مراحل ثبت درخواست کارت بازرگانی به صورت زیر است:
۱. ابتدا اطلاعات خود را در این پیشخوان ثبت نمایید.
۲. سپس فرم هایی که به صورت الکترونیکی در اختیار شما قرار داده می شود را چاپ نموده و با مراجعه به سازمان های مربوطه، گواهی های مورد نیاز را اخذ کنید.
۳. در ادامه، اطلاعات پرونده خود را تکمیل نموده و پس از اسکن تصویر مدارک، فایل های مربوطه را در این پیشخوان بارگذاری نمایید.
۴. با ثبت درخواست و تایید نهایی، پرونده شما به صورت الکترونیکی برای اتاق مربوطه ارسال می گردد.
۵. بررسی پرونده شما به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.
• درصورت ناقص بودن پرونده، از طریق پیامک و پست الکترونیکی به شما اطلاع داده می شود تا با مراجعه مجدد به همین پیشخوان، اطلاعات و مدارک را تکمیل نمایید.
• درصورت کامل بودن پرونده، از طریق پیامک و پست الکترونیکی به شما اطلاع داده می شود تا با در دست داشتن اصل مدارک، جهت تکمیل ثبت نام به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یا اتاق تعاون مربوطه مراجعه نمایید.
۶. تا زمانی که کارت را تحویل نگرفته اید؛ می توانید با مراجعه مجدد به این پیشخوان از آخرین وضعیت درخواست خود در اتاق بازرگانی/ اتاق تعاون/ سازمان صنعت معدن و تجارت مربوطه مطلع شوید.

اخذ کارت بازرگانی در مشهد