شروع رویداد
سهشنبه ۲۱ شهریور ۹۶ ۱۷:۰۰
پایان رویداد
سهشنبه ۵ دی ۹۶ ۲۱:۰۰
مکان رویدادتهران
موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ
https://evand.com/events/%D8%B3%DB%8...AA%D8%A7%D9%84
نمایش نسخه قابل چاپ
شروع رویداد
سهشنبه ۲۱ شهریور ۹۶ ۱۷:۰۰
پایان رویداد
سهشنبه ۵ دی ۹۶ ۲۱:۰۰
مکان رویدادتهران
موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ
https://evand.com/events/%D8%B3%DB%8...AA%D8%A7%D9%84
توضیحات بیشتر
دوره مدیریت بازاریابی دیجیتالحضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. بنابراین نیاز به فراگیری دانش و تجربه جدید وجود دارد. آکادمی دیجیتال مارکتینگ با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام به برگزاری دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال کرده است. برخورداری از اساتید حرفه ای و مثال های واقعی در هر کدام از شاخه های این دانش می تواند به ایجاد تجربه ای ارزشمند برای دانش پژوهان عزیزکمک نماید.
تاریخ شروع :21شهریورماه 1396 روزهای سه شنبه از ساعت 17 الی 21هزینه دوره : مبلغ 3.000.000 تومان
مکان برگزاری : خیابان ولیعصر . روبروی توانیر . بن بست شمس . پلاک 3 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه 4
این دوره در 3 سطح برگزار می گردد و در مجموع 120 ساعت می باشد.
سطح یک دوره دیجیتال مارکتینگ:
- اصول دیجیتال مارکتینگ
- طراحی زیر ساخت ها جهت اجرای کمپین تبلیغاتی آنلاین
- ویژگی های یک وب سایت ایده آل
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
- بازاریابی شبکه های اجتماعی
- تبلیغات آنلاین
- تجزیه، تحلیل و آنالیز فرآیند بازاریابی آنلاین
- A/B Testing یا گزینه برتر
سطح دوم کارگاه های تخصصی:
- کارگاه تخصصی گوگل ادوردز
- کارگاه تخصصی بهینه سازی سایت (سئو)
- کارگاه تخصصی شبکه های اجتماعی
- کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیک
سطح سوم استراتژی دیجیتال مارکتینگ:
- طراحی جامع استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
- تحلیل کسب و کار خود و رقبا و بررسی دلایل موفقیت یا شکست در فضای آنلاین
- هدف گذاری مرحله به مرحله برای توسعه برند خود در فضای آنلاین
- روش انتخاب ابزارها و روش های تبلیغاتی بهینه برای کسب و کار خود
- طراحی یکپارچه کمپین های تبلیغاتی برای ایجاد حداکثر بازده
مخاطبان این دوره :
- مدیران ارشد و میانی سازمان ها
- مدیران فروش و بازاریابی
- مدیران R&D
- مدیران روابط عمومی
- استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک
- دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار و MBA
مزیت های دوره Mini MBA – Digital Marketing :
- اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
- انتخاب موضوعات کاربردی به همراه مثال های عملی
- ایجاد پروفایل حرفه ای دانش پذیران در وب سایت آکادمی دیجیتال مارکتینگ
- امکان حضور رایگان در وبینار های تخصصی آموزشی ( مکمل دوره )
- امکان حضور در سمینار های تخصصی آموزشی با تخفیف ویژه ( موازی با دوره )
- پروژه پایانی و توانایی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
- ارائه فایل های صوتی و فایل های ارائه اساتید و معرفی منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)
- مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزی
- اشتراک 3 ماهه رایگان در باشگاه دیجیتال مارکتینگ (IDMC)
- گواهینامه مورد تایید IQS انگلستان
- آمادگی برای آزمون بین المللی وب سایت هاب اسپات ( معتبر ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در دنیا )
نکته : این آزمون برای دانشپذیران دوره، رایگان می باشد .
در این دوره می آموزیم :
در این دوره نحوه مدیریت درست و بهینه کسب و کار با توجه به چشم انداز و امکانات موجود مبتنی به برنامه ریزی را می آموزیم. این دوره به ما کمک می کند تا با توجه به پتانسیل های موجود و منابع و ابزارهای تحت نظر، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کسب و کار خود را تدوین و آنالیز کنیم. این دوره بیشتر تمرکز بر مباحث مربوط به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و ابزار های تحت وب دارد. در این دوره ابزار های جدید معرفی، آخرین بروز رسانی ها انجام و برای برنامه های آتی آماده می شویم. ایجاد مزیت رقابتی و افزایش رضایت مندی مشتریان از جمله موارد مهم در این دوره می باشد. کسب و کارهای آنلاین می بایست بدانند چگونه بقای خود را تضمین کنند و شرکتهای رو به رشد باید توان استفاده از ابزارهای انلاین را نیز داشته باشند. این دوره به صورت Case Study و کاملا کاربردی به مدت 94 ساعت کلاس حضوری و 26 ساعت وبینار و کار عملی، برگزار خواهد شد. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
کپی کارت ملی
کپی شناسنامه
2 قطعه عکس رنگی 4*3
آخرین مدرک تحصیلی