مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی دردیدار با مدیرکل کمیته امداد این استان در رابطه با مباحث بیمه ای مددجویان و افرادی که ازچند صندوق حقوق دریافت می کنند به گفتگو پرداخت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، محمد علی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی، دراین دیدار بر ضرورت همکاری وتعامل دستگاه ها در بهبود روند فعالیت ها و ارائه خدمات به مخاطبان در سطح استان تاکید کرد.
عباس زاده به گستردگی خدمات وفعالیت های سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد وگفت: درحال حاضر بیش از ٥٠ درصد جمعیت کشور وهمچنین بیش از ١١٠ هزار بیمه شده دراستان از خدمات و مزایای تامین اجتماعی برخوردار هستند.
وی کمیته امدادخمینی(ره) و سازمان تامین اجتماعی را دودستگاه خدمات رسان اعلام کرد که خدمات گسترده ای به مردم ارائه می دهند.
عباس زاده اولویت اول سازمان تامین اجتماعی را رضایت مندی مخاطبان آن ذکر کرد و اظهارکرد: این رضایت مندی زمانی میسر می شود که دستگاه های اجرایی بایکدیگر تعامل و همکاری متقابل داشته باشند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از تعامل و ارتباط مطلوب کمیته امداد استان با تامین اجتماعی اظهار رضایت کرد وگفت: در سایه این همکاری توانسته ایم تعداد افرادی که ازچند صندوق حقوق دریافت می کنند را شناسایی و از چرخه پرداخت مستمری حذف کنیم.
وی متذکر شد: سازمان تامین اجتماعی از هرگونه اقدام درجهت حل مشکلات جمعیت تحت پوشش این سازمان دریغ نمی کند.
عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نیز دراین دیدار از همکاری خوب اداره کل تامین اجتماعی استان با کمیته امدادوتلاش برای رفع مسائل بیمه ای مددجویان این استان قدردانی کرد .


http://www.tamin.ir/News/Item/51833/2/51833.html