ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 24 از 24
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    سه راز موفقیت بزرگ بازاریابی اینترنتی

    اگر شما در تلاش خرید تولیدات و خدمات اینترنتی هستید، شما احتمالا به دنبال راه جادویی هستید که در کسب و کارتان موفق باشید. سی دی ها و دیوی دی های که راز موفقیت در کارایابی را به شما می گوید تهیه کنید.
    در سایت ها بروید و راز را بخوانید. سایت های بزرگ موفقیت در بازایابی تان را جستجو کنید و سعی کنید ان را برگردانید.

    بعد از این همه جستجو، ممکنه شما فکر کنید که اصلا رازی وجود ندارد اما در حقیقت وجود دارد. در واقع سه راز وجود دارد که با هم عمل می کنند.
    رک باشید، این سه راز عجیب بازنده را از برنده جدا می کند. انها را یاد بگیرید به جلو خواهید رفت. ابتدا اهسته، سپس سریع حرکت کنیدهمه چیز شروع به حرکت خواهد کرد. مزخرف و حیله نیست.
    هر سال کارافرینان امیدوار میلیونها دلار تولیدات جهانی "چگونه موفق باشید " "چگونه یک کسب وکار راه بیاندازید " میخرند.بازار یابی فقط محدود به کسب و کار اینترنتی نمیشود، اما کار بازاریابی اینترنتی " ‌ " خیلی سخت است.
    نود وپنج درصد از مشتریان هر ساله برای این تولیدات میلیون ها دلار خرج میکنند و سپس دنبال راز جادویی بعدی میگردند قبل از اینکه موفقیت هایتان را روی چیز پوچی بسازید، شروع به بدست اوردن انها کنید . شما در ذهنتان ساخته اید که میتواند هزار بار سخت تر از ان باشد. واقعیتی که شما وحشت دارید اصلا مرتبط نیست.
    اقدام کنید بسیار اسان است. برنامه داشته باشید .

    تنهاضعف "اقدام کردن " این است اگر شما کارهایی زیادی انجام داده اید شما تمایل به نتایج زیادی هم دارید. نیاز است که شما یک برنامه منطقی ساده را کنار هم بگذارید. اگر شما توجه برای خودتان می خواهید نوع برنامه پاریس هیلتون را کنار هم بگذارید.
    اگر اعتماد را از سمت مشتریانتان می خواهید به برنامه ها بیشتر توجه کنید.
    یک حرف قدیمی هست که می گه اگر تنها ابزاری که شما دارید چکش است، همه مشکلات شبیه میخ میشود. با تمام افکاری که ممکنه ذهنتون درگیر کنه بجنگید. برنامه تان ممکن است تخصصی لازم داشته باشد که شما ندارید یا در ان خوب نیستید. بنابراین شما باید یک اتاقی در برنامه تان برای همکاری با دیگران درست کنید. اگر در برقراری ارتباط با مشتریان خوب هستید اما در تکنولوژی خوب نیستید یک همکاری با قوت ها و ضعفهایی پیدا کنید که شما را کامل کند. به من اعتماد کنید، شخصی بیرون هست که قطعا می خواهد با شما کار کند. طرح های زیاد را برنامه ریزی کنید که بتواند دشمن موفقیت راز اول باشد. مطئن شوید که طرح تان اتاق های زیادی برای " اقداماتم عملی خواهد شد" داشته باشد.
    اغلب ما برنامه ریزی های بلندی که داشتیم محقق نشده است. این خیلی خوب است که هدف های تماشایی که به شما الهام میبخشد داشته باشید.
    دلیل " " پروژه برنامه ریزی شده به دلیل اینکه طرح های پیوسته عملی میشود مبتذل است در حالی که 1000 صفحه استراتژی که کسب و کار را هدایت میکند. طرح پروژه تان را توی یک دفتر کوچکی نگه دارید. اگر طرحتان توی یک دفتر کوچک جا نمیشود طرح تان را کوچکتر کنید. اگر میخواهد میلیونر شوید با یک پروژه ده دلاری اغاز کنید. ان را انجام دهید و سپس مقیاس کنید. خیلی سادهو احمقانه است اما کار میکند. چاشنی راز شما هستید

    مرحله ۱ و ۲ یک مرحله جدید و کاملی را بوجود اورده اند. رازهای موفقیت ۱ و ۲ می تواند زندگی ابرومندانه برای شما بسازد. مرحله سوم را به انها اضافه کنید تا شروع به خلق یک کسب و کار خارق العاده ایی کنید که زندگی به تمام معنا را به شما دهد.
    نیاز است که علاقه، محتوی خیلی جالب و مفید هر روز ایجاد کنید .
    پست های ، گزارش ها و خبرنامه های ایمیل همه به هدفتان کمک می کنند. از شما یک قدرت مطمئن در موضوع تان میسازد. اگر قصد دارید کالا برگردانید شما مشتری زیادی نخواهید داشت. شما یک دیدگاه متفاوت از مشکلات بازاریابی تان دارید. مجموعه متفاوت از تکنیک ها دارید که می تواند ان مشکلات را حل کند. تجربه های متفاوتی دارید که می تواند مشکلات را به روش جدید حل کند. ان دیدگاههای متفاوت را در اشتراک بگذارید.
    اگر به تخصص بیشتر برای نفوذی موثق نیاز دارید ، شروع به سوال بکنید. گزارشگر باشید. موارد مطالعه را جستجو کنید به دنبال مثال های واقعی زندگی باشید اگر چه کوچک هم باشد. به دنبال درسهایی در زندگی خودتان باشید. یک فرد متخصص دیگری برای راههای جدید باشید. اگر یک راهب فرانسیسی هستید درباره راهنمای راهب فرانسیسی بنویسید. اگر پدر یا مادر هستید دباره راهنمای موفقیت بچه های نوپا بنویسید . اگر کارمند شرکت بزرگی هستید درباره چگونگی پرهیز از در شرکتتان بنویسید.
    همیشه افرادی هستند که از شما بیشتر میدانند . اعتراف کنید که متواضع باقی بمانید. پس انها را کنار بگذارید.
    تا زمانی که با صدایی موثق درباره چیزی که می دانید صحبت میکنید به موضوع خودتان ادامه دهید. کنجکاو باشید تا راهی پیدا کنید که فقط برای شما عملی شود. تنها شما.
    راز واقعی


    تقریبا هر کس که این را میخواند ۴۵ ثانیه تحت تاثیر قرار میگیرد. سپس بیرون می اید و به استارباکس ضربه میزند و بررسی مکند که هوتی طبقه دوم امروز چی پوشیده است.
    شما برای ناهار می روید دفترچه کوچکتان را بر میدارید. به محض اینکه برمیگردید یک طرح ساده و عملیاتی که باعث محقق شدنش میشود باشتاب می نویسید. شما می خواهید طرح عملی شود. به این فکر کنید که چگونه میتوانید این برنامه را به روش بینظیر اجرا کرد. ده دقیقه زمان بگذارید و امروز اقدام کنید حتی اگر کوچک باشد. از فردا هرروز هفته روزی یک ساعت در انتظار رسیدن به بزرگترین هدفتان کار کنید. به موفقیت خواهید رسید همانطور که تعریفش کرده بودید. حسن خندان
    سه راز موفقیت بزرگ بازاریابی اینترنتی
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    6 نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار


    موفقیت در کسب و کار
    استارتاپ های زیادی شروع نشده به پایان می رسند. کارگاه های بسیاری تولید نکرده ورشکست می شوند. شنیدن اخباری از این دست می تواند ناامید کنند و ترسناک باشد. چگونه می توان در کسب و کاری موفق شد؟ راز موفقیت در کسب و کار چیست؟ برای شروع هر کسب و کاری ابتدا باید انگیزه داشت ولی موفقیت در کسب و کار تنها با داشتن انگیزه امکان پذیر نیست. در این مطلب با راه های موفقیت در کسب و کار آشنا می شوید. همین امروز کسب و کار جدید خود را شروع کنید.
    1- بازار هدف
    نقطه مشترک کار و مشتری شما چیست؟ کالا یا خدمت عرضه شده ارزش خرید کردن دارد؟ کارآفرینان موفق ابتدا بازار هدف را مشخص می کنند و سپس فعالیت خود را شروع می کنند. چنانچه کسب و کاری بتواند نیاز مشتری را شناسایی کند و بر اساس رفع این نیاز اقدام کند بدون شک موفقیت را در دستان خود دارد. با مطالعه و تحقیق نیاز بازار هدف را شناسایی کنید.
    2-اندازه بازار هدف
    بازار هدف به چه میزان توان خرید دارد؟ در واقع باید بدانید که چه حجم از محصولات خود را می توانید به فروش برسانید. برآورد کنید در بازار هدف به طور سالیانه چقدر برای خرید کالا و یا خدماتی که عرضه می کنید هزینه می شود و بر همان اساس استراتژی های کاری خود را پایه ریزی کنید.
    3- فضای رقابتی
    برای موفقیت در کسب و کار باید بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید. وجه تمایز شما بارقبا چیست؟ ماندن در اذهان مشتری با پیروزی در فضای رقابتی میسر است. در این صورت کالا یا خدمات عرضه شده باید برتری ویژه ای از کالای رقبا داشته باشد. برتری کسب و کارتان را با تبلیغات به گوش مشتری ها برسانید. بهتر است بازار هدف از برتری کالا یا خدمات جدید مطلع باشند.
    4- الگوی کارآفرینی
    الگوی مناسبی برای کارافرینی داشته باشید با صاحبان مشاغل موفق گفتگو کرده و ایده بگیرید با مشکلات و سختی های کار آشنا شوید. به این ترتیب سریع تسلیم نمی شوید. قبل از ورود به کسب و کار جدید باید تصویر ذهنی صحیحی از ان داشته باشید در غیر این صورت در عمل سرخورده خواهید شد.
    5- تیم کاری متخصص
    یک تیم متخصص پشتوانه خوبی برای موفقیت در کسب و کار است. در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید بتوانید افرادی خبره را در تیم خود داشته باشید. کارآفرینی و اداره کسب و کار، به تنهایی و بدون همراهی افرادی صاحب نظر امکان پذیر نیست. مشکلات را تنهایی به دوش نکشید.
    6- موفقیت در کسب و کار با زمان بندی
    زمان مناسب برای ورود به بازار را شناسایی کنید. زمان بندی مهم ترین مولفه موفقیت است. تحولات بازار و نیاز مشتری را بررسی کرده و بهترین زمان را برای ارائه در نظر بگیرد. استارتاپ های بسیاری بدون در نظر گرفتن این موضوع طعم شکست را چشیده اند. زمان بندی نامناسب همه تلاش ها را از بین خواهد برد.

    6 نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    5 راز موفقیت در کسب و کار

    برای بسیاری از افراد راز موفقیت در تجارت امری تعجب برانگیز است. علت این امر به این خاطر است که معمولا در این رابطه نمی توانید یک راز را بیابید که برای همه کاربرد داشته باشد. در واقع هر فردی مسیر موفقیت را به نحوی می پیماید. با این حال یکسری راهکارهای کلی وجود دارد که بهتر است مورد توجه قرار گیرند. با کمک این موارد شما قادر خواهید بود تا به اقدامات خود ترتیب داده و از قالب حرفه ای و درست خارج نشوید. برای تقریبا تمامی افراد کسب موفقیت تنها از طریق تلاش طاقت فرسا به دست خواهد آمد. با این حال این امر زمانی که با پشتوانه یک فکر یا ایده درستی نباشد، تنها زحمتی بی نتیجه خواهد بود. منظور از بی نتیجه بودن درواقع به معنی عدم کسب نتیجه نبوده و به این امر دلالت دارد که نتایج با حد مطلوبی که برای خود متصور شده اید فاصله فاحشی خواهد داشت. برای این امر که یک تاجر موفق باشید، لازم است تا در زمینه فروش به خوبی عمل کنید. به همین خاطر همواره توصیه می شود تا افراد در تلاش برای فروش هرچیزی به افراد مختلف باشند. این امر در تجربه شما اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. با نگاهی به زندگی تاجران موفق نیز به این نکته مهم پی خواهید برد که تقریبا تمامی آنان در ابتدای مسیر در زمینه فروشندگی فعالیت هایی را صورت داده اند. این امر یک واقعیت غیرقابل انکار است که همواره نمی توانید همه چیز را از طریق مطالعه به دست آورید. بسیاری از رموز و راهکارها در زمانی که شما وارد انجام کاری شوید به دست خواهند آمد. در همین راستا و در ادامه به بررسی پنج راز موفقیت در تجارت خواهیم پرداخت. 1- یک چیز کاملا با ارزش به وجود آورید همواره لازم است تا دلیلی وجود داشته باشد تا افراد شما را نسبت به سایر رقبا برگزینند. بدون تردید در این رابطه ارزش آفرینی گامی مهم محسوب می شود. درواقع تفاوتی ندارد که شما در چه عرصه ای فعالیت دارید، در راستای موفقیت لازم است چیزی برای ارائه داشته باشید. این امر به هر میزان که بهتر و کارآمدتر باشد، تجارت پرسودتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در این رابطه توجه داشته باشید که همواره نیاز به انجام یا ارائه یک کار فوق العاده و ایجاد تحولی عظیم نیست. با نگاهی به بازار صنعت های مختلف نیز به این واقعیت پی خواهید برد و تنها کافی است تا نیاز و خواسته های جامعه هدف خود را شناسایی کرده و در تلاش برای ارائه بهترین راه حل باشید. هنگامی که شما ایده ای خوب در اختیار داشته باشید، در مسیر موفقیت قرار گرفته و سرعت نتیجه گرفتن شما ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد و میزان تلاش خواهد داشت. برای مثال فیس بوک در ابتدا تنها یک ایده بود که منجر شد پس از تلاش های بسیار به بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شود.
    2- سطح زندگی دیگران را بهبود بخشید هر کسب وکاری در نهایت با مردم سروکار خواهد داشت. این ارتباط ممکن است به صورت مستقیم یا غیرمستقیم باشد. در این رابطه فرقی ندارد که نوع ارتباط شما با مشتری چگونه است. اهمیت موضوع در جایی است که باید بدانید که تلاش های شما لازم است تا در راستای بهبود وضعیت زندگی افراد باشد. بسیاری از تاجران و فعالان اقتصادی را می توان مثال زد که توان کسب موفقیت های فوق العاده را ندارند. ریشه اصلی این امر در عدم توجه آنها به نیاز بازار است. درواقع هدف نخست باید خدمت به مشتری تلقی شود. با این تصمیم شما قادر خواهید بود تا در بازار رقابتی بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهید. با این حال اگر هدف اصلی شما صرفا کسب ثروت باشد، دیگر موفقیت خصوصا موفقیت های طولانی مدت را تجربه نخواهید کرد. 3- در پی کسب اعتبار و شفاف سازی اقدامات خود باشید در حال حاضر دیگر تنها ایجاد برند برای شرکت خود هدف نهایی نبوده و افراد لازم است تا به نوعی نام خود را نیز در میان مردم مشهور سازند. بدون تردید در این راستا یکی از بهترین اقدامات به جای تبلیغ خود، نمایش قابلیت ها است. درواقع امروزه هیچ چیز به اندازه عملکرد افراد نمی تواند معیار مقایسه و بهترین شیوه تبلیغ محسوب شود. به همین خاطر از همان ابتدای شروع کار خود در تلاش برای ارائه بهترین عملکرد ممکن باشید. همچنین توجه داشته باشید که شما به اعتمادسازی افراد نیاز دارید، به همین خاطر توصیه می شود تا شفافیت در اقدامات خود را به عنوان یک عامل تعیین کننده مدنظر داشته باشید. 4- تمرکز خود را بر روی نکات مثبت معطوف کنید یک تاجر باید از قدرت برقراری ارتباط بسیار خوبی برخوردار باشد. به همین خاطر مثبت اندیشی به علت آنکه تاثیر فوق العاده ای را در افراد خواهد داشت و به شخصیت شما جنبه ای جذاب خواهد بخشید، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در همین راستا توصیه می شود تا اصول و قواعد این امر را به خوبی فرا گرفته و همواره مقالات منتشر شده در این رابطه را مورد مطالعه قرار دهید.
    5- از قانون 80 به 20 پیروی کنید این قانون که با نام پرتو نیز شناخته می شود از جمله مهم ترین قوانینی است که کاربرد گسترده ای را در کسب و کار و حتی زندگی شخصی دارد. درواقع این قانون به این واقعیت اشاره دارد که80درصد از نتایجی که شما به دست می آورید نتیجه20درصد از فعالیت های شماست. 20درصد از مشتری های شما 80درصد از کل فروش شما را خریداری می کنند. 20درصد از تولیدات یا خدماتی که ارائه می دهید 80درصد از سود شما را تامین می کنند. به همین خاطر لازم است تا همواره توجه ویژه ای به 20 درصد مهم هر جنبه ای از کار و زندگی خود داشته باشید.
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    رازهای موفقیت و عادت های صاحبان کسب وکار موثر و موفق

    رازهای موفقیت کارآفرینان برتر در مقالات متعدد بررسی شده، در این پست هم به بیان ۴ راز از بهترین آفرینانی که تاکنون بدنیا آمده اند بیان می شود.

    رازهای موفقیت

    ۱- گروه های کوچک می تواند از گروه های بزرگ جلو بزند

    گروه های کوچک تر، فقط مهارت های چندگانه و مهارت های افزایش را پیشنهاد نمی دهند. با دیدگاه های چندگانه ی که اغلب تحت انتخاب های شخصی هر یک از آنها تاثیر می پذیرد. این دیدگاه ها اغلب می توانند تیم را از زوایای متعدد نزدیک پروژه حفظ کنند.
    کارکنان خود را تشویق کنید تا گروه های کوچکی تشکیل داده و وظایف را در بین خودشان بشکنند. بخاطر داشته باشید که یک دست صدا ندارد! از رازهای موفقیت کارآفرینان و لیدرهای برتر استفاده از گروه های کوچک است.

    ۲- اغلب به درون بنگرید

    علت انجام دادن کاری که در حال حاضر انجام می دهید چیست؟ چرا مشتریان شما باید اهمیت دهند؟ داستان برندتان چیست؟ مردم شاید به برند و خدمات شما برای نجات یافتن نیاز نداشته باشند اما هنوز هم با کسب وکار شما تجارت می کنند زیرا اهمیت می دهند. آنها از داستان شما حمایت می کنند و به مأموریت شما اهمیت می دهند تا موفق شوید.
    تبلیغات مک بوک اپل، در رأس داستان های خلاق قرار دارد. جمله نهایی (شعار) مکِ اپل در سال ۲۰۱۶ چنین بود: ما برای انجام دادن غیرممکن ها آغاز کرده ایم.
    مردم چرا اپل را ترجیح می دهند؟ زیرا باعث می شود احساس خوبی را در خود تجربه کنند. اعتماد به نفسی را به من و شما کم کم تزریق می کند که می توانیم غیرممکن با محصولاتی زیبا با کاربرد آسان، فتح کنیم.
    ۳- یاد بگیرید که قدم بزنید

    ورزش ها ثابت کرده اند که با فراهم کردن وضوح، گردآوری افکار و روی کار آمدن راهکارهای خلاقانه و جدید، مهارت های تصمیم گیری را بهبود می بخشند. در محیط کاری شما، همیشه می توانید پیاده روی سریعی را به هنگام نیاز انجام دهید. پس پیشنهاد می کنیم که کارکنان تان را هم تشویق کنید که از جا برخاسته و پاهایشان را کش دهند و کمی قدم بزنند. حتی می توانید در وب سایت های آنلاین با همکاران به بازی آنلاین بپردازید. شاید فکر کنید که اینها کمی خارج از عرف هستند اما واقعیت این است که می توانند وضوحِ موردنیاز بیش تری را بیفزایند.

    ۴- شفاف بودن کلید اصلی است

    شرکت پوشاک Everlane مثال خوبی از قدرت شفافیت است. بسیاری از شرکت ها، سازنده ها، تولیدکننده ها و سایر منابع را برای مصرف کننده فاش می کنند اما شرکت Everlane از آن هم به عمیق تر رفته و قیمت های قطعات، اجزای سازنده، حمل و نقل و … را به همراه هزینه ی واقعی این محصول برای فروش اعلام می دارد.
    با به اشتراک گذاری این جزئیاتِ ضروری، شرکت Everlane هم مصرف کننده و هم درآمد جذب می کند بدین ترتیب مصرف کنندگان نیز داستان شرکت را با دوستان شان سهیم می شوند.

    عادت های صاحبان کسب وکار موثر باید شناسایی شود و سایر مردم و مدیران بهتر است در صدد ایجاد این عادت ها در خودشان برآیند.

    عادت های صاحبان کسب وکار

    ۱- به اندازه ای شجاع هستند که بتوانند ریسک کرده و مرتکب اشتباه شوند. آنها می دانند تنها کسی که شکست نمی خورد همان آدمی ست که شجاعت کافی برای تلاش کردن ندارد. (که همان خودِ شکست است)
    ۲- از دیگر رازهای موفقیت کارآفرینان صبور بودن آنهاست. زمان خود را روی میانبرها صرف نکنید. میانبرهای موفقیت، از دو جهت موجب شکست شما می شوند:

    • خیلی میانبرهای کمی هستند.
    • هرگز به یک موفقیت معنادار ختم نمی شوند.

    بجای اینکه بدنبال میانبرها بگردید به دنبال یک راه ثابت شده و مستقیم تر باشید.
    ۳- آنها افرادی صمیمی هستند. اگر می خواهید که مردم با شما ارتباط برقرار کنند، آنها هم باید احساس راحتی از انجام این ارتباط داشته باشند. برخی از صاحبان کسب وکار دورند. برخی دیگر خیلی تُندند. موثرترین راه، گرم بودن و صمیمیت است.
    ۴- آنها آگاهانه گوش می دهند. با دقت گوش می دهند تا یاد بگیرند و بفهمند. آنها به مشتریان شان هم گوش می دهند. آنها به بازار خود گوش می دهند. آنها دریافته اند که هرچه بیش تر بدانند تصمیمات بهتری اتخاذ خواهند کرد. این به آنها اجازه می دهد تا محصولات بهتر، سرویس بهتر و پیام های بازاریابی قدرتمندی ایجاد کنند.
    ۵- آنها مفیدند.
    ۶- آنها می دانند که می توانند موردانتقاد و یا بی اعتنایی قرار بگیرند. هیچ حد فاصله متعادلی وجود ندارد. هر تصمیمی که اتخاذ می کنید یا به برجسته تر شدن کسب وکارتان کمک می کند یا باعث می شود در خفا بماند.
    ۷- از دیگر رازهای موفقیت لیدرهای موفقاین است که همیشه حرفی برای گفتن دارند. اگر می خواهید با مشتریان و بازار مرتبط بمانید باید بطور منظم، با یک چیز مفید روی کار بیایید. خبرنامه، بلاگ یا پادکست راه های ثابت شده ای هستند که برای دستیابی به آن کمک می کنند. با نشان دادن این موضوع که، شما بطور منظم ایده های مفیدی را به اشتراک می گذارید؛ اعتمادِ بازار را حتی قبل از اینکه با شما سخن بگویند جلب می کنید.
    ۸- آنها به یک آموزش در تمام دوره زندگی متعهدند.
    ۹- آنها رهبری را نشان می دهند. رهبری چیزی ست که شما نشان می دهید. رهبری چیزی نیست که خودتان، نزد خودتان اعلام کنید. یک عادتِ در حال پیشرفت است. درباره ی هر کسی که عنوان رهبر دارد، خوب بیندیشید و با دقت ارزیابی کنید.
    ۱۰- آنها به زمان خود ارزش می دهند. زمان، مهم ترین یاری دهنده ی شماست و هنوز هم بسیاری از مردم تسلیم آن هستند. از زمان خود مراقبت کنید. اگر مراقبت کنید، زمان کافی برای انجام همه ی امور مهم روزمره خواهید داشت.
    رازهای موفقیت رهبران و کارآفرینان موفق و ثروتمند برای همه افراد مفید است
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 24 از 24

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش