نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای دولت در راستای رفع مشکلات کشور بویژه در مناطق محروم گفت: دولت آمده است تا با تمام توان و از طریق اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات رکود اقتصادی را حل کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس مجید کیانپور در نشست مشترک روسای کانون های بازنشستگی لرستان با مدیران کل ودرمان این استان افزود: همه باید به دولت کمک کنیم تا شاهد رونق وشکوفایی اقتصادی کشور باشیم.
وی با تاکید بر این موضوع که کسی نمی تواند منکر وجود مشکلات باشد، تصریح کرد: انتقاد باید همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد سازنده برای توسعه و رشد کشور باشد.
کیانپور همچنین خواستار ارائه خدمات بیشتر و تکریم بیشتر مراجعین شد و افزود: رفع مشکلات بازنشستگان و کارگران باید در اولویت های کاری مسئولین اجرایی باشد.
در ادامه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان برقراری مستمر این نشست ها را موجب رفع چالش ها و ارائه راهکارهای مناسبی برای تسهیل امور درمانی بازنشستگان در مراکز ملکی سازمان دانست و اظهار داشت: از حدود ٢ سال پیش باجه ویزیت بدون نوبت برای سالمندان در همه مراکز ملکی ایجاد شده است و ما معتقدیم همکاری با کانونهای بازنشستگی می تواند کمک موثری برای رفع مشکلات باشد.
دکتر امین بهاروند افزود: طی ٣ سال گذشته شاهد رشد بسیار خوبی به لحاظ کمی و کیفی در مراکز درمانی بوده ایم.
وی همچنین با اشاره به افتتاح دو درمانگاه ملکی تامین اجتماعی در استان لرستان در سال جاری، به روز نمودن تجهیزات پزشکی و اجرا و شروع برنامه هتلینگ در بیمارستانهای ملکی استان ،اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از ساختمان جدید درمانگاه تأمین اجتماعی ازنا با استانداردهای درمانی باشیم.
دکتر بهاروند گفت: از ابتدای سال جاری درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی بیمارستان نرگس دورود شروع بکار کرده است و طرح توسعه اورژانس این مرکز درمانی با اعتبار ٤٠٠میلیون تومان در حال اجراست و به محض راه اندازی بخش زنان بیمارستان شهدای ٧ تیر شبکه بهداشت درمان شهرستان آماده ایم بیمارستان نرگس دورود را به بیمارستان عمومی تبدیل کنیم.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان لرستان نیز در این نشست، ضمن تقدیر از سازمان تأمین اجتماعی به خاطر توجه جدی به مقوله ارتباطات و تعامل، تاکید کرد: برگزاری این قبیل نشست ها سبب چاره جویی بهتر برای رفع مشکلات می شود.
علی محمد ورمزیار تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی را اجرای کامل طرح های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: رکود اقتصادی بر منابع سازمان تأمین اجتماعی تاثیر می گذارد و از این رو حمایت از تولید کشور وظیفه تمامی مسئولان است.

http://www.tamin.ir/News/Item/30936/2/30936.html