انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

اختلال ایجاد شده در دسترسی مشتریان به خدمات پیامکی بانک ملی ایران ناشی از مشکلات زیرساختی خارج از بانک است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر بروز اختلال در خدمات نیازمند پیامک، بررسی‌های لازم از سوی این بانک صورت گرفت. بانک ملی ایران از شکیبایی مشتریانی که دسترسی […]
نوشته توصیه‌های بانک ملی ایران در پی اختلال خدمات مبتنی بر پیامک اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. اختلال مخابراتی دلیل ارسال پیامک برداشت از حساب‌ها
  2. ارسال شماره شبا از طریق پیامک برای مشتریان بانک سینا
  3. بانک ملی ۵۰ میلیارد تومان باید هزینه پیامک دهد / هر کسی نمی‌خواهد سرویسش را غیرفعال کند



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/81935