به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و فرزندان شاهد مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل با چند تن از خانواده شهدای همکار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید بشرخواه مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل، در این دیدار آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا، صبر و مقاومت خانواده های آنان دانست و اذعان داشت: خانواده شهدا از افتخارات کشور است و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند .
مدیر کل تأمین اجتماعی اردبیل افزود: همه ما به پشتوانه قرآن و اهل بیت (ع) وظیفه داریم از راه شهدا و امام شهدا حراست کنیم.
همچنین در این ایام، مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی استان اردبیل، با حضور در سازمان انتقال خون استان در اقدامی خداپسندانه خون خود را اهدا کردند.

سعید بشر خواه با حضور در سازمان انتقال خون گفت: کمکها صرفا مادی نیست و کمک مادی را نمیتوان جایگزین برخی از کمک ها کرد، اهدای خون کمکی است که جایگزین ندارد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل با اشاره اینکه زندگی بیماران نیازمند اهدای خون هموطنان است، از هموطنان دعوت کرد که در تمام فصول سال این اقدام خداپسندانه شرکت نمایند.

http://www.tamin.ir/News/Item/55266/2/55266.html