ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش

    شانزدهمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال


    شروع رویداد
    سه‌شنبه ۲۵ مهر ۹۶ ۱۷:۰۰
    پایان رویداد
    سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ ۲۱:۰۰

    مکان رویدادتهران
    موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ






    https://evand.com/events/%D8%B4%D8%A...A%D8%A7%D9%841
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/09/15
    نوشته ها
    1,670
    19
    مدیر بخش
    توضیحات بیشتر

    دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
    حضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. بنابراین نیاز به فراگیری دانش و تجربه جدید وجود دارد. آکادمی دیجیتال مارکتینگ با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام به برگزاری دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال کرده است. برخورداری از اساتید حرفه ای و مثال های واقعی در هر کدام از شاخه های این دانش می تواند به ایجاد تجربه ای ارزشمند برای دانش پژوهان عزیزکمک نماید.

    تاریخ شروع : 25 مهرماه 1396 روزهای سه شنبه از ساعت 17 الی 21
    هزینه دوره : مبلغ 3.000.000 تومان با امکان پرداخت هزینه در 3 قسط

    مکان برگزاری : خیابان ولیعصر . روبروی توانیر . بن بست شمس . پلاک 3 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه 4


    با پرداخت هزینه دوره به صورت یکجا 1 ماه اشتراک رایگان ایران سوشال و همچنین فایل گارگاه گوگل ادوردز به ارزش 120 هزار تومان را دریافت خواهید نمود.

    این دوره در 3 سطح برگزار می گردد و در مجموع 120 ساعت می باشد.

    سطح یک دوره دیجیتال مارکتینگ:


    • اصول دیجیتال مارکتینگ
    • طراحی زیر ساخت ها جهت اجرای کمپین تبلیغاتی آنلاین
    • ویژگی های یک وب سایت ایده آل
    • بازاریابی محتوا
    • بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    • تبلیغات آنلاین
    • تجزیه، تحلیل و آنالیز فرآیند بازاریابی آنلاین
    • A/B Testing یا گزینه برتر


    سطح دوم کارگاه های تخصصی:

    • کارگاه تخصصی گوگل ادوردز
    • کارگاه تخصصی بهینه سازی سایت (سئو)
    • کارگاه تخصصی شبکه های اجتماعی
    • کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیک


    سطح سوم استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

    • طراحی جامع استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
    • تحلیل کسب و کار خود و رقبا و بررسی دلایل موفقیت یا شکست در فضای آنلاین
    • هدف گذاری مرحله به مرحله برای توسعه برند خود در فضای آنلاین
    • روش انتخاب ابزارها و روش های تبلیغاتی بهینه برای کسب و کار خود
    • طراحی یکپارچه کمپین های تبلیغاتی برای ایجاد حداکثر بازده



    مخاطبان این دوره :

    • مدیران ارشد و میانی سازمان ها
    • مدیران فروش و بازاریابی
    • مدیران R&D
    • مدیران روابط عمومی
    • استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک
    • دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار و MBA



    مزیت های دوره
    Mini MBA – Digital Marketing :

    • اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
    • انتخاب موضوعات کاربردی به همراه مثال های عملی
    • ایجاد پروفایل حرفه ای دانش پذیران در وب سایت آکادمی دیجیتال مارکتینگ
    • امکان حضور رایگان در وبینار های تخصصی آموزشی ( مکمل دوره )
    • امکان حضور در سمینار های تخصصی آموزشی با تخفیف ویژه ( موازی با دوره )
    • پروژه پایانی و توانایی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
    • ارائه فایل های صوتی و فایل های ارائه اساتید و معرفی منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)
    • مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزی
    • اشتراک 3 ماهه رایگان در باشگاه دیجیتال مارکتینگ (IDMC)
    • گواهینامه مورد تایید IQS انگلستان
    • آمادگی برای آزمون بین المللی وب سایت هاب اسپات ( معتبر ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در دنیا )

    نکته : این آزمون برای دانشپذیران دوره، رایگان می باشد .

    در این دوره می آموزیم :
    در این دوره نحوه مدیریت درست و بهینه کسب و کار با توجه به چشم انداز و امکانات موجود مبتنی به برنامه ریزی را می آموزیم. این دوره به ما کمک می کند تا با توجه به پتانسیل های موجود و منابع و ابزارهای تحت نظر، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کسب و کار خود را تدوین و آنالیز کنیم. این دوره بیشتر تمرکز بر مباحث مربوط به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و ابزار های تحت وب دارد. در این دوره ابزار های جدید معرفی، آخرین بروز رسانی ها انجام و برای برنامه های آتی آماده می شویم. ایجاد مزیت رقابتی و افزایش رضایت مندی مشتریان از جمله موارد مهم در این دوره می باشد. کسب و کارهای آنلاین می بایست بدانند چگونه بقای خود را تضمین کنند و شرکت‌های رو به رشد باید توان استفاده از ابزارهای انلاین را نیز داشته باشند. این دوره به صورت Case Study و کاملا کاربردی به مدت 94 ساعت کلاس حضوری و 26 ساعت وبینار و کار عملی، برگزار خواهد شد. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
    کپی کارت ملی
    کپی شناسنامه
    2 قطعه عکس رنگی 4*3
    آخرین مدرک تحصیلی








    نظر شرکت کنندگان در دوره های دیجیتال مارکتینگ :
    خانم راضیه تاجری از شرکت مهندسی تجهیزات پیشرفته آدیکو

    من واقعا از کلاسها راضی بوده ام. تک تک جلسات و مطالب ارائه شده در دوره پنجره ای به روی یک دنیای جدید است که هر کدام به تنهایی میتواند برای راه اندازی یک کسب و کار استفاده شود.
    جالب هست که هر جلسه میگم این هفته بهترین جلسه بوده، هفته بعدش مطلب بعدی میگم نه این هفته بهتر از قبل بوده.
    خیلی خوشحالم که در این دوره ثبت نام کردم.

    آقای ابوهادی از هوگل

    کلاس بسيار مفيد تر از چيزي بود كه انتظار داشتم. علاوه بر مطالب، نحوه اجرا بسيار عالي بود. نحوه مشاركت دادن بچه ها در بحث هاي كلاسي عالي است. اگر كلاسهاي دانشگاه شروع نشده بود حتما از دوره هاي ديگه شما استفاده مي كردم. اي كاش مدت ها قبل با دوره ها آشنا شده بودم.
    با تشكر فراوان از همه زحمات
    آقای ماهان موسوی از شرکت آمتیس راه فروش
    من الان دانشجوی MBA ام ولی اون چیزی که تو کلاس استاد دهبان یاد گرفتم به مراتب بهتر و مفیدتر بود
    تنها اشکالی که وجود داشت تحریمای گوگل بود
    ولی در کل خیلی خوب بود کلاستون
    جلسه آخر هم در مورد اینستا و تلگرام مطالب خیلی خوبی اشاره شد
    آقای سعید سودی از شرکت محتوا نگار واقعا بدون غلو میگم که من قبل این کلاس دیجیتال مارکتینگ و فقط یه حوزه کوچیکی میدیدم که قرار بود تو دو سایت تبلیغ کنیم و هرزگاهی هم برای نصب بیشتر از پوش نوتیفیکیشن و تلگرام استفاده کنیم ولی بعد جلسات کلاس های دیجیتال مارکتینگ متوجه شدم که چه حوزه گسترده ای هست و هرچقد هم هر روز مطالعه کنی باز هم کم هستش و راههای خیلی خوبی و کار آمدی یادگرفتم که الان تو شرکت استفاده میکنم و بازدهی حضور در کلاسهای خوب آکادمی و میبینم.
    آقای روح اله عموحسینی دانشجوی دوره دیجیتال مارکتینگ و Mini MBA به جرأت مي تونم بگم هزينه و وقتي كه براي دوره ديجيتال ماركتينگ آقاي دكتر دهبان كردم، يكي از بهترين هزينه هايي بوده كه تا الان براي آموزش خودم و بهبود كسب و كارم انجام دادم. مي تونم بگم اگر كسي به دنبال فعاليت حرفه اي در زمينه هاي ديجيتال هست، مي تونه حلقه هاي گمشده دانش خودشو توي اين كلاس پيدا كنه. من هزينه ها و وقت زيادي رو تا الان براي تحصيلات آكادميك دانشگاهي صرف كردم كه بسيار ازشون پشيمونم چون براي من كمترين بازده رو داشته ولي اين دوره ها هم توي هزينه هاي من صرفه جويي مي كنه و هم توي وقت من. اين دوره رو من به تمامي دوستانم توي فضاي كسب و كار هاي ديجيتال پيشنهاد كردم و چندتا از اون ها منتظر برگزاري دوره هاي جديد هستن، از دكتر دهبان و مجموعه آكادمي بابت دوره فوق العادشون تشكر مي كنم و پيشنهاد مي دم اين دوره رو از دست نديد.
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوعات مشابه

  1. هفدهمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
    توسط Arshia در انجمن گارگاه آموزشی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/30, 16:58
  2. ۱۰ نکته برای مدیریت بحران در دنیای دیجیتال
    توسط SARA در انجمن دیجیتال مارکتینگ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/23, 20:33
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/17, 07:42
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/12, 10:21
  5. راهنمای جامع کیف پول‌های دیجیتالی : بیت کوین،اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال
    توسط اخبار استارتاپی در انجمن اخبار استارتاپی از سایت های گوناگون
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/26, 08:10

مجوز های ارسال و ویرایش