غلبه بر مشکلات بازاریابی در شبکههای اجتماعی
امروزه حدود ۲ میلیارد و ۳۰۷ میلیون نفر به طور فعال از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند و این عدد تقریبا معادل یک سوم کل جمعیت جهان است. به عنوان بازاریابِ شبکهها و رسانههای اجتماعی، در صورتی که بتوانیم با تنها ۰٫۰۰۰۰۰۱ درصد (۱ میلیونیم) از این افراد ارتباط برقرار کنیم، فوقالعاده عمل کرده و بسیار خوششانس بودهایم. هر پُست شرکتها و برندهای بزرگ جهان در توییتر، فیس بوک و یا اینستاگرام بارها و بارها به اشتراک گذاشته میشود، چندین هزار کاربر در رابطه با هر کدام از این پستها نظر میدهند و میلیونها کاربر این پستها را میپسندند. به نظر میرسد شرکتها و برندهای بزرگ جهان تمام رازهای استفاده از شبکههای اجتماعی را میدانند و با مشاهدهی این اتفاقات این سوال در ذهن ما بیپاسخ میماند که: «چه اشتباهاتی در بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی مرتکب میشویم؟»
ما بارها و بارها شرایط مختلف را آزمایش کرده، مرتکب اشتباهات مختلف شدهایم و از هر کدام از اینها تجربیات جدیدی کسب کردهایم. در ادامه راهکارهایی را برای حل ۱۰ مورد از مهمترین چالشهای پیش رو در بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی ارائه میکنیم.
برگرفته از: bufferapp
https://www.chetor.com/3455-%d8%a8%d...c%d8%a7%d8%a8/