ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش

    چهاردهمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال


    شروع رویداد
    پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۹۶ ۰۹:۰۰
    پایان رویداد
    پنج‌شنبه ۲۱ دی ۹۶ ۱۳:۰۰

    مکان رویدادتهران
    موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ





    https://evand.com/events/%DA%86%D9%8...%D8%A7%D9%84-1
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش
    توضیحات بیشتر

    دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
    حضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. بنابراین نیاز به فراگیری دانش و تجربه جدید وجود دارد. آکادمی دیجیتال مارکتینگ با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام به برگزاری دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال کرده است. برخورداری از اساتید حرفه ای و مثال های واقعی در هر کدام از شاخه های این دانش می تواند به ایجاد تجربه ای ارزشمند برای دانش پژوهان عزیزکمک نماید.

    تاریخ شروع : 20 مهرماه 1396 روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 13
    هزینه دوره : مبلغ 3.000.000 تومان
    مکان برگزاری : خیابان ولیعصر . روبروی توانیر . بن بست شمس . پلاک 3 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه 4
    این دوره در 3 سطح برگزار می گردد و در مجموع 120 ساعت می باشد.


    سطح یک دوره دیجیتال مارکتینگ:


    • اصول دیجیتال مارکتینگ
    • طراحی زیر ساخت ها جهت اجرای کمپین تبلیغاتی آنلاین
    • ویژگی های یک وب سایت ایده آل
    • بازاریابی محتوا
    • بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    • تبلیغات آنلاین
    • تجزیه، تحلیل و آنالیز فرآیند بازاریابی آنلاین
    • A/B Testing یا گزینه برتر


    سطح دوم کارگاه های تخصصی:

    • کارگاه تخصصی گوگل ادوردز
    • کارگاه تخصصی بهینه سازی سایت (سئو)
    • کارگاه تخصصی شبکه های اجتماعی
    • کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیک


    سطح سوم استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

    • طراحی جامع استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
    • تحلیل کسب و کار خود و رقبا و بررسی دلایل موفقیت یا شکست در فضای آنلاین
    • هدف گذاری مرحله به مرحله برای توسعه برند خود در فضای آنلاین
    • روش انتخاب ابزارها و روش های تبلیغاتی بهینه برای کسب و کار خود
    • طراحی یکپارچه کمپین های تبلیغاتی برای ایجاد حداکثر بازده



    مخاطبان این دوره :

    • مدیران ارشد و میانی سازمان ها
    • مدیران فروش و بازاریابی
    • مدیران R&D
    • مدیران روابط عمومی
    • استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک
    • دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار و MBA



    مزیت های دوره
    Mini MBA – Digital Marketing :

    • اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
    • انتخاب موضوعات کاربردی به همراه مثال های عملی
    • ایجاد پروفایل حرفه ای دانش پذیران در وب سایت آکادمی دیجیتال مارکتینگ
    • امکان حضور رایگان در وبینار های تخصصی آموزشی ( مکمل دوره )
    • امکان حضور در سمینار های تخصصی آموزشی با تخفیف ویژه ( موازی با دوره )
    • پروژه پایانی و توانایی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
    • ارائه فایل های صوتی و فایل های ارائه اساتید و معرفی منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)
    • مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزی
    • اشتراک 3 ماهه رایگان در باشگاه دیجیتال مارکتینگ (IDMC)
    • گواهینامه مورد تایید IQS انگلستان
    • آمادگی برای آزمون بین المللی وب سایت هاب اسپات ( معتبر ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در دنیا )

    نکته : این آزمون برای دانشپذیران دوره، رایگان می باشد .

    در این دوره می آموزیم :
    در این دوره نحوه مدیریت درست و بهینه کسب و کار با توجه به چشم انداز و امکانات موجود مبتنی به برنامه ریزی را می آموزیم. این دوره به ما کمک می کند تا با توجه به پتانسیل های موجود و منابع و ابزارهای تحت نظر، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کسب و کار خود را تدوین و آنالیز کنیم. این دوره بیشتر تمرکز بر مباحث مربوط به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و ابزار های تحت وب دارد. در این دوره ابزار های جدید معرفی، آخرین بروز رسانی ها انجام و برای برنامه های آتی آماده می شویم. ایجاد مزیت رقابتی و افزایش رضایت مندی مشتریان از جمله موارد مهم در این دوره می باشد. کسب و کارهای آنلاین می بایست بدانند چگونه بقای خود را تضمین کنند و شرکت‌های رو به رشد باید توان استفاده از ابزارهای انلاین را نیز داشته باشند. این دوره به صورت Case Study و کاملا کاربردی به مدت 94 ساعت کلاس حضوری و 26 ساعت وبینار و کار عملی، برگزار خواهد شد. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
    کپی کارت ملی
    کپی شناسنامه
    2 قطعه عکس رنگی 4*3
    آخرین مدرک تحصیلی
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوعات مشابه

  1. شانزدهمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/05/02, 18:11
  2. ۱۰ نکته برای مدیریت بحران در دنیای دیجیتال
    توسط SARA در انجمن دیجیتال مارکتینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/23, 20:33
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/17, 07:42
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/12, 10:21
  5. راهنمای جامع کیف پول‌های دیجیتالی : بیت کوین،اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال
    توسط اخبار استارتاپی در انجمن اخبار استارتاپی از سایت های گوناگون
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/26, 08:10

مجوز های ارسال و ویرایش