ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخست 123 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 24
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک

    وقتی شما حس می کنید که می خواهید همیشه در کسب و کارتان مشغول باشید اما به جاییکه می خواهید نمی رسید، این مسئله می تواند تلاش شما را برای رسیدن به بازاریابیتان نا امید کند و می تواند به آسانی مانند احساس ندیدن جنگل بعلت درختها شود.
    اینجا سه مانع بزرگ وجود دارد که من مرتبا با صاحبان کسب و کار برخورد می کنم و اینکه شما چگونه می توانید از آنها دوری کنید.
    تعریف ناواضح موفقیت
    برای عده ای کلمه موفقیت، فکر شهرت و کامیابی را در ذهن به وجود می آورد. اما برای کسب و کارهای کوچک من برخلاف تعریف موجود در منبع راهنمایی شما پیش بینی می کنم. در هنگام توضیح تعریف خود از موفقیت، من پیشنهاد می کنم که موفقیت را با نقطه نظرات مشتریان شروع کنید.
    آنچه که شما سعی دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ آنچه که آنها در نتیجه خرید از خدمات شما خواهند داشت یا قادر به انجام آن باشند چیست؟ آنچه که شما دوست دارید برای مشتریانتان انجام دهید چیست؟ من خواهم فهمید زمانی موفق هستم که مشتریانم مجبور نباشند با چگونگی جذب دائم کسب و کار بیشتر مبارزه کنند.
    مشخص نکردن کسانی که مشتریان مطلوب شما هستند
    وقتی که شما می توانید کسانی را که مشتریان ایده ال شما هستند را مشخص کنید، بهتر است جاییکه آنها را پیدا می کنید را بشناسید و بدانید چگونه با آنها خرید و فروش می کنید. شما می توانید پیامی را ایجاد کنید که مستقیماَ از آنها درخواست کنید. شما چه چیزی در مورد بهترین مشتریانتان می دانید؟زمانی را برای کار با یکدیگر بگذرانید مانند تکمیل یک مشخصه همچنانکه میتوانید از کار کردن با اکثر مشتریان لذت می برید. مشخصات و جمعیت شناسی چیست؟ شما چگونه آنها را برای فردی که هرگز با آنها برخورد نکرده شرح می دهید؟ بدون مشخص کردن مشتریان ایده التان، احتمال می رود که شما زمان، تلاش و پول را برای گروه اشتباهی هدر داده اید.
    عدم توضیح دقیق از ارزش منحصر به فرد شما
    شما باید قادر باشید که به وضوح آنچه که شما را از رقیبانتان متفاوت می کند را تعریف کنید. اگر آینده نگریهای شما نمی تواند شما را از تمام پیشنهادات رقابتی در بازار متمایز کند بنابراین چرا آنها از شما خرید می کنند؟
    اغلب برای کسب و کارهای کوچک آنها منحصر به فرد نیستند فقط آنها زمانی را صرف ارزیابی می کنند و به وضوح علت و چگونگی را توضیح می دهند.
    هر آنچه که شما بهتر، سریعتر، ارزانتر یا مؤثرتر انجام می دهید چیست؟ شاید یک مدل منحصر است که شما ایحاد کرده اید. شاید آن ضمانت رضایت شماست که به مشتریان عرضه می شود. مهمترین چیزی که اینجا با دقت توضیح داده می شود این است که چرا منحصر به فرد بودن شما اینقدر برای مشتریان و آینده نگریهای شما مهم است. چرا آنها باید دقت کنند؟ زمانی را صرف نگاه کردن به این آیتم ها برای کسب و کارتان کنید. زمان زیادی صرف خواهد شد. اگر شما فهمیدید که نمی توانید جنگل را به خاطر درختان ببینید (not see the forest for the trees) برای گرفتن کمک خارجی تردید نکنید.
    منبع : کارآفرینی

    ☼ ☼ ☼ راه موفقیت ☼ ☼ ☼
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۱۴ راز موفقیت در کار و تجارت ، مخصوصا کسب و کار کوچک


    برای موفقیت در کسب و کار و تجارت کوچک خود چه باید بکنیم؟ راز موفقیت در کار چیست؟ این مقاله، یک ترجمه بی روح و غیر قابل انطباق با فرهنگ ایران نیست، این یک مطلب دست نوشته، از روی تجربه شخصی خود و دوستانم که در بازار کسب و کار ایران فعال بوده و هستند و کاملا مطابق با فرهنگ مردمان این سرزمین است. نمی گویم امیدوارم، بلکه مطمینم به کار بستن راهکارهایی که در ادامه به توضیح آنها خواهم پرداخت می تواند همان راز موفقیت در کار و تجارت باشد و کسب و کارتان را متحول کند.
    1- روی یک کار تمرکز کنید

    طمع نکنید، فکر نکنید اگر 10 کار را بلد باشید و همه را با هم انجام دهید درآمدتان بیشتر می شود. چراکه اولا درهیچ کدام از آن کارها نمی توانید متخصص شوید، (درآمد متخصصین معمولا 10 برابر افراد غیر متخصص است) و ثانیا اینکه تمرکزتان را از دست می دهید و نمی توانید هیچ کدام از آن 10 کسب و کار را گسترش دهید. این دنیا فقط به شما فرصت متخصص شدن در یک کار را می دهد. مطمئن باشید اگر تمام وقت، تمرکز و انرژی خود را روی یک کار بگذارید، درآمد بسیار بالاتری خواهید داشت.
    2- بازار هدفتان را درست انتخاب کنید

    بازار هدف درست بازاری است که پولدار، بزرگ و رو به رشد باشد. مثلا در حال حاضر جمعیت ایران به سمت پیر شدن در حال پیشرفت است و جمعیت پیر ایران در سالهای آینده بیشترین نیاز را به دارو خواهند داشت. بازار هدف درست برای آینده افراد مسن و ثروتمند خواهند بود. باید محصولی برای این قشر از جامعه پیدا کنید. یادتان باشد برای محصولاتتان مشتری پیدا نکنید بلکه برای مشتریانتان محصول تولید کنید.
    3- خدمت یا محصول درست را پیدا کنید

    اساسا واردات بهتر از تولید است و خدمات بهتر از هردو! کاری به حمایت از تولید ملی ندایم الان در مورد بازاریابی و فروش صحبت می کنیم. خدمات بسیار بهتر از تولید یا حتی واردات است. سعی کنید خدمات ارزشمندی ارایه دهید. مثل اسنپ که خدمات حمل و نقل و جابجایی را انجام می دهد.

    4- CRM داشته باشید

    نرم افزار ارتباط با مشتری نقش بسیار پر رنگی در توسعه کسب و کار شما خواهد داشت، اگر چیزی در مورد آن نمی دانید پیشنهاد می کنم حتما در مورد آن در اینترنت جستجو کنید. امروزه در حال گذار از CRM به CEM هستیم!
    5- روی نیروی انسانی حساس باشید

    رهبر پرورش دهید تا کسب و کارتان رشد کند. با به کار گرفتن افراد نادرست، ترسو یا توسری خور کسب و کارتان رشد نخواهد کرد، مهارت های مدیریتی را فرا بگیرید، روی نیروهایی که استخدام می کنید، بسیار بسیار حساس باشید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید.
    6- صبور باشید

    روند رشد هر کاری در ابتدا بسیار کند است و معمولا اگر اصول کسب و کار صحیح را رعایت کنید؛ به یک باره صعود بسیار زیادی خواهد کرد طوری که دیگران فکر می کنند شما شانس آورده اید و از این جور حرف های نسنجیده! در ابتدای کسب و کارتان دست به هر راهی برای پیشرفت سریع تر نزنید. کمی حوصله کنید تا چیزی که کاشته اید به بار بنشیند.
    7- فراتر از انتظار مشتری خدمات ارایه دهید

    مشتری را شگفت زده کنید تا به شما وفادار شوند. در دنیای امروز اگر مزیت رقابتی نداشته باشید، مشتری ها به سادگی شما را رها خواهند کرد. اگر قول می دهید 2 روزه جنستان را تحویل مشتری می دهید، 2 ساعته تحویل دهید تا دهان مشتری از تعجب باز بماند!



    8- هدف گذاری کنید

    بدون هدف هم کلا زندگی نکنید. فقط وقتتان تلف میشود. حتما هدف گذاری کنید ماهانه و سالانه به چه درآمدی می خواهید برسید و از روی این ارقام محاسبه کنید که چقدر باید در ماه فروش داشته باشید. در اینجا متوجه می شوید که برای این رقم از فروش باید چه کارهایی را انجام دهید و به همین سادگی هدف ها محقق می شوند. هدف خیلی خوب است و حتما داشته باشید
    هدف کمک می کند از توهم خارح شوید اگر هدفتان غیر واقعی و دست نیافتنی باشد وقتی آن را روی کاغذ می آورید و مراحل لازم برای رسیدن به آن را مرور می کنید متوجه غیرواقعی بودن آن خواهید شد.
    9- اول کار را یاد بگیرید

    وارد هرکاری می شوید اول تمام اصول آن را یاد بگیرید سپس در کنارش شروع کنید و بستر کسب و کار خودتان را آماده کنید. بعد از کارتان به صورت پاره وقت برای خودتان کار کنید و زمانی که درآمد کار پاره وقتتان به 2 برابر مقدار درآمد شغل ثابتتان رسید می توانید با خیال راحت شغل ثابت را رها کرده و رئیس خودتان شوید.
    10- از این شاخه به آن شاخه نکنید

    سریع بازار درست و محصول یا خدمت درست را شناسایی کنید و وارد کار شوید. شغلتان را تغییر ندهید. با هربار تغییر شغل تمام زمانی که برای شغل قبلی گذاشته اید به هدر میرود.
    11- قانون 80-20 را جدی بگیرید

    20 درصد مشتریان شما 80 درصد خرید را از شما انجام می دهند و 80 درصد مابقی فقط 20 درصد خرید را از شما می کنند. 20 درصد از محصولات یا خدماتتان 80 درصد سود را برای شما به همراه دارد و … 20 درصدها را پیدا کنید و روی آن ها تمرکز کنید تا هم در زمانتان صرفه جویی کنید و هم در انرژی!



    12- فروشندگی حرفه ای را بیاموزید

    الان بگویید چه کسی بلد است عمل قلب انجام دهد، کسی جرات ندارد بگوید من! اما بپرسید چه کسی فروش بلد است همه مدعی هستند که فروش کاری ندارد. 99 درصد فروشنده هایی که دیدم بویی از فروش نبرده اند. با کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی شروع کنید برای شروع کتاب خوبی است.
    13- به روز باشید

    حتما حتما حتما در کارتان متخصص و از آن مهم تر به روز باشید. طوری که هیچ کسی بهتر از شما درآن زمینه وجود نداشته باشد. حتما در رابطه با کسب و کارتان مطالعه داشته باشید. دانش، راه های جدیدی را پیش چشمتان خواهد گشود و ثروت را به سویتان سرازیر خواهد کرد.
    14- انعطاف پذیر باشید

    همیشه شرایط بر وفق مراد نیست. باید گاهی منعطف بود. هرگاه دیدید شرایط مالی و فروشتان تغییر کرده، بدانید که پول همواره در بازار در جریان است فقط مسیر های آن عوض شده. حتما وقت آن رسید تا خودتان را تطبیق دهید. به یاد داشته باشید، کسانی که بیشترین انعطاف پذیری را دارند، سیستم ها را کنترل می کنند.
    https://khodbavar.com/the-secret-of-...mall-business/
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ۷ تکنیک برای کسب موفقیت در زندگی فردی و شغلی

    بیشتر افراد تمایل دارند که در زندگی به موفقیت دست پیدا کنند. آنها برای خود اهدافی را معین می کنند و بعد برای رسیدن به آنها به شدت تلاش می نمایند؛ اما سوالی که می توان در این زمینه مطرح کرد، این است که اصلاً موفقیت چیست؟ در واقع باید اظهار داشت که موفقیت برای افراد مختلف، مفاهیم متفاوتی را در بر دارد. به عنوان مثال موفقیت برای صاحب یک پمپ بنزین این است که روزانه بتواند به اتومبیل های بیشتری بنزین ارائه کند. از سوی دیگر کسی که به موسیقی علاقه دارد، موفقیت را در انتشار اولین آلبوم اختصاصی اش می بیند. علاوه بر این باید در نظر داشت که موفقیت همیشه با پول پیوند نمی خورد. موفقیت می تواند کسب یک نمره خوب از یک عنوان درسی مشکل باشد و یا در درست کردن یک کیک شکلاتی خوشمزه خلاصه شود.
    به هر حال موفقیت در اشکال و اندازه های مختلف ظهور می کند، اما همیشه یک مطلب در آن صدق می کند: نیازمند تلاش و وقت گذاشتن می باشد.
    ممکن است هدفی را در ذهن خود دنبال کنید، برای رسیدن به این هدف راههای بیشماری را در نظر دارید، شما ملزم هستید که مناسب ترین گزینه را از میان آنها انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۷ نمونه از تکنیک های رسیدن به موفقیت آشنا کنیم. کاربردی بودن کلیه این متدها از نظر علمی به اثبات رسیده و شما می توانید با خیال راحت از آنها برای رسیدن به اهدافتان سود برید.
    ۱- استعدادهای بالقوه خود را شناسایی کنید
    به منظور رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای، شما نیاز دارید که توانایی رسیدن به آن امر را در خود کشف کنید. به عنوان مثال اگر علاقه دارید که در رشته خواندن فعالیت داشته باشید، باید صدای خوبی هم داشته باشید. اگر احساس می کنید که صدای چندان مناسبی برای این کار ندارید، شاید نتوانید آنطور که باید و شاید در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید. مثال دیگر اینکه اگر به کارهای فنی خودرو علاقه دارید و به راحتی می توانید مشکلات موتور و یا اجزی داخلی آنرا عیب یابی نموده و آنها را تعمیر نمایید، شما این توانایی را دارید که مسائل مربوط به آن را آموزش ببینید و به موفقیتی که انتظارش را دارید، دست پیدا کنید.
    ۲- به گذشته نگاه نکنید
    همه افراد در زندگی خود اشتباه می کنند و شکست های متفاوتی را تجربه مینمایند. می توانید به خودتان بگویید که هر شکست شما را یک گام به سوی موفقیت نزدیک تر می کند. به منظور رسیدن به موفقیت، شما باید یاد بگیرید که از شکست های گذشته خود به نحو احسن استفاده کرده و از آنها درس بگیرید. هیچ گاه در زندگی خود با خاطرات گذشته زندگی نکنید. گذشته ها گذشته است و آینده ای جالب انتظار شما را می کشد. خیلی راحت به سمت جلو حرکت کنید و تصمیم های عاقلانه تری اتخاذ نمایید و از گذشته درس بگیرید.
    ۳- شجاعت خیال پردازی را در خود افزایش دهید
    به منظور رسیدن به موفقیت شما نیازمند رویا پردازی و الهام گرفتن هستید. در مورد این مطلب که از زندگی چه می خواهید با خودتان صادق باشید. ببینید که حقیقتاً دوست دارید در زندگی چه چیزی بدست آورید و به چه چیزهایی دست پیدا کنید. به ذهنتان اجازه دهید هرچقدر که دوست دارد بزرگ اندیشی کرده و خیال پردازی نماید.
    ۴- برای خود نقشه کاری طراحی کنید
    اگر به دنبال رسیدن به موفقیت شغلی هستید، پیش از انجام هر کاری باید برای خود یک طرح جامع تبیین نمایید. چه به دنبال شریک برای کاری که می خواهید شروع کنید باشید یا خیر، به هر حال این طرح، نقشه راه شما برای رسیدن به موفقیت می باشد. طرح شما می بایست شامل پیش بینی روند بازار، در نظر گرفتن مباحث اقتصادی، تحلیل قدرت رقبا، استراتژی های خروج، بازاریابی، و گزینه هایی برای پیشرفت باشد. حتی زمانی که به دنبال شریک سرمایه گذار هم می روید، باز هم باید طرحی برای ارائه دادن در دست داشته باشید. این امر از هر چیزی اهمیت بیشتری در بر دارد. اگر موفقیت شما جنبه ای کاملاً فردی دارد، می توانید کارهایتان را به صورت پروژه های کوتاه مدت دنبال کنید تا بتوانید به مطلوب ترین نتیجه دست بیابید.

    ۵- تسلیم نشوید
    برای رسیدن به موفقیت می بایست ثابت قدم بود. حتی توماس ادیسون هم چنین فرضیه ای را رعایت می کرد. زمانیکه اولین لامپ تابان مسی را تهیه کرده بود، بیش از ۱۰۰۰۰مرتبه آنرا امتحان کرد تا توانست یک لامپ را روشن کند، هر چقدر مسائل بیشتر برایتان چالش انگیز می شوند، باید سعی کنید که تلاشتان را نیز به مثابه آن افزایش دهید.
    ۶- خواست – نگرشی توقف ناپذیر داشته باشید
    باید آنقدر اهدافتان را در ذهن به تصویر بکشید که نسبت به آنها یک میل و خواست درونی پیدا کرده و به صورت یک وسواس در ذهن شما تبدیل شوند، به طوری که تا به آنها دست نیابید، آرام ننشینید. تحت این شرایط با احتساب به این مطلب که به طور ۱۰۰% به موفقیت دست پیدا خواهید کرد و با در نظر گرفتن این موضوع که دانش و ایمان کافی برای رسیدن به آرزوهای خود را دارید، شکی نیست که می توانید به تمام خواسته های خود جامه عمل بپوشانید.
    ۷- تعیین هدف و تصریح آن
    شما باید جزئیات دقیق تمام اهدافی که قصد رسیدن به آنها را دارید برای خود مو به مو تشریح کنید. باید ببینید از چه راههای می توانید به آنها دست پیدا کنید. باید برای خودتان روشن کنید که دوست دارید در آینده زندگی شما به چه شکل باشد. درست مانند طراحی برنامه منسجم شغلی، اما این بار برای زندگی شخصی خود برنامه ریزی می کنید. متاسفانه ۹۰% از افراد برای زندگی خود هیچ گونه برنامه ریزی خاصی ندارند. به همین دلیل است که بیشترین ثروت جهان تنها در اختیار ۱۰% از افراد است. آیا تصور نمی کنید که این افراد، همان هایی هستند که برای خود هدف تعیین می کنند؟ زمانیکه شما اهدافتان را معین نمودید، باید آنها را اظهار قطعی کنید.
    و اما اظهار قطعی عبارت است از عباراتی که در مورد آنها فکر می کنید، و در مورد آنها به خود و یا دیگران توضیح می دهید. یک نمونه از آن می تواند چیزی شبیه به این جمله باشد: “هر روزی که می گذرد، از هر نظر، بهتر و بهتر می شوم.” شاید به نظر برخی از افراد این جمله کلیشه ای و پیش پا افتاده باشد. دکتر امیل کو در کتاب خود پیرامون این مبحث صحبت های جالبی را مطرح نموده است. او اذعان داشته که با اتکا به این روش موفق شده تا هزاران هزار بیمار را درمان کند. طبق پژوهش های او تکرار این جمله ۲۰ مرتبه، دو بار در طول روز می تواند هر مصیبتی را از میان بردارد.
    او معتقد است که تا کنون هیچ کس را درمان ننموده، بلکه به بیماران آموزش داده که چگونه می توانند خودشان را درمان کنند. کلیه شواهد موجود پیرامون درمان این نوع بیماران در دسترس می باشد.
    به هر حال افراد می توانند هم نگرش مثبت در خود ایجاد کنند و هم منفی. از جمله عبارات تاکیدی منفی می توان به نمونه ی زیر اشاره کرد: زمانیکه اتفاق بدی روی میدهد، فرد با خود می گوید: “همیشه یک چنین اتفاقی برای من می افتد.”
    جملات تاکیدی، بهترین راه برای جایگزین نمودن افکار مثبت به جای نگرش های منفی هستند. با اتکا به نگرش مثبت می توانید قدرت های درونی خود را افزایش داده و شخصیت درونی خود را نیز بهبود بخشید. هیچ لذتی بالاتر از رسیدن به موفقیت در زندگی نیست. باید قبول کنید که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرده و به شدت زحمت بکشید، اما در عوض زمانیکه به موفقیت دست پیدا کنید، خستگی تمام تلاش هایی که انجام داده اید از بدنتان در می آید. نتیجه واقعاً لذت بخش و غیر قابل باور خواهد بود. از همین حالا دست به کار شوید و موفقیت را به زندگی خود دعوت نمایید.
    7 تکنیک برای کسب موفقیت در زندگی فردی و شغلی - مردمان
  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    موفقیت کسب و کار ، رازهای موفقیت

    ۱۰ ویژگی یک کسب و کار موفق
    کسب و کارهای موفق و بنیان گذاران آنها ویژگی و خصوصیات مختلفی دارند که وجه تمایز آنها با سایر افراد خواهد بود. این ویژگی ها باعث موفقیت یک کسب و کار خواهد بود. با نگاهی دقیق به کسب و کارهای بزرگ ، شروع فعالیت و چگونگی رشد آنها می توان به ویژگی های مشترکی در بین آنها پی برد. به عنوان مثال اخلاق کاری و رویکردهای آن









    بزرگ ترین ایده ها می توانند بدون داشتن رهبری قوی به کار خود ادامه دهند و یا یک کارآفرین بزرگ می تواند یک ایده را بسازد و آن را به یک افسانه تبدیل کند ؟!
    اگرچه هیچ تئوری ” یکسان برای همه “ برای توسعه و اجرای یک کسب و کار موفقیت آمیز وجود ندارد ، اما در ادمه به چند دستورالعمل که می تواند به کارآفرینان برای داشتن کسب و کارهای موفق کمک کند اشاره شده است.





    ۱۰ راز برای موفقیت یک کسب و کار

    • چشم انداز روشن ، در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد
    • یک طرح کسب و کار ، سندی برای موفقیت
    • اهداف کوتاه مدت ، پله پله تا موفقیت
    • توسعه مهارت ، افزایش دانش و توان فردی
    • بازاریابی بزرگ ، بازارهای فروش خود را شناسایی کنید
    • مشتریان ، گروه مشتریان خود را شناسایی کنید
    • تغییر ، از تغیرهای کوچک و بزرگ نترسید
    • نقدینگی ، برنامه مالی داشته باشید
    • نترس ، از پیشامدها نترسید
    • پرشور ، پر از انرژی و تلاش باشید

    رازهای موفقیت کسب و کار - دلایل موفقیت کسب و کار - عوامل موفقیت کسب و کار
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    4 راز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی

    چه کسب و کارهای اینترنتی موفق هستند؟

    اگر بخواهم خیلی کوتاه بگویم کسب و کارهایی که از ابزارهای بازاریابی اینترنتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده می کنند موفق خواهند بود. البته موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی فقط به اینجا ختم نمی شود. کسب و کارهایی که می خواهند موفق باشند ابتدا باید اعتماد سازی کنند. با گسترش رسانه های اجتماعی مردم بیشتر به حرف دیگران در کامنت ها گوش می دهند. همان جریان تبلیغات دهان به دهان است و کمتر کسی دیگر به حرف شما که یک نفر هستید گوش می دهد.
    شاید پروسه اعتماد سازی یکم سخت شده باشد. ولی اولین و مهمترین کاری که هر کسب و کار آنلاینی باید انجام دهد اعتماد سازی است که روش های بسیار زیادی برای اعتماد سازی برای مخاطبان وجود دارد که در ادامه بیشتر در موردش صحبت می کنم.
    پس کسب و کارهایی موفق می شوند که اولا اعتماد سازی خوبی انجام دهند و دوما از رسانه های دیجیتالی که برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی وجود دارند به خوبی استفاده کنند.

    4 راز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی

    پشت هر کسب و کار اینترنتی موفقی رازهایی وجود دارد. که در ادامه قصد دارم شما را با راز هایی آشنا کنم که شما هم بتوانید کسب و کار موفق و پر سودی داشته باشید.

    1.اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید

    همانطور که گفتم برای اعتماد سازی روش های زیادی وجود دارد. اولین راهش این است که وب سایتی کاربر پسند از هر لحاظی داشته باشید. همه چیز باید به راحتی در اختیار کاربرانتان باشد. دسترسی به قسمت های مختلف سایت باید به راحتی انجام شود. مثلا کاربران شما باید به راحتی محصولات شما را تهیه کنند. برای این منظور می توانید اطلاعات اضافی هنگام خرید را حذف کنید و پروسه خرید را راحت تر کنید.
    مهمترین مورد در اعتماد سازی، ارائه محتوای ارزشمند و رایگان است. باید از طریق محتوای رایگانی که ارائه می کنید بتوانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید. می توانید از ویدئوها و پادکست های آموزشی هفتگی استفاده کنید. از طریق ایمیل هم می توانید اطلاع رسانی کنید.
    در صفحه محصولاتتان خیلی مهم است که بتوانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید. برای این کار باید به مخاطبانتان که مشتریان احتمالی شما هستند دقیقا بگویید محصول شما قرار است چه نیازی را از آنها بر طرف کند. به آنها اطمینان دهید که محصول شما همان محصولی است که آنها نیاز دارند. با تبلیغ نویسی حرفه ای می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. مثلا می توانید از نظرات مشتریان راضی خود در صفحه محصولاتتان استفاده کنید. این دقیقا همان قضیه کسی به حرف شما گوش نمی کند است!
    مورد بعدی که خیلی در اعتماد سازی به شما کمک می کند گارانتی کردن محصولاتتان است. با ضمانت کردن محصولاتتان خیال خیلی از مشتریان احتمالی خود را راحت می کنید. در صورتی که هیچگاه به فکر این نیستند که پولشان را از شما پس بگیرند.
    البته مواردی که به آنها اشاره کردم موارد خیلی ساده و کاربردی بود. اگر می خواهید به صورت حرفه ای این کار را انجام بدید باید تبلیغ نویس خوبی باشید.

    2.انتخاب بهترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی

    بهترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی وجود ندارد! در واقع همه ابزارها اعم از سئو، ایمیل مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ، بازاریابی محتوا و … خوب هستند. در حقیقت تمام کسب و کارهای موفق از این ابزارها به درستی استفاده می کنند. البته با توجه به میزان سرمایه خود و نوع کسب و کارتان باید تصمیم بگیرید که از چه ابزاری می توانید استفاده کنید.
    مثلا شاید از طریق سئو نتوانید بازدهی خوبی داشته باشید. شاید کلید واژه های کسب و کار شما خیلی خاص باشند و هنوز مخاطبان زیادی با آن ها آشنایی نداشته باشند. در این صورت ممکن است بازاریابی در شبکه های اجتماعی کمک بیشتری به جذب مخاطب در کسب و کار شما کند.
    نکته مهم و قابل توجه در بازاریابی اینترنتی این است که هرگز فقط به یک روش تکیه نکنید. سعی کنید از تمام روش ها به صورت اصولی و بهینه استفاده کنید. روزی نرسد که اینستاگرام شما یک ماه آپدیت نشود و فقط روی تولید محتوا برای سایتتان کار کنید.

    3.به فکر افزایش ترافیک وب سایت خود باشید

    البته بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند که بدون افزایش ترافیک سایتشان فروش خوبی دارند. این کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از مشتریان فعلی خود برای فروش های مجدد استفاده می کنند. با توجه به اعتماد سازی که انجام دادند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.
    ولی جدا از این روش ها هر وب سایتی نیازمند به ترافیک است. البته ترافیک اورگانیک. یعنی ترافیکی که واقعا هدفمند باشد. همه ما می دانیم بهترین ترافیک از طریق موتورهای جست و جو برای هر کسب و کاری تامین می شود. برای اینکه از این ترافیک هدفمند بر خوردار شوید باید سایت خود را سئو کنید.
    البته روش های زیادی وجود دارد که به سرعت می توانید از طریق آن ها بازدهی خوبی بگیرید. مثلا تبلیغات در گوگل یا تبلیغات کلیکی در سایت های پر بازدید و معروف ایرانی. این نوع تبلیغات مناسب کسب و کارهایی است که قصد دارند به زودی جواب بگیرند و سرمایه خوبی برای تبلیغات اینترنتی دارند.

    4.در حوزه کاری خود مرجع شوید

    هنگامی که در کسب و کار خود به مرجع تبدیل شوید و همه شما را استاد خطاب کنند می توانید بیشترین بازدهی را از کسب و کار خود دریافت کنید. زمانی که مرجع شوید همه از روی شما کپی می کنند و افراد خیلی بیشتری شما را انتخاب می کنند و به شما اعتماد می کنند.
    زمانی که در کسب و کارتان استاد شوید هر محصول یا خدماتی را ارائه کنید کاربرانتان بدون معطلی خواستار محصولات و خدمات شما می شوند. دیگر فرقی نمی کند که تبلیغ نویسی صفحه محصولاتتان را انجام دهید یا نه! به راحتی می توانید محصولات خود را به کاربرانتان بفروشید. بدون نیاز به اینکه آن ها را قانع کنید که از شما بخرند.
    مرجع شدن مزیت های زیادی را برای شما به همراه دارد. یکی دیگر از مزیت های آن برند سازی توسط کاربرانتان است. به راحتی توسط تبلیغات دهان به دهان برند شما بین کاربران زیادی دست به دست می چرخد و از این طریق برندینگ شما انجام می شود.
    https://avinaweb.com/succeeding-in-internet-business/
  6. #16
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    راز موفقیت طرح های کسب و کار تاثیرگذار چیست؟

    شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به تازگی اقدام به نگارش طرح کسب وکار خود کرده اید. طرح کسب وکار هم نیاز به فوت و فن به خصوص خود دارد. تنها آماده کردن یک دسته برگه ی مرتب حاوی اطلاعات تجاری بی ثمر و عمل پوچی است.

    در وهلۀ اول، نوشتن یک طرح کسب وکار ممکن است همانند یک کار ترسناک به نظر برسد ولی مثل بسیاری از پروژه های بزرگ، کلیـد موفقیـت در ایـن است که در هر مرحله یک گام به جلو بردارید. غالبا مهمترین بخش آن، آغاز فرآیند است! کارآفرینانی که زمانی را صرف تحقیقات و نوشتن طـرح کـسب و کار میکنند متوجه شده اند که، اگر چه خود طرح برای راه اندازی و مدیریت کسب و کار و تأمین سرمایه بسیار مفید است، ارزش واقعی آن در فرآیندی اسـت که در تهیۀ طرح دنبال میشود. تهیۀ این طرح مبنای محکمی را در اختیار آنها قرار میدهد که بر آن اساس میتوانند شرکت خود را اداره کنند. استفاده مهم دیگری که از طرح کسب وکار به عمل می آید تأمین سرمایۀ مورد نیاز برای راه اندازی شرکت است که فرآیندی کـاملا چالـشی اسـت. چگونـه میتوانید طرحی را بنویسید که سرمایۀ مورد نیاز برای راه اندازی فعالیت بازرگانی شما را تأمین کند؟ نکات زیر میتواند در این فرآیند به شما کمک کند:مخاطبین خود را بشناسید: همانطور که مشغول نوشتن طرح خود هستید، مخاطبین خود را در ذهن داشته باشید. به خاطر داشته باشید که وام دهندگان، سرمایه گذاران خصوصی، سرمایه گذاران مخاطره جو و سایر منابع بالقوه مالی هر ساله صدها طرح کسب وکار دریافت مـیکننـد. بـسیاری از این طرح ها در دو حوزه کلیدی با مشکل مواجه میشوند: جلب توجه خواننده به شیوه ای جذاب و بیان اینکه مؤسسۀ بازرگانی چگونه کالا یا خدمتی متمایز یا بهتر را در اختیار مشتری قرار میدهد. نوشتن یک طرح کسب و کار نیازمند این است که کارآفرینان مرز روشنی را بین پتانسیل های بازار مؤسسۀ بازرگـانی و واقعبینی در نظر گرفته و چالش ها و خطرات مربوطه را مد نظر قرار دهند. البته، اگر خلاصۀ اجرایی شما نتواند در همان وهلۀ اول توجه خواننده را جلب کنـد، هیچ یک از این موضوعات کارآمد نخواهند بود. اطمینان حاصل کنید که بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف تهیۀ خلاصۀ اجرایی نمودهاید بـه نحـوی که مفهوم کسب و کار اساسی و مزایای آن را در چند جمله یا پاراگراف به خواننده منتقل کند.عناصر طرح کسب و کار را بشناسید: ساختار طرح کسب وکار و بحث های صورت گرفته در این فصل تمام عناصـر مـورد نیـاز یـک طـرح کسب وکار صحیح را در اختیار شما قرار میدهد. با این وجود، شیوه ارائه و سازماندهی آن به شما بستگی دارد. به خاطر داشته باشـید کـه چـون تـک تـک کارآفرینان و ایده های بازرگانی آنها منحصربه فرد هستند، هر یک از طرح های کسب و کار نیز باید منحصر به فرد باشد. در دام استفاده از الگوهای کلیشه ای نیفتید. به عناوینی اشاره کنید که وام دهندگان و سرمایه گذاران منتظر دیدن آن هستند ولی این کار را به سبک خـود و بـه شـیوه ای انجـام دهیـد کـه مناسب فعالیت بازرگانی شماست.به اهمیت استراتژی برای موفقیت فعالیت بازرگانی خود توجه کنید: وام دهندگان و سرمایه گذاران باتجربه مـیداننـد کـه کلیـد واقعـی ایجاد یک شرکت موفق در خلق و اجرای یک استراتژی صحیح بازرگانی است. فرصت کوتاهی که برای شرح استراتژی شرکت در کسب مزیت رقابتی وجود دارد را از دست ندهید. وام دهندگان و سرمایه گذاران باتجربه میدانند که بدین شیوه است که شرکت میتوانـد بـه یـک موفقیـت پایـدار دسـت یابـد. غالبـا، کارآفرینان بر تهیۀ پیشبینی های مالی، بدون توصیف استراتژی های لازم برای کسب آنها تمرکز میکنند.به اندازه کافی و نه بیش از حد به عمق مطلب بروید: وام دهندگان و سرمایه گذاران بـه دنبـال شـواهدی هـستند مبنـی بـر اینکـه کارآفرینان تکلیف خود را به خوبی انجام داده، صنعت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، بازارهای هدف را بررسی کرده، رقابـت را مـورد مطالعـه قـرار داده و سایر عناصر مهم یک طرح را پوشش دادهاند. با این وجود، آنها به دنبال پیمودن یک مسیر طولانی نیستند تا اسـاس و جـوهره ایـده بازرگـانی شـما را درک کنند. هنگام نوشتن، تمرکز خود را حفظ کرده و طرح خود را حتی الامکان به ۴۰ صفحه محدود کنید.مطمئن شوید که پیشبینی های مالی شما واقع بینانه هستند: وام دهندگان و سرمایه گذاران باتجربـه مـیداننـد کـه کارآفرینـان افـرادی خوشبین بوده و پیشبینی های مالی تهیه شده توسط آنها نیز خوشبینانه است. یکی از سریع ترین روش های رد کـردن یـک طـرح، گنجانـدن آن دسـته از پیشبینی های مالی است که به حدی خوشبینانه هستند که غیرمنطقی جلوه میکنند. شما میتوانید از یـک حـسابدار، بانکـدار یـا سـایر متخصـصان مـالی بخواهید که قبل از ارائۀ طرح به وام دهندگان و سرمایه گذاران بالقوه، پیشبینی های مالی شما را مورد بازنگری قرار دهند.استراتژی خروج را شرح دهید: سرمایه گذاران، متخصص سرمایه گذاری در فعالیت های بازرگانی نوپا بوده و اگر تصمیم به خروج خود از حلقـۀ مالکیت شرکت گرفتند، باید بتوانند پول خود را بدست آورند. هر طرحی که هدف آن جذب سرمایه گذاران بالقوه باشد باید نحوه بازپرداخت پول سرمایه گذاران را به گونه ای مشخص کند که ترجیحا با یک بازگشت سرمایۀ قابل توجه همراه باشد. آیا شرکت از عرضۀ اولیه اوراق بهادار استفاده میکنـد؟ آیـا بـه دنبـال فروش آن به یک شرکت بزرگتر است؟ وام دهندگان به دنبال شواهدی هستند مبنی بر اینکه شرکت مذکور قادر به ایجاد جریان نقدی کـافی بـوده و میتواند وام های خود را به موقع بازپرداخت کند
    طرح کسب وکار : راز موفقیت طرح های کسب و کار تاثیرگذار چیست؟ - ثروت سازان
  7. #17
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟

    موفقیت چیزی نیست که آسان بدست آید باید برای آن تلاش کنید و بدون سختی هیچ گاه موفق نخواهید شد.


    مجله ممتاز : ریچارد برانسون در کتاب ۲۰۱۲ خود ” مانند یک تازه کار – اسراری که در هیچ دانشکده کسب و کاری آموزش نمی‌دهند چیست؟ ” پنج رمز موفقیت خود را برای شروع یک کسب و کار معرفی می‌کند.


    اگر از کاری که انجام می دهید لذت نمی برید آن را رها کنید
    زمانی که من شرکت خود را در زیرزمین در غرب لندن به راه انداختم، هیچ طرح بزرگ و یا استراتژی وجود نداشت. من قصدی برای ساخت یک امپراتوری کسب و کار نداشتم. من خیلی ساده به دنبال چیزی بودم که مردم با استفاده از آن لذت ببرند و در پایان روز از اینکه عایدی به حد کافی برای پرداختن قبوض بود شکرگزار بودم.






    خلاق باشید، چیزی متفاوت ایجاد کنید
    ریچارد برانسون، ویرجین آتلانتیک را در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت هواپیمایی ثبت کرد با این ایده خلاق که سرویس بسیار متفاوتی به مشتری بدهد. ایده ای که در آن زمان انقلابی بود. هم اکنون نیز وی به دنبال تاسیس ویرجین کهکشانی به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده امکان سفر به فضا است.



    غرور سازمانی اثر شگفت انگیزی دارد
    صاحبان کسب و کار موفق باید تشخیص دهند که کارکنان آنها با ارزش ترین دارایی آنها هستند، و مدیران باید قدردان آنها باشند به گونه ای که کارمندان این موضوع را حس کنند.





    رهبری با گوش دادن
    برانسون می گوید: مدیران بزرگ تشخیص می دهند که آنها تمام پاسخ ها را ندارند و به ایجاد تیم هایی برای کمک به رشد شرکت مبادرت می کنند. “مطمئنا، شما باید موضع خود را لحاظ کنید، اما هیچ گاه نمی توان دیدگاه های خود را بدون بحث و درجه ای از اجماع به دیگران تحمیل کنید.



    دردسترس باشید
    برانسون می گوید او همواره یک نوت بوک کوچک را با خود حمل می‌کند و هر زمان که در تعامل با کارکنان ویرجین است یادداشت بر می دارد؛ همچنین هنگامی که در حال پرواز با هاپیمایی ویرجین است؛ دوست دارد از مسافران درخواست کند تا در مورد تجربه خود از خطوط هوایی وی بگویند.




    تهیه و تنظیم : مجله ممتاز
    رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟ - جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
  8. #18
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش

    راز ثروت کسب و کار های موفق

    بسیاری از کسب و کار ها را وقتی نگاه می کنیم می بینیم دست روی دست گذاشته اند تا یک مشتری از جلوی فروشگاه آن ها عبور کند و اگر چشم مشتری ویترین یا دکور فروشگاه را گرفت بعد داخل فروشگاه شود و آنگاه تازه مسئولیت کار فروشنده آغاز می شود . این نوع کسب و کار ها که هر روز به همین صورت کسب و کار می کنند را در اصطلاح کسب و کار های انفعالی می گویند و همیشه سهم خیلی کوچکی از بازار متعلق به کسب و کار های انفعالی است.

    در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که یک کسب و کار موفق کسب و کاری است که میزان فروش و تعداد مشتریان خود را تعیین کند نه به این امید بنشیند تا مشتری از جلوی فروشگاه و کسب و کارش شانسی رد بشود تا بتواند چیزی به او بفروشد.
    کسب و کار های عامل کسب و کار هایی هستند که هرگز هیچ شرایطی از جمله مشکلات اقتصادی یا سیاسی و اجتماعی تاثیر بلند مدت و طولانی روی کسب و کار های آن ها نمی گذارد.
    کسب و کار های انفعالی همیشه تابع تغییرات جامعه و شرایط اقتصادی کشور هستند به طور مثال اگر به چند سال گذشته توجه کنید متوجه می شوید که با نوسان قیمت دلار، بسیاری از کسب و کار ها ورشکست شدند و در عوض بسیاری از کسب و کار ها رشد ۱۰۰ درصدی انجام دادند.
    خب به نظر شما تفاوت در چیست که در یک شرایط یکسان دو کسب و کار دو نتیجه متفاوت می گیرد؟
    کسب و کار های انفعالی همیشه از وضعیت بازار گلایه مند هستند و به امید یک روز چشم انتظار مشتری می نشینند و تمام شکست خود را به گردن وضعیت معاش و وضعیت کشور و یا سیاست های اشتباه فلان دولت می اندازند. این نوع کسب و کار ها ۹۰ درصد از بازار را تحت پوشش قرار می دهند البته در این مقاله سعی داریم تا به کسب و کار های عامل یا روش های کار و مدیریت آن ها بپردازیم.
    کسب و کار های عامل خودشان تعیین می کنند که در این ماه باید چقدر فروش داشته باشند صرف نظر از تغییرات اقتصادی یا سیاسی و یا میزان رشد ماهانه و سالانه کسب و کارشان را همین امروز تخمین می زنند و به امید شرایط و اتفاقات خوب نیستند تا فروش بیشتری داشته باشند.

    کسب و کار های عامل با برنامه ریزی دقیق برای فروش و بازاریابی خود پیش می روند که در ادامه به چند بخش آن اشاره می کنیم.
    از مهم ترین عوامل برای عامل کردن کسب و کار تبلیغات اثر گذار است که این تبلیغات باید بر روی بازار هدف و مشتری هدف دقیقی صورت گیرد و در صورت بازگشت سرمایه مثبت باید آن تبلیغ را در قیاس بزرگ تری انجام داد. این یک راز کسب ثروت در کسب و کار های عامل است.
    مشتریان را وفادار می کنند. همیشه سودی که مشتری بعد از خرید به کسب و کار ها می رساند مهم ترین عامل رونق کسب و کارتان است یعنی باید اتفاقی بیافتد که مشتری فروشگاه و کسب کار شما را به حافظه بلند مدت بسپارد به این صورت که با گفتن کلمه خریدن لباس، ناخودآگاه فلان فروشگاه در ذهن مشتری تداعی شود.
    شما برای این کار باید همیشه جلوی چشم مشتری باشید. این کار را می توانید از طریق برقراری ارتباط از طریق شبکه اجتماعی و یا پیامک انجام دهید و هنگامی که مشتری به فروشگاه شما می آید باید اطلاعات تماس او را بگیرید و او را در لیست مشتریان خود قرار دهید و همیشه برای فروش های ویژه یا مناسبت های خاص با او در ارتباط باشید .

    یکی دیگر از مهم ترین عوامل ، عامل سازی کسب و کارتان می تواند این باشد که فقط گوشه ای از بازار را برای خود در نظر بگیرید ، یعنی به جای تنوع اجناس و احاطه داشتن بر روی چندین نوع مشتری هدف فقط یک مشتری هدف را انتخاب کنید. این کار شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاریتان معرفی می کند. یعنی همه ما دوست داریم که از فروشگاه هایی خرید کنیم که مختص به همان نیاز ما باشد تا این که جنس مورد نظر ما را در کنار چندین جنس متفاوت می فروشند.
    https://www.modiresarmaye.com/post/show?code=LZTE4b0Vcp

  9. #19
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    5 مورد از رازهای موفقیت در کسب و کار

    رازهای موفقیت در کسب و کار موضوع این بخش از مجله پزشکی آسان طب است. در این بخش 5 ترفند برای موفقیت در کسب و کار را از دیدگاه ریچارد برانسون به شما معرفی می کنیم. امیدواریم از این بخش بهره کافی را ببرید. سعی کنید همه این موارد را در کسب و کار خود به کار ببرید.

    رازهای موفقیت در کسب و کاررازهای موفقیت در کسب و کار را بدانید

    ریچارد برانسون در کتاب ۲۰۱۲ خود ” مانند یک تازه کار – اسراری که در هیچ دانشکده کسب و کاری آموزش نمی‌دهند چیست؟ ” پنج رمز موفقیت در کار را معرفی می‌کند.
    رهبری با گوش دادن از رازهای موفقیت در کسب و کار

    برانسون می گوید: مدیران بزرگ تشخیص می دهند که آنها تمام پاسخ ها را ندارند و به ایجاد تیم هایی برای کمک به رشد شرکت مبادرت می کنند. “مطمئنا، شما باید موضع خود را لحاظ کنید، اما هیچ گاه نمی توان دیدگاه های خود را بدون بحث و درجه ای از اجماع به دیگران تحمیل کنید.
    در دسترس بودن از رازهای موفقیت در کسب و کار

    برانسون می گوید او همواره یک نوت بوک کوچک را با خود حمل می‌کند و هر زمان که در تعامل با کارکنان ویرجین است یادداشت بر می دارد؛ همچنین هنگامی که در حال پرواز با هاپیمایی ویرجین است؛ دوست دارد از مسافران درخواست کند تا در مورد تجربه خود از خطوط هوایی وی بگویند.

    رازهای موفقیت در کسب و کاررها کردن کار بدون لذت از رازهای موفقیت در کسب و کار

    زمانی که من شرکت خود را در زیرزمین در غرب لندن به راه انداختم، هیچ طرح بزرگ و یا استراتژی وجود نداشت. من قصدی برای ساخت یک امپراتوری کسب و کار نداشتم. من خیلی ساده به دنبال چیزی بودم که مردم با استفاده از آن لذت ببرند و در پایان روز از اینکه عایدی به حد کافی برای پرداختن قبوض بود شکرگزار بودم.
    خلاق بودن و متفاوت بودن از رازهای موفقیت در کسب و کار

    ریچارد برانسون، ویرجین آتلانتیک را در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت هواپیمایی ثبت کرد با این ایده خلاق که سرویس بسیار متفاوتی به مشتری بدهد. ایده ای که در آن زمان انقلابی بود. هم اکنون نیز وی به دنبال تاسیس ویرجین کهکشانی به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده امکان سفر به فضا است.
    غرور سازمانی از رازهای موفقیت در کسب و کار

    صاحبان کسب و کار موفق باید تشخیص دهند که کارکنان آنها با ارزش ترین دارایی آنها هستند، و مدیران باید قدردان آنها باشند به گونه ای که کارمندان این موضوع را حس کنند.
    https://asanteb.com/48164/5-%D9%85%D...%A7%D8%B1.html
  10. #20
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    20
    مدیر بخش
    ذهنیت موسس: ۷ راز موفقیت در بازارهای پر رقابت


    با ورود رقبای جدید، باید قواعد جدیدی برای رقابت ایجاد کنید. اینجا دیدگاه کتاب ذهنیت موسس را درباره هفت راز موفقیت در بازارهای پر رقابت را بخوانید.
    راز موفقیت کسب و کار

    کارآفرینی تا حدودی شبیه موج سواری است. شما دل را به دریا می‌زنید و تا رسیدن امواج، صبر می‌کنید. لزوما تمام موج‌ها شبیه یکدیگر نیستند. اما تعدادی از آنها هستند که امیدوارید بتوانید روی آن سوار شوید. مابقی امواج راه به جایی نمی‌برند. همچنین برخی از آنچه انتظار داشتید، بزرگترند -مسلما هیچکدام کوچکتر نیستند!
    گاهی در میان آبها تنها هستید. بنابراین قادرید بدون تداخل و نیاز به رقابت موج سواری کنید. در مواقع دیگر، آب بسیار کف آلود شده است. مردم شنیده‌اند که شرایط مناسب است و تصمیم گرفته‌اند که وارد آب شوند.
    اگر فقط کمی زودتر یا دیرتر از موعد به ساحل برگردید، ممکن است همه چیز را از دست بدهید (در خلاصه کتاب ذهنیت موسس: درباره غلبه بر بحران‌های قابل پیش بینی شروع هر کسب و کار، توضیحات بیشتری داده شده است). هر چقدر بیشتر در برابر ایده‌ها و تجربیات جدید، با دید باز برخورد کنید، در مسیر کارآفرینی احتمال موفقیت بالاتری دارید.
    هفته گذشته، برنامه نتچرال پروداکت اکسپو وست (Natural Product Expo West)، بزرگترین برنامه مربوط به محصولات غذایی در جهان، برگزار شد. بیان شرایط این برنامه‌ برای تصدیق مثال بالا، نمونه مناسبی است. امروزه این برنامه رقابتی تر شده و پول بیشتری هم در این حوزه کسب می‌کند.
    تعداد غرفه‌ها و شرکت کنندگان این برنامه به طور قابل ملاحظه‌ای در طول سالهای اخیر افزایش داشته – تقریبا از سال ۲۰۱۰ به لحاظ اندازه دو برابر شده است. شرکت‌های جدید عینا از ایده‌های موفق کپی برداری می‌کنند و شرکت‌های قدیمی‌تر به توسعه محصولات جدید روی آورده‌اند.
    جایگاهی که در گذشته مانند اقیانوسی وسیع بود، هم اکنون پر از رقابت شده است.
    توجه به این تغییرات جالب است! اما از طرفی شرایط انتخاب برای خریداران خوار و بار در سالی که پیش رو است، دشوار شده است. بنابراین جلب اعتماد به اطلاعات منتشره در خصوص محصولات غذایی شاخصی است که اهمیتی فزاینده پیدا می‌کند.
    بازارهای شلوغ تر، به معنای ایجاد موقعیت برای شرکت‌های معروف – برندها – است. اما در ادامه درباره اقدامات شما در چنین شرایطی، بخوانید :
    راز موفقیت کسب و کار : دستپاچه نشوید

    التهاب بازار در هر صنعتی، ممکن است برای فعالان فعلی بازار به مثابه زنگ خطر باشد. همیشه این مطلب را بخاطر داشته باشید که هر رقیبی موفق نخواهد شد. البته این بدان معنی نیست که رقبای خود را دست کم بگیرید، اما ورود به بازار و موفقیت در بازار دو مطلب کاملا مجزا از هم هستند.
    راز موفقیت کسب و کار : از قلمرو خود محافظت کنید

    هنگامیکه صنعتی هنوز جوان است، زمان مناسبی برای ورود به آن بازار است. در نتیجه زمانیکه سایر رقبا وارد می‌شوند، شما قادر به استفاده از اهرم‌های دفاعی خود خواهید بود. روابط شرکت با مشتریان و هرآنچه مرتبط و موثر بر فعالیت‌های شرکت است را تقویت نمایید. شما باید رقبای خود را پیش بینی کنید. در این خصوص، هرگز منتظر غافلگیر شدن توسط مانور جدید آنها نباشید.
    راز موفقیت کسب و کار : به‌طور وسواس گونه‌ای نسبت به کیفیت محصولات حساس باشید

    وفاداری مشتریان ارتباط تنگاتنگی با محصولات شما دارد. مشتری ای که شیفته آنچه شما عرضه می‌کنید، باشد، هرگز شما را رها نخواهد کرد – اهمیتی ندارد رقیب شما در این راستا چقدر تلاش نماید. هر بار محصولی فوق العاده را عرضه نموده و پیوسته کیفیت محصولات را پایش کنید. به اطلاعاتی که مشتری به شما می‌دهد اعتماد کنید و از این طریق کیفیت محصولات خود را به ابزار دفاعی تبدیل نمایید.
    راز موفقیت کسب و کار : تنبل نشوید

    همیشه در عرضه آنچه مشتری به دنبال آن است، پیش قدم باشید – محصول دیروز شما، لزوما محصول مناسبی برای امروز نیست. پیوسته در حال ایجاد بهبود باشید. برندهای قدیمی و منسوخ در برنامه محصولات غذایی احتمالا آنهایی هستند که نشانه‌های تغییر را نادیده می‌گیرند. علاوه بر اینکه به خود محصولات توجه می‌کنید، به طراحی، بسته بندی، و بازاریابی آنها نیز توجه کنید.
    راز موفقیت کسب و کار : زمان را دریابید

    از زمانیکه در اقیانوس آبی هستید، نهایت بهره برداری را بکنید. فروش، فروش، فروش! قبل از اینکه سایرین وارد بازار شوند، تا جاییکه می‌توانید بفروشید. تلاش خود را با رشد بازار افزایش دهید. در این خصوص، تنها تمرکز بر فروش به مشتریان جدید کافی نیست، بلکه توجه کنید که از چه راههایی و چگونه می‌توانید به مشتریان فعلی خود نیز بیشتر بفروشید.

    راز موفقیت کسب و کار : در ماموریت خود ثابت قدم باشید

    همواره ماموریت خود را تصدیق و هدفی را که شرکت شما برای آن مشغول به فعالیت شده است، بازگو کنید. توجه داشته باشید که مصرف کنندگان، تنها خریداران محصولات شما نیستند – بلکه آنها برند شما را می‌خرند. برندهایی که هم تراز ارزش‌هایی هستند که مصرف کننده با اطمینان از اینکه نیاز او را برآورده می‌کند، اقدام به خرید آن می‌نماید. در این راستا ثابت قدم باشید.
    راز موفقیت کسب و کار : برای هیچکاری تعجیل نکنید

    هرگز محصولات خود را صرفا به دلیل بهره برداری یا تامین نیازهای سرمایه گذاران، عرضه نکنید. بلکه به این دلیل محصولات خود را عرضه نمایید که در مقطع زمانی فعلی، مورد نیاز بازار هستند، یا اطمینان دارید که محصولی فوق العاده را بر عرضه آماده کرده‌اید. در مقابل وسوسه شدید تضمین موفقیت کسب و کار خود با صرف پول بیشتر، گسترش مقیاس عرضه و کسب و کار، مقاومت کنید و همواره به خاطر داشته باشید که برندها افول می‌کنند، زیرا در موقعیت‌های اشتباه به سرعت تصمیم گرفته و اقدام می‌نمایند (در خلاصه کتاب ذهنیت موسس: درباره غلبه بر بحران‌های قابل پیش بینی شروع هر کسب و کار، توضیحات بیشتری داده شده است).
    راز موفقیت : مقدمه ای بر 7 راز موفقیت کسب و کار در بازارهای پر رقابت
+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخست 123 آخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 24

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش