شروع رویداد
جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۰۹:۰۰
پایان رویداد
جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۱۷:۰۰
مکان رویدادتهران
موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ
https://evand.com/events/%DA%A9%D8%A...AA%D9%88%D8%A7
نمایش نسخه قابل چاپ
شروع رویداد
جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۰۹:۰۰
پایان رویداد
جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۱۷:۰۰
مکان رویدادتهران
موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ
https://evand.com/events/%DA%A9%D8%A...AA%D9%88%D8%A7
توضیحات بیشتر
کارگاه مدیریت بازاریابی محتوامحورها و موضوعات کارگاه در این کارگاه چرخه مدیریت بازاریابی محتوا از برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و تخصیص منابع تا کنترل به شکل کاربردی مطرح میگردد. شرکت کنندگان ضمن آشنایی با ابزارها و روشهای عملیاتی تدوین و پیاده سازی این چرخه، میتوانند متناسب با Case Study مطرح شده در بخشهای مختلف کارگاه به طرح مسئله و موضوعات مد نظر خود در چارچوب راهبردها و راهنمایی های مربی بپردازند. در طول کارگاه ابزارهای کاربردی هر بخش بین شرکت کنندگان توزیع و مشکلات آنها حین ثبت و بررسی Case Study های خود برر سی می گردد. همچنین فراخور هر بخش نمونه هایی برای ارزیابی و کشف نقاط قوت و ضعف به شرکت کنندگان ارائه میگردد.
این چرخه پاسخ سؤالات زیر را دربردارد: - استراتژی بازاریابی محتوا به طور کل چه بخشهایی دارد و چگونه تدوین میشود؟
- R&D و بهینه کاوی محتوا در طول چرخه مدیریت محتوا چه نقشی را ایفا مینماید؟
- نکات حائز اهمیت در فرآیند پیاده سازی استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟
- چگونه میتوان تعادل بین الزامات برند و استانداردسازی محتوا را با خلاقیت و نوآوری در محتوا ایجاد نمود؟
- شاخص های ارزیابی اثربخشی عملکرد استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟
مخاطبان دوره : بازاریابی محتوا روش برقراری ارتباط اثربخش با مخاطبان سازمانها و شرکتها در صنایع مختلف میباشد. این دوره متناسب با شرکتها و کسبوکارهای آنلاینی است که به دنبال توسعه بازار و بهبود شبکه ارتباط با مشتری خود هستند. - مدیران بازاریابی محتوا
- مدیران بازاریابی دیجیتال
- مدیران برند و برندسازی
- تولیدکنندگان محتوا
- علاقهمندان و پژوهشگران حوزه محتوا
- فعالان کسبوکارهای نوپا و استارتآپها
چرخه مدیریت بازاریابی محتوا:
https://startupforum.ir/images/cdn/2018/05/798.jpg
شناسایی انتظارات
- چشمانداز
- شخصیت و رفتار برند
- بایدها و نبایدهای محتوا
تحقیق و بررسی
- تحلیل رفتار رقبا
- پرسونای مخاطب
- بررسی مستمر صنعت محتوا
هدفگذاری محتوا
- تدوین سلسله مراتب اهداف
- برنامه عملیاتی
- تقویم محتوا
انواع محتوا
- استانداردهای تولید انواع محتوا
- مزایا و معایب قالبهای محتوایی
استانداردسازی تولید
- انتخاب ذینفعان
- Brainstorming
- مراحل خرید مشتری
- متادادهها
انتشار محتوا
- انتخاب کانالهای انتشار
- پشتیبانها و مسئولیتها
- کنترل رفتار مخاطب حین اجرای استراتژی
ارزیابی شاخصهای کمّی محتوا
- شاخصهای مالی مانند ROI
- آمارهای موجود در کانالهای انتشار
- هزینه تولید و دارایی
ارزیابی شاخصهای کیفی محتوا
- آهنگ و پیام محتوا
- شاخص R-O-T و توسعه محتوا
- شکاف محتوا
ارزیابی KPI افراد درگیر در فرآیند
- نتایج عملکردی افراد
- مسئولیتها و حمایتها
مدیریت بازاریابی محتواسرفصلهای اصلی دستاوردها تدوین استراتژی و نقشه راه محتوا - در پایان این فاز افراد با روش تدوین استراتژی محتوا آشنا میشوند.
- برای تدوین آن هویت برند، بهینهکاوی و پرسونای مخاطب را لحاظ میکنند.
- با نمونههای موفق استراتژیهای بازاریابی محتوا و نتایج آن در سطح دنیا آشنا میشوند.
- سلسله مراتب اهداف محتوایی خود را تدوین مینمایند.
- با کارکردها و روش استفاده از تقویم محتوایی آشنا میگردند.اجرای استراتژی و تولید محتوا - در پایان این فاز افراد با انواع محتوا و روشهای بهینه انتخاب آن آشنا میشوند.
- فرآیند انتخاب و استانداردهای هر قالب محتوایی را درک خواهند کرد.
- کاربرد بهینه متادادهها را در عمل خواهند آموخت.
- برنامه پشتیبانی و مسئولیتهای افراد در فرآیند مدیریت بازاریابی محتوا را تدوین میکنند.
- رفتار مخاطب را حین اجرای استراتژی تحلیل مینمایند.ارزیابی و بهبود مستمر - در پایان این فاز افراد با شاخصهای کمّی ارزیابی محتوا آشنا میشوند.
- روشهای محاسبه شاخصهای کیفی را میآموزند.
- هزینه تولید محتوا را با رویکرد داراییمحور تحلیل مینمایند.
- نقشه پیام محتوایی خود را ترسیم و مدیریت میکنند.
- با استفاده از شاخصهایی مانند R-O-T به بهبود و توسعه محتوای خود میپردازند.
- شکافهای محتوایی را شناسایی میکنند.
- بر اساس KPIهای افراد به ارزیابی عملکرد آنها در فرآیند مدیریت بازاریابی محتوا میپردازند.
مدرسین دوره : مهندس ابراهیم هاشمی مدیرعامل فرامحتوا آژانس تخصصی بازاریابی محتوا دکتر شیرین مزرعه پژوهشگر مدیریت کسب وکار و استراتژی محتوا مهندس حمیدرضا خراسانی تحلیلگر هویت محتوا و بازاریابی درونگرا
تاریخ برگزاری کارگاه : روز جمعه مورخ 1 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 17هزینه کارگاه: 289.000 تومانبه همراه پذیرائی ناهار و میان وعدهمکان برگزاری: عباس آباد خیابان پاکستان کوچه دوم پلاک 20 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه همکف سالن همایشنمونه گواهینامه دوره: