ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخست 12345 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 41
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    فرصت های بی نظیر برای شروع کسب وکار




    @ecosystemir
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    چهار تکنیک موفق در کسب و کار آنلاین





    @ecosystemir
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    عوامل موثر بر اعتماد کاربران ایرانی در خرید اینترنتی




    @ecosystemir
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    راه کارهای فروش

    برای اینکه طرحی را برای فروش خود آماده کنیم می توانیم این طراحی ها را بر پایه یکی از این اساس که به شرح ذیل آورده شده است تنظیم کنیم.

    راه کارمبتنی بر بازاریابی:
    به نیازهای خریدار تاکید دارد.

    راه کار مبتنی بر سفارش:

    تولید و عرضه بر مبنای سفارش مشتری

    راه کار مبتنی بر فروش:

    تولید انبوه و کم هزینه و ارائه با قیمت پاییین

    الف: بازاریابی سنتی‌ –تولید کن و بعد دنبال مشتری باش

    ب: بازار یابی مدرن – بر اساس نیاز بازار و متشری تولید کن

    راه کارهایی مبتنی بر بازاریابی جامع:

    قیمتش چقدر بوده است؟

    کیفیتش چی بوده است؟

    مشتری راضی است؟

    به محیط زیست آسیب نزدیم؟

    به سلامت مردم دقت کردیم؟

    قوانین فروش را رعایت کردیم؟

    راه کار های مبتنی بر محصول:

    الف : کیفیت

    ب: کارایی

    ج : نوآوری

    د : خلاقیت در تولید



    https://kasbokareshoma.com/%d8%af%d8...1%d9%88%d8%b4/
  5. #25
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    استراتژی در کسب و کار

    استراتژی در کسب و کار یعنی پاسخ دادن به این سه سوال اساسی:
    1. در کجا قرار داریم؟
    2. به کجا میخواهیم برسیم؟
    3. چگونه این مسیر را طی کنم؟

    این سه سوال اساسی ترین سوالات یک کسب و کار است.
    زمانی که بتونیم بصورت کامل به این سه سوال پاسخ بدهیم. در واقع استراتژی کسب و کار خودمان را به نوعی مشخص کردیم. ابتدا باید بدانیم که در چه وضعیتی قرار داریم و نسبت به شرایط حال خودمان شناخت داشته باشیم. توانایی؛ مهارت و دانش خود و به نوعی داشته های شرایط حال خودمان را به خوبی شناسایی کنیم. بعد بدانیم که این داشته به چه میزان باید رشد کنند و یا چه میزان توانایی و دانش و مهارت جدید را باید فرا بگیریم. به نوعی بدانیم که از کسب و کار خود چه می خواهیم و می خواهیم در آینده چه شرایطی داشته باشد. برای رسیدن به این جایگاه طبیعتا باید روش هایی را انتخاب کنیم که این روش ها همان پاسخ به این سوال است که چگونه این مسیر را طی کنیم است. اگر توانایی این را داشته باشیم که پاسخ صحیح و قدرتمندی را به این سوالات بدهیم طبیعتا توانسته ایم یک استراتژی خوبی را برای کسب و کار خود طراحی کنیم.



    https://kasbokareshoma.com/%d8%af%d8...9%d8%a7%d8%b1/
  6. #26
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    برند، تحت تاثیر شبکه های اجتماعی

    https://isfahanplus.ir/%d8%a8%d8%b1%...6%d9%81%d9%88/
  7. #27
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    6 گـام آسـان بــرای ایجاد برنامه بازاریابی کارآفرینان

    طرح یا برنامه بازاریابی یکی از بخش‌های مهم طرح کسب و کار“Business Plan” به شمار می‌آید. از این رو فرآیندهای برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی‌ از فرآیند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کارآفرینان تلقی می‌شود. طرح بازاریابی، اهداف بازاریابی را تعیین می‌کند و راهبردهای دستیابی به آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد.








    اینفوگرافیک 6 گـام آسـان بــرای ایجاد برنامه بازاریابی کارآفرینان - استارتاپینگ
  8. #28
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    بازاریابی با افراد تاثیرگذار ( اینفولئنسر مارکتینگ ) کیست ؟

    این روزها تبلیغات دهندگان و صاحبان کالا و خدمات به اهمیت استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی و سایر ابزارهای آنلاین برای بازاریابی و ارتباط با مشتریان به صورت غیرمستقیم پی برده اند. آنها متوجه شده اند که می توانند با استفاده از راهکارهای هوشمندانه کاربران را تشویق کنند که درباره محصولاتشان صحبت کنند و آن را به سایر افراد توصیه کنند. یکی از روش های موفق بازاریابی در شبکه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ است که به معنای استفاده از افراد تاثیرگذار برای بازاریابی کالا و خدمات موردنظر است.

    اینفلوئنسر مارکتینگ شامل بازاریابی کالا و خدمات از طریق کسانی است که در خصوص محصولاتی که دیگران خریداری می کنند، تاثیر و کنترل دارند. این تاثیرگذاری بر بازار عموما ناشی از تخصص، شهرت و یا محبوبیت افراد است. بازاریابی برای مخاطبان اینفلوئنسرها مشابه بازاریابی دهان به دهان است با این تفاوت که در اینفلوئنسر مارکتینگ لزوما به توصیه های صریح و آشکار کالا یا خدمات موردنظر توسط فرد تاثیرگذار وابسته نیست.

    با استارتاپینگ همراه باشید تا در یک اینفوگرافیک توضیح دهد اینفلوئنسر مارکتینگ دقیقا چه کسی است و چه کاری میکند.



    بازاریابی با افراد تاثیرگذار ( اینفولئنسر مارکتینگ ) کیست ؟ [اینفوگرافیک] - استارتاپینگ
  9. #29
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می توانیم محتوای با کیفیت تولید کنیم؟





    https://t.me/startupfly/878
  10. #30
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    ۱۰ اصل استراتژی مشتری مداری

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخست 12345 آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 41

مجوز های ارسال و ویرایش