استراتژی های اساسی بازاریابی دورنگرا برای استارت آپ ها
در چند سال اخیر بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار محبوب شده است و دلیل این امر روشن است. در حالی که Start Up کمپین های تبلیغاتی برونگرای سنتی سعی در اغوا کردن مخاطبان ناآشنا با استفاده از پیامهای مرتبط با فروش می کنند، کمپین های درونگرا بر روی ارزشی که میتوانند برای کاربران ایجاد کنند تمرکز کردهاند. این امر باعث میشود که کاربران در هنگام نیاز به صورت طبیعی به سمت چنین کسبوکارهایی جذب شوند.
به طور کلی استراتژیهای بازاریابی درونگرا کم هزینهتر بوده، طیف وسیعی از مزیتها را در بر گرفته و در بلندمدت نرخ بازگشت بالاتری را سبب میشوند. چنانچه این مزایا شما را هیجان زده میکند، استراتژیهای بازاریابی درونگرا را که در ادامه معرفی میکنیم در نظر بگیرید. این استراتژیها برای استارتآپهای جدید اساسی بوده و جزو محبوبترین استراتژیهای بازاریابی درونگرا هستند.
منبع: entrepreneur.com
https://ipt24.com/blog/%DB%B7-%D8%A7...-%D8%A8%D8%B1/