نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان گفت : ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی گامی بلند در راستای تکریم مخاطبان و روانسازی امور است که این امر قابل تقدیر است .
محمدیان با تاکید براینکه وظیفه نمایندگان است تا در مباحث قانونگذاری بتوانند از صندوق این سازمان که بین النسلی است حمایت وصیانت نمایند، گفت : توسعه فضای فیزیکی شعب تامین اجتماعی و همچنین ارتقاء هتلینگ بیمارستانی در مراکز درمانی ملکی این سازمان از اقدامات مهم و موثری است که طی ٥ سال اخیر شاهد آن بوده ایم .
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر همچنین بیان داشت: افزایش میزان حقوق مستمری بگیران حداقلی و توسعه کمی و کیفی درمان در مناطق کم برخوردار می بایست در دستور کار قرار گیرد تا سازمان تامین اجتماعی بتواند بیش از پیش در توسعه کشور نقش آفرینی نماید .
در این دیدارهمچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان ضمن تشریح اقدامات بعمل آمده با اشاره به اینکه در حال حاضر ٤٥ درصد از مردم رامهرمز و ٦٢ درصد از مردم رامشیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت : با توجه به اهمیت روانسازی فرآیند جاری شعب تابعه و اصلاح بهبود روشها و الزام به استفاده از فناوری های نوین ارائه خدمات بیمه ای به ویژه ارائه آن به صورت غیرحضوری سعی شده است تا با تقویت و تجهیز واحدهای فناوری اطلاعات و فرابری داده ها در سازمان تامین اجتماعی ارائه این خدمات با رشد چشمگیری روبرو باشد .
محمود یارعلیزاده با تقدیر از همراهی و همدلی نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تعامل و ارتباطات موجود میان نمایندگان و سازمان تامین اجتماعی را مفید ارزیابی کرد .

http://www.tamin.ir/News/Item/53882/2/53882.html