کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در این جلسه با تشریح عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی این استان در حوزه ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، به توسعه جغرافیایی واحدهای تابعه سازمان همگام با توسعه خدمات الکترونیک و غیرحضوری در استان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر هشت کارگزاری رسمی در سطح استان فعال و چهار کارگزاری رسمی دیگر در حال ایجاد است.
سمساری با بیان اینکه در حال حاضر اخذ بیش از ٩٥ درصد لیستهای حق بیمه و ارسال بیش از ٧٠ درصد احکام مطالباتی به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد، تصریح کرد: این خدمات موجبات کاهش ١٥٠ هزار بار مراجعه به شعب را فراهم آورده است.
وی همچنین اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات در جهت توانمند سازی کارکنان و غنی سازی شغلی را یکی از برنامه های عملیاتی تأمین اجتماعی استان طی سالهای اخیر دانست و افزود: با اجرای این طرح ضمن کوتاه کردن فرآیندها، زمینه تسهیل و روانسازی ارائه خدمات فراهم آمده است.
دکتر حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در جهت ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، خلاقیت و نوآوری را لازمه تداوم اثربخشی و کارایی سازمانها دانست و تصریح کرد: بایستی با تبدیل توانایی به دانایی، زمینه ایجاد ارزش افزوده را فراهم آورده و آن را تبدیل به اعتماد و سرمایه اجتماعی کنیم.
دکتر فتح زاده، با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی متکی بر اعتماد و احترام به مشتری است، اذعان داشت: سازمانهایی موفق بوده و تعالی خواهند یافت که نیازهای جدید را ایجاد و به سمت پویایی حرکت کرده و با تکیه بر مسئولیت پذیری و پاسخگوئی، بر اعتماد عمومی بیافزایند.


http://www.tamin.ir/News/Item/52984/2/52984.html