ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    1,079
    116
    نوشته های وبلاگ
    4
    مدیر سایت

    معرفی استارتاپ درخت دانش Derakht-e Danesh کشور افغانستان



    https://darakhtdanesh.org/fa





    سازمان "زنان کانادا برای زنان افغانستان" بر این باور است که بزرگترین سرمایه گذاری برای آینده افغانستان باید روی معلمین این کشور صورت گیرد. سرمایه گذاری روی معلمین، به معنی سرمایه گذاری روی انکشاف تخصص آنان و همچنان حصول اطمینان از اینکه معلمین به اطلاعات و موادی که بتواند آن ها را به خودآموزی یاری رساند، دسترسی داشته باشند می باشد. این کار به نوبه خود به امر بی نهایت مهم دیگری می انجامد که همانا تربیه جوانان افغانستان مطابق به موازین و کیفیت های بالای تعلیمی می باشد.
    مهمترین مانع در برابر ارایه تعلیمات با کیفیت بالا، نبود منابع لازم تعلیمی به زبان های ملی هم برای شاگردان و هم برای معلمین است. بسیاری از سازمان ها و افراد تلاش کردند تا مواد مشخصی برای پر کردن این خلا برای پیشبرد برنامه های خود به وجود آورند. کتابخانه "درخت دانش" می کوشد تا جایی که ممکن است این مواد را جمع آوری کند. همچنان در پهلوی اینکه تلاش می ورزد تا با دخیل ساختن لسانهای دری و پشتو در این مجموعه ، معلمین را تشویق کنند تا خود مواد لازم درسی را تهیه و به غنای این مجموعه بیفزایند. ما در پی آنیم تا معلمین افغان را کمک کنیم که به "جنبش مواد رایگان تعلیمی" بپیوندند و کیفیت کتابخانه درخت دانش را که به ارتقای کیفی صنوف درسی افغانستان می انجامد، بهبود بخشند.
    برای استفاده از کتابخانه شما می توانید در این وب سایت ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام می توانید از منابع دری و پشتو کتابخانه دیدن نمایید. شما می توانید منابع خویش را نیز به کتابخانه اضافه نموده ما را در امر غنامندی کتابخانه با منابع بیشتر کمک کنید. همچنان شما می توانید در مورد چگونگی حمایت از معارف افغانستان معلومات حاصل نموده و درباره معارف افغانستان بیشترآشنا شوید.





    تماس با ما


    ما از کاربران کتابخانه درخت دانش خواهانیم تا با ما در تماس بمانند. شما می توانید در موارد ذیل با ما در تماس شوید:

    • تقاضای اضافه شدن منابع جدید در کتابخانه
    • اشتراک نظریات خویش بعد از استفاده درخت دانش
    • نظریات شما در باره چگونگی بهتر سازی کتابخانه
    • مشکلات تخنیکی
    • سوال‌ها درباره اجازه استفاده، مجوزها و مالکیت فکری
    • و سوال‌های دیگری که در ذهن دارید

    ایمیل:‌ [email protected]
    کتاب خانه درخت دانش
    برنامه یی از: نهاد زنان کانادا برای زنان افغانستان
    انجمن بزرگ استارتاپ های ایران
    بزودی خبر های خوبی برای استارتاپ ها داریم
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    karaj
    نوشته ها
    1,079
    116
    نوشته های وبلاگ
    4
    مدیر سایت
    At Darakht-e Danesh, we believe that the greatest investment that can be made in Afghanistan’s future is in its human capital. Our aim is to invest in learning and teaching, ensuring that people have access to knowledge and information that will stimulate their minds, and their personal and professional development. In particular, we hope this collection of educational material will support teachers, who are tasked with the overwhelmingly important work of providing a high quality education to the children and youth of Afghanistan.
    A major impediment to quality education is the lack of local language educational resources for both teachers and students. Many organizations and individuals have undertook to create specific resources to address this gap for their own programs. The Darakht Danesh Library seeks to bring together as many of these resources as possible, engaging bilingual Afghans to help translate good resources to add to the collection, and encouraging teachers to create and contribute their own educational materials to the Library. We seek to support Afghan teachers to become part of the Open Educational Resource movement, and to harness the potential of OERs for the benefit of Afghan classrooms.
    انجمن بزرگ استارتاپ های ایران
    بزودی خبر های خوبی برای استارتاپ ها داریم