نام: Untitled-2.jpg نمایش: 45 اندازه: 86.4 کیلو بایت

سلام
ما استارتاپ یوزدیزاین هستیم. کار ما طراحی و تولید موشن‌گرافیک برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور است. ما یک پلتفرم هستیم برای اینکه نیاز کسب‌و‌کارهای نوپای ایرانی به محتوای جذاب، تاثیرگذار و البته خلاقانه مبتنی بر تصویر را برطرف کنیم. یوزدیزاین از سال 96 راه افتاده و در همین مدت‌زمان کوتاه توانسته‌ با تکیه بر توان طراحان و گرافیست‌های خوش‌ذوق سراسر کشور، از جمله استعدادهای کمتر دیده‌شده شهرستان‌ها، گام‌هایی را در راه تحقق چشم‌اندازش که همان تبدیل شدن به هاب طراحی و تولید موشن‌گرافیک است بردارد. د
ما اطمینان داریم می‌توانیم نیاز کسب‌وکار شما به هر سطحی از موشن‌گرافیک را، با هر بودجه‌ای که شما برای این کار در نظر گرفته‌اید؛ با بالاترین کیفیت ممکن، برطرف کنیم. این یک دعوتنامه از سوی تیم یوزدیزاین است که به جمع مشتریان ما بپیوندید. به سایت ما سر بزنید، نمونه کارهای ما را ببینید و هر وقت در کمپین‌های تبلیغاتی، معرفی یک محصول و یا یک مناسبت تقویمی نیاز به موشن‌گرافیک داشتید، با اطمینان خاطر این اسم را به یاد بیاورید: یوزدیزاین!

اگر هم می‌خواهید همین حالا تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و یا برای یکی از پروژه‌هایتان مشاوره رایگان دریافت کنید، بهترین راه‌ها به ترتیب اولویت این‌ها هستند:

http://yoozdesign.ir
Telegram: Contact @yoozdesign
[email protected]
09399607990
fax:021-8977-1830