9 نکته برای عرضه و نمایش هرچه بهتر استارتاپ یا کسبوکار نوپا
. برای شروع کار، برند را ساده در نظر بگیرید
هویت تجاری شما میتواند سرمایه عظیمی برای شما باشد. بدون شک نام تجاری و یا به زبان سادهتر برند، مسئله مهمی در شروع یک کسبوکار است، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که در شروع کسبوکار شما درآمدی ندارید و بهتر است تا زمان بیشتری برای معرفی هویت کسبوکار خود صرف کنید. ایجاد هویت برای کسبوکار نهتنها به ایجاد هویت تجاری کمک میکند بلکه ارزش خلاقیت شمارا هم بالاتر میبرد.
اگر هنوز نام و طراحی مشخصی برای هویت تجاری و یا برند خود انتخاب نکردهاید، بهتر است آن را بسیار ساده طراحی کنید. از یک پالت دو یا سه رنگ برای انتخاب رنگها و عرضه برند استفاده کنید. رنگ هم مانند تصویر این قدرت را دارد تا مفاهیم را سریعتر و بهتر منتقل کند. میان نام تجاری و رنگی که برای آن انتخاب میکنید رابطهای وجود دارد و رنگ باید بانام تجاری شما هماهنگ باشد.
شخصیت تجاری شما با رنگی انتخاب میکنید، هماهنگ باشد. بهعنوانمثال رنگ قرمزرنگی است پرقدرت و باانرژی که حس اعتمادبهنفس را به مخاطب القا میکند.
https://mag.hostiran.net/design-a-pitch-deck/