خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
شروع رویداد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶ ۱۴:۰۰ پایان رویداد پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ ۱۸:۰۰ مکان رویدادتهران موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ https://evand.com/events/%D8%B4%D8%B...C%D9%86%DA%AF1
توضیحات بیشتر آکادمی دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند دوره تخصصی استراتژی دیجیتال مارکتینگ امروزه با توجه به افزایش رقابت در فضای کسب و کار یکی از عوامل موفقیت و پیروزی تغییر نگرش است. تغییر نگرش مدیریت باعث جهشی مثبت درکسب و کار و حرکت رو به جلو است. با توجه به گسترش محبوبیت اینترنت بین کاربران نسل جوان و بزرگسال جامعه الزام حضور کسب و کارها در این فضا بیش از پیش قابل لمس می باشد. حضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. بنابراین نیاز به فراگیری دانش و تجربه جدید وجود دارد، آکادمی دیجیتال مارکتینگ با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه دیجیتال مارکتینگ با همکاری موسسه گسترش مدیریت تهران اقدام به برگزاری دوره تخصصی 30 ساعت استراتژی دیجیتال مارکتینگ نمود. آکادمی امیدوار است با برخورداری از اساتید حرفه ای و با تجربه بتواند بهترین نوع آموزش کاربردی در این حوزه را ارائه نماید. تاریخ شروع : 20 مهرماه 1396 روز پنج شنبه از ساعت 14 الی 18 هزینه دوره : 980.000 تومان مکان برگزاری : خیابان ولیعصر . روبروی توانیر . بن بست شمس . پلاک 3 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه 4 این دوره 30 ساعت در روزهای پنج شنبه بعداز ظهر از ساعت 14 الی 18برگزار می گردد. سرفصل های استراتژی دیجیتال مارکتینگ:مقدمه ای بر استراتژی و برنامه ریزیارتباطات بازاریابی سنتیارتباطات بازاریابی دیجیتالتبلیغات نمایشی دیجیتالبودجه بندیریسک و شهرتتحلیل و سنجش اثر بخشی مخاطبان این دوره : مدیران ارشد و میانی سازمان هامدیران فروش و بازاریابیمدیران R&Dمدیران روابط عمومیاستارتاپ ها و کسب و کارهای کوچکدانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار و MBA مزیت های دوره : اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگانتخاب موضوعات کاربردی به همراه مثال های عملیایجاد پروفایل حرفه ای دانش پذیران در وب سایت آکادمی دیجیتال مارکتینگامکان حضور رایگان در وبینار های تخصصی آموزشی ( مکمل دوره )امکان حضور در سمینار های تخصصی آموزشی با تخفیف ویژه ( موازی با دوره )پروژه پایانی و توانایی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات دیجیتالارائه فایل های صوتی و فایل های ارائه اساتید و معرفی منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزیاشتراک 3 ماهه رایگان در باشگاه دیجیتال مارکتینگ (IDMC)گواهینامه مورد تایید IQS انگلستانآمادگی برای آزمون بین المللی وب سایت هاب اسپات ( معتبر ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در دنیا ) نکته : این آزمون برای دانشپذیران دوره، رایگان می باشد . در این دوره می آموزیم : در این دوره نحوه مدیریت درست و بهینه کسب و کار با توجه به چشم انداز و امکانات موجود مبتنی به برنامه ریزی را می آموزیم. این دوره به ما کمک می کند تا با توجه به پتانسیل های موجود و منابع و ابزارهای تحت نظر، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کسب و کار خود را تدوین و آنالیز کنیم. این دوره بیشتر تمرکز بر مباحث مربوط به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و ابزار های تحت وب دارد. در این دوره ابزار های جدید معرفی، آخرین بروز رسانی ها انجام و برای برنامه های آتی آماده می شویم. ایجاد مزیت رقابتی و افزایش رضایت مندی مشتریان از جمله موارد مهم در این دوره می باشد. کسب و کارهای آنلاین می بایست بدانند چگونه بقای خود را تضمین کنند و شرکتهای رو به رشد باید توان استفاده از ابزارهای انلاین را نیز داشته باشند. این دوره به صورت Case Study و کاملا کاربردی به مدت 94 ساعت کلاس حضوری و 26 ساعت وبینار و کار عملی، برگزار خواهد شد. نظر شرکت کنندگان آکادمی دیجیتال مارکتینگ : آقای روح اله عموحسینی دانشجوی دوره استراتژی Mini MBA به جرأت مي تونم بگم هزينه و وقتي كه براي دوره ديجيتال ماركتينگ آقاي دكتر دهبان كردم، يكي از بهترين هزينه هايي بوده كه تا الان براي آموزش خودم و بهبود كسب و كارم انجام دادم. مي تونم بگم اگر كسي به دنبال فعاليت حرفه اي در زمينه هاي ديجيتال هست، مي تونه حلقه هاي گمشده دانش خودشو توي اين كلاس پيدا كنه. من هزينه ها و وقت زيادي رو تا الان براي تحصيلات آكادميك دانشگاهي صرف كردم كه بسيار ازشون پشيمونم چون براي من كمترين بازده رو داشته ولي اين دوره ها هم توي هزينه هاي من صرفه جويي مي كنه و هم توي وقت من. اين دوره رو من به تمامي دوستانم توي فضاي كسب و كار هاي ديجيتال پيشنهاد كردم و چندتا از اون ها منتظر برگزاري دوره هاي جديد هستن، از دكتر دهبان و مجموعه آكادمي بابت دوره فوق العادشون تشكر مي كنم و پيشنهاد مي دم اين دوره رو از دست نديد. آقای علیرضا امیری دانشجوی دوره استراتژی Mini MBA هممم.... در لحظه فقط میتونم بگم: «یکی از بهترین و کاربردی ترین دوره هایی بود که تابحا شرکت داشتم. جامعیت و کاربردی بودن سرفصل ها ، تسلط کامل استاد به موضوعات، نحوه ی ارائه مطالب و پشتیبانی واقعی ِگروه آکادمی، این دوره رو به یکی از با ارزشمندترین دوره هایی تبدیل کرده که تابحال گذرونده ام» آقای سعید یوسفی دانشجوی دوره دیجیتال مارکتینگ با توجه به اين كه اين حوزه در ايران بسيار نو پا هستش ، من و اكثر دوستان كه در كلاسها شركت كردند با مباحثي اشنا شديم كه بسيار مفيد و كاربردي هستش با گذراندن اين دوره من تونستم در حد سايت خودمون كاراي خوبي رو انجام بدم و بتونم در مقابل رقبا پيشرفت داشته باشم خانم مرجان مرسلی دانشجوی دوره دیجیتال مارکتینگ شرکت در دوره ی دیجیتال مارکتینگ برای بهبود وضعیت بازاریابی ما بسیار مفید بود. متوجه شدیم اقداماتی که خیلی ریز و بی اهمیت به نظر میان می توانند نقطه ی مهمی در رسیدن به هدف باشند. سرفصل های دوره بسیار کاربردی و سازنده بود حتی شخصی که از تخصص خاصی برخوردار نیست براحتی می تونه از اون استفاده کنه. البته نوع تدریس دکتر تاثیر مستقیم روی همه ی این موارد داره خانم سارا انصاری دانشجوی دوره دیجیتال مارکتینگ با اینکه اولین بار بود در این کلاس ها شرکت می کردم و تا قبل از این در این زمینه دوره ای رو نگذرونده بودم و با مفاهیم آشنایی نداشتم با خیلی از مفاهیم و اصطلاحات در این زمینه آشنا شدم که در زمینه شغلی من بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. البته مبحث social media خیلی محدود بود و من ترجیح میدادم بیشتر روی این مبحث کار بشه. در کل از این دوره بسیار راضی بودم و علاقه پیدا کردم که در دوره های تکمیلی نیز شرکت کنم. از شما استاد محترم جناب آقای دکتر دهبان و سرکار خانم دکتر، کمال تشکر را دارم. نمونه گواهینامه دوره:
مشاهده قوانین انجمن