اشتباهاتی که مدیران در تذکر دادن به کارمندان مرتکب میشوند
اگر قرار باشد به یکی از کارمندانتان تذکری بدهید چه کار میکنید؟ مثلا آن کارمند ورزشکاری که هر دفعه جمعبندی پروژه را تحویل میدهد، یک بوی عرق حالبهمزن را هم با خودش هدیه میآورد، بویی که آدم حتی برای دشمنش هم آرزو نمیکند! یا آن منشی احساساتی که همیشه آنقدر دلشکسته و غمگین است که آدم میترسد دو کلمه حرف حساب با او بزند و بعد مجبور شود از طغیان گریه و زاری او به زیر میز پناه ببرد!
بله، وقتی پای تذکر و توبیخ به میان میآید، دنیا برای مدیران جای ترسناکی میشود. اما خبر خوش این است که لازم نیست انتقاد کردن حتما اینقدر سخت باشد. اگر جلوی چند اشتباه ناگوار در برقراری ارتباط را بگیریم، کار واقعا خیلی آسان میشود. در ادامه میخواهیم چند تا از رایجترین اشتباهاتی را که مدیران مرتکب میشوند توضیح بدهیم، و بعد ببینیم چه کار میشود کرد تا این گفتگو تبدیل به کابوس شبانهی هیچکس نشود: نه شما و نه آن کارمند خطاکارتان.
برگرفته از: themuse
https://www.chetor.com/2900-3-%d8%a7...7%d8%b1%d9%85/