایتان زیاد شوند و در نتیجه شمار دانلود کنندگان اپلیکیشن تان افزایش یابند. ارتباط میزان تعامل کاربران در اینستاگرام در ارتباط با تعداد هشتگ ها

    دانستنی های ضروری در کاربرد هشتگ در توییتر

    روش پانزدهم: لینکدونی ها را بخاطر بسپارید سایت ها لینکدونی مکانی مناسب برای شما هستند تا بتوانید اپلیکیشن و محتوای تولید شده در رابطه با اپلیکیشن را معرفی کنید و شمار بازدید کنندگان میکرو سایت خود را بالا ببرید. روش شانزدهم: تخفیف یا ارائه ی رایگان اپلیکیشن در پاسخ به خدمات کاربران کاربران خود را تشویق کنید که اپلیکیشن تان را منتشر کنند و روی شبکه های اجتماعی شان به نقد و بررسی آن بپردازند. در این صورت اپلیکیشن را با تخفیف ویژه و یا رایگان در اختیار کاربران فعال و مشارکت کننده قرار دهید. روش های استفاده از واتس اپ توسط تیم های بزرگ بازاریابی اینترنتی

    روش هفدهم: گروه های طرفدار ایجاد کنید و تخفیف بدهید در نرم افزارهایی مثل تلگرام و واتس اپ، گروه هایی را به عنوان طرفداران برند خود ایجاد کنید و ضمن خدماتی که از این طریق ارائه می کنید، اپلیکیشن خود را با شرایط ویژه در اختیار آنان قرار دهید. روش هجدهم: گروه فیس بوک ایجاد کنید فیس بوک شبکه ای پر کاربر است که می توانید سریعا طرفداران اپلیکیشن خود را در آن گرد هم جمع کنید. در چنین گروه هایی بحث و تبادل نظر فراوان است و این می تواند به رواج اپلیکیشن و یافتن ضعف های آن کمک کند. چه زمانی از Page و چه زمانی از Group در شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

    روش نوزدهم: امضای ایمیل تان را جدی بگیرید در امضای ایمیل تان می توانید به معرفی اپلیکیشن خود بپردازید و لینک دانلود آن را در ایمیل قرار دهید تا دریافت کنندگان ایمیل شما، با اپلیکیشن آشنا شده و آن را دانلود کنند. روش بیستم: محتوای تصویری در شبکه های گرافیکی را فراموش نکنید شبکه های اجتماعی گرافیکی مثل پینترست و اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تولید محتوا و جذب فالوور در بازاریابی اینترنتی هستند. تولید تصاویر، اینفوگرافیک و بیان تصویری مزایای اپلیکیشن در این شبکه ها می تواند به رواج هر چه سریع تر اپلیکیشن شما کمک کند.

    20 روش خلاقانه در انتشار اپلیکیشن تجاری | بازاریابی و فروش اینترنتی
  10. #20
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    استراتژی بازاریابی دیجیتال :

    مطابق با جدیدترین مطالعات دیجیتال مارکتینگ ، استراتژی بازاریابی دیجیتال توسط ۴۶ درصد از برندهای دنیا استفاده نمی‌شود. این در حالی است که ۱۶ درصد از میزان باقیمانده که استراتژی تدوین کرده‌اند، آن را در برنامه‌‎های بازاریابی خود لحاظ نمی‌کنند. اما به واقع چطور بدون داشتن یک استراتژی مناسب، می توان در دنیای بازاریابی دیجیتال موفق عمل کرد؟اگر تا به حال استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تدوین نکرده‌اید، نگران و مضطرب نباشید زیرا که ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک در طراحی و تدوین آن شما را همراهی خواهیم کرد.حال زمان آن فرا رسیده تا با انجام برنامه ریزی استراتژیک، از این تشویش و سرگردانی رهایی یافته و در راستای چشم اندازهای خود قدم برداریم. در اینجا مهمترین مراحلی را که در تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال طی می‌کنیم را برای شما آورده ایم.


    مرحله اول) چشم انداز شما را شناسایی می کنیم

    قبل از هر چیز از شما می پرسیم، چه در ذهن می پرورانید؟ می خواهید به کجا برسید؟ هدف نهایی شما چیست؟ در نهایت به دنبال چه چیزی هستید؟ زمانی که هدف و چشم انداز را مشخص نکرده اید، نمیدانیم چه بودجه ای باید هزینه کنیم، چه روش هایی را برای بازاریابی و تبلیغات باید به کار گیریم و در نهایت اینکه کجا، از طریق چه کانال های توزیعی و برای چه جامعه هدفی باید استراتژی های خود را تدوین کنیم.


    مرحله دوم) گذشته‌ی شما را به دقت آنالیز می کنیم.

    در ادامه ی فاز شناخت، در آپراک ما برنامه های بازاریابی استراتژی های قبلی شما را بررسی می کنیم و نقاط ضعف و قوت کمپین های تبلیغاتی قبلی را برای کمک به طراحی استراتژی های جدید آنالیز می کنیم. ما به کمک ابزارهای آنالیز مختلف،کمپین های تبلیغاتی رقبای شما را نیز به دقت بررسی می کنیم تا در تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال از کوچکترین نقاط ضعف رقبا بیشترین بهره را ببریم.


    مرحله سوم) مشتریانِ هدف شما را شناسایی می کنیم.

    پس از بررسی سوابق و استراتژی های گذشته، نوبت به آن می رسد که گروه مخاطبانِ هدف را مشخص کنیم وپا را از چارچوب آن ها فراتر نگذاریم. ما اطلاعات آماری مشتریان مانند: سن، جنسیت و موقعیت آن ها را با ابزار هایی که در دست داریم به دقت گردآوری می کنیم. بعد از جمع آوری این اطلاعات، نوبت به احساسات، نیازها و مشکلات مشتریان می رسد که باید آن ها را شناسایی کنیم.


    مرحله چهارم) ابزارهای بازاریابی دیجیتال را تعیین می کنیم

    اکنون باید بودجه ی لازم و کانال های بازاریابی را تعیین کنیم. این نکته را فراموش نکنیم که هیچگاه یک نفر بدون تخصص و به تنهایی نمی تواند سایتی را در صفحه نتایج گوگل بالا بیاورد، به همین دلیل باید به متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال اطمینان کنیم. زمانی که بودجه لازم را با برآوردهای قبلی تعیین کردیم. نوبت آن رسیده که مشخص کنیم که به هر کانال بازاریابی، باید چه مقدار بودجه تعلق بگیرد.


    مرحله پنجم) برنامه ریزی استراتژیک انجام می دهیم.

    ما در این مرحله به پشتوانه ی تمام مراحل قبلی، اقدام به برنامه ریزی استراتژیک می کنیم.‌‌ یکی از عواملی که در برنامه ریزی لحاظ می کنیم، مناسبت های خاص است. تمام هم و غم ما در این راستا این است که برنامه ریزی را متناسب با نیاز های مشتریان و جدیدترین تغییرات ممکن، انجام دهیم و البته باید توجه کنیم که عمر برنامه ریزی استراتژیک زیاد نیست و باید با تغییرات جدید، به‌روز شود.

    https://uprock.net/services/digital-marketing-strategy/
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخست 123 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 21

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش