The Culture of Care



پس منظر سلام زندگی

سلام زندگی (Hello Life): این بخش فهرستِ انلاین از فراهم کننده گان بخش صحت و شیوه زندگی است که در آن آخرین ابزارهای نوآوری انلاین شامل می باشند که زمینۀ برقراری ارتباط برای آنعده از افغان های که به دنبال خدمات صحی با دکتوران طبی، شفاخانه ها، کلینیک ها و دواخانه ها هستند، را فراهم کرده است. هدف از این پلتفورم اینست تا افغان ها را قبل از آنکه وعده ملاقات را تعیین نمایند، قادر به جستجوی خدمات طبی و مشوره های طبی مطلوب بر اساس معیارهای انتخابی مختلف همانند موقعیت، رتبه بندی فراهم کننده گان خدمات و قیمت آنها، نمایند.
این پلتفورم همچنان به فراهم کننده گان خدمات صحی حیثیت ابزار سادۀ دارد تا تقسیم اوقات خویش را مدیریت نمایند، با مریضات خویش نظر به فرصت خویش پیگیری داشته باشند، در حالیکه شفاخانه ها، کلینیک ها و دواخانه ها از این پلتفورم برای مدیریت کارمندان، مریضان و ذخیره های ادویه و لوازم طبی خویش می توانند، استفاده نمایند.
در جامعه ای که دسترسی مردم به خدمات انلاین رو به رشد باشد و 70 درصد از اتباع کشور زیر سن 30 سالگی قرار داشته باشند، پس هدف اصلی مصرف کنندۀ این پلتفورم به وضاحت تعریف شده است که همانان زنان جوان افغانستان که در مورد معلومات صحی، محصولات زیبایی و خدمات جلوگیری از امراض از کشورهای دیگر می آموزند و تعداد آنها که در جستجوی این خدمات هستند، روز به روز در حال رشد می باشند. تقاضا برای خدمات صحی از جلوگیری اساسی برای تداوی ضروری الی جراحی زیبایی در حال افزایش می باشد. جوانان افغان که نیروی محرک توسعۀ اقتصادی کشور هستند، حاضرند تا برای تداوی با کیفیت طبی و زیبایی پرداخت نمایند.
"سلام زندگی می خواهد به ضروریات آنعده از افغان های که به دنبال بهترین خدمات صحی ممکن هستند، کمک نماید"

شرکت آریا میدیکا

آریا میدیکا شرکتی در بخش تولید، تورید و توزیع ادویه جات می باشد که در سال 2015 میلادی توسط یکی از سرمایه گذاران افغان با همکاری یک عده متخصصان خدمات صحی ایجاد گردید. آریا میدیکا ثبت و راجستر شدۀ وزارت محترم تجارت و صنایع و همچنان ادارۀ ملی تنظیم ادویه جات و محصولات صحی وزارت صحت عامه جمهوری اسلامی افغانستان می باشد . آریا میدیکا شرکت فرعی شرکت بین المللی Investone Corps می باشد. این شرکت متعهد است تا برای مردم افغانستان در سراسر کشور ادویه جات و تولیدات صحی با کیفیت را ارایه نماید. آریا میدیکا ادویه جات دارای استندرد و کیفیت بلند جهانی را از شرکت های تولیدی مشهور جهان را با این دیدگاه که بتواند نقشی را در راستای بهبود سکتور صحت افغانستان ایفا نماید؛ اقدام به سرمایه گذاری در سکتور ادویه نمود و اقدام به تورید و عرضه ادویه جات در مارکیت های کشور نمود. عرصه های که در آن نیاز است سرمایه گذاری در سکتور ادویه صورت گیرد؛ عبارت اند از: ۱) ایجاد فابریکات تولید ادویه در مارکیت داخلی افغانستان ۲) تورید و توزیع وسایل و تجهیزات طبی و تولید ادویه جات مختلف در مارکیت های محل. ۳) ایجاد شفاخانه های مجهز و مدرن


Salam Zindagi