همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت تصمیم دارد گام‌های گسترده‌تری در عرصه‌ی رابط‌های برنامه‌ نویسی کاربردی (API) بردارد و به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری امکان دهد قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) را به نسل جدید اپلیکیشن‌های خود بیفزایند.
به گزارش وب‌سایت zdnet؛ مایکروسافت از روز گذشته یک پیش‌نمایش پولی از سرویس Custom Vision عرضه کرد تا مجموعه چهره‌های قابل تشخیص در سیستم Face API خود را به بیش از یک میلیون عدد افزایش دهد و این قابلیت را در پرتال رایانش ابری Azure و خدمات Bing Entity Search به صورت گسترده عرضه کند.
این رابط برنامه‌نویسی کاربردی و خدمات مربوطه به شکل یکپارچه بخشی از ۲۵ قابلیت جدید سیستم Cognitive Services محسوب می‌شوند که مایکروسافت در حال کار کردن روی آن است.
مدیران مایکروسافت ماه می گذشته اعلام کردند که بیش از ۵۶۸ هزار مرکز توسعه دهنده نرم‌افزار از خدمات Cognitive Services استفاده می‌کنند تا قبلیت‌های هوش مصنوعی را به اپلیکیشن‌ها و خدمات خود اضافه کنند. این هفته مدیران مایکروسافت توضیح دادند که بیش از یک میلیون توسعه دهنده نرم‌افزار با این شرکت بزرگ قرارداد امضاء کرده‌اند تا سیستم Cognitive Services را به کار برند.

https://www.systemgroup.net/tech-new...4%db%8c%da%a9/