نتایج نظرسنجی نشان میدهد که سود بانکی برای مردم مهم نیست؛ پس چه چیزی مهم است؟
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :
طبق آمارهای داخلی، مهمترین فاکتورهایی که در جذب و وفاداری مشتریان ایرانی به بانکها اهمیت دارند، رفتار و برخورد خوب کارکنان، سرعت در ارائه خدمات، پیشنهادهای سرمایه گذرای وسوسهکننده و نرخ پایین اعطای تسهیلات است. نکتهی جالبی که وجود دارد این است که سود بانکی در پایینترین اولویت افراد و بعد از فاکتورهای رفتاری و […]
نوشته نتایج نظرسنجی نشان میدهد که سود بانکی برای مردم مهم نیست؛ پس چه چیزی مهم است؟ اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط
- نتایج حاصل از نظرسنجی مردمی درباره فینتک ایران نگرانکننده است / راه دشوار استارتآپهای فینتک برای جلب اعتماد مردم
- نتایج نظرسنجی از موسسات و شرکتهای ارائهدهنده خدمات مالی در حوزه دستگاههای خودپرداز
- چرا مردم برای دریافت خدمت مطلوب بانکی باید پول پرداخت کنند؟ [یادداشت]
______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/101532