آیا میدانید اینستاگرام می تواند شما را تبدیل به یک کارآفرین موفق و ثروتمند نماید؟

اینستاگرامری را تصور کنید که گاه به گاه دنبال ماجراجویی است. آنها عکس های خود را از مکان های عجیب و غریبی که میروند، غذاهای خارجی که میخورند و سبک زندگی شان که به نظر فوق العاده میرسد را به اشتراک میگذارند. حتی اگر آنها اکثر وقت خود در خانه در حال تماشا تلویزیون بگذرند باز هم مخاطبانشان آنها را فردی ماجراجو میدانند. "کسب و کارهای موفق هم همین کار را میکنند."
آنها از اینستاگرام به عنوان یک خروجی برای ساخت و ساز و نشان دادن هویت شرکت خود و شناساندن برند تجاری استفاده میکنند. برند شناخته شده مخاطبان را به سمت مشتری شدن سوق میدهد. همچنین مشتریان را از طریق ایجاد یک رابطه عاطفی با برند به مشتریان وفادار تبدیل میکند.
ساخت برند در اینستاگرام مستلزم انسجام است. این 4مرحله را دنبال کنید تا مطمئن شوید که صفحه اینستاگرام شما یکپارچه و نماینده برند شماست.
1- پیام های ثابت
تمامی محتوای اینستاگرام شما باید برند را تایید کنند. برای چه میخواهی شناخته شوی و چه چیزی میخواهی به دست آوری؟
اگر شما در حال استخدام استعدادهای جوان هستید، ممکن است مایل باشید کارکنان بالقوه بدانند که شرکت شما مکان مناسب و جالبی برای کار است. برای محتوای اینستاگرام باید عکسهای کارکنان در حال فعالیت های جالب در محل شرکت خود را به اشتراک بگذارید.
نکته: نشستن پشت میزهای خود و زدن لبخند تصنعی مورد قبول نیست.
2- جلوه های بصری ثابت
بدون توجه به نوع تصویر، مخاطبان شما باید بتوانند هریک از پستهایی که در اینستاگرام میبینند، تشخیص دهند آن برای شماست.(حتی بدون دیدن لوگو شما) به عبارت دیگر محتوای بصری باید علامت مشخص خود را داشته باشند.
زمانی که عکس ها را به اشتراک میگذارید از یک فیلتر استفاده کنید تا احساسات مشابهی برای افراد ایجاد کنید. اگر خودتان عکس میگیرید، مطمئن شوید سبک هنری متناسب با هویت شماست. حتی زمانی که موضوع عکس ها متفاوت باشند. سعی کنید از پالت رنگی مشابه در برند و سایر کانال های بازاریابی خود استفاده کنید.
3- فونت ثابت
در یک محیط بصری مانند اینستاگرام، استفاده از کلمات در عکس های شما ممکن است باعث موفقیت یا شکست شما شود. استفاده از یک یا دو فونت در تمامی کانالهای مربوط به برند شما، پیشنهاد خوبیست.
اگر هنوز کسب و کار شما از فونت مشخصی برای مخاطبان استفاده نکرده است، سعی کنید فونتی را انتخاب کنید که با صنعت شما سازگار باشد.
4- زمانبندی ثابت
شما از مخاطبان انتظار دارید که پست ها و عکس های شما را دنبال کنند. قابل پیش بینی باشید. با الگوریتم جدید اینستاگرام پست های شما در زمان کوتاهی بعد از به اشتراک گذاری در اختیار افراد قرار میگیرد.
با ارسال عکس ها در روزها و زمان های ثابت، مخاطبان صفحه شما به انتظار مینشینند.
خوب حالا چه کنیم؟
با توجه به موضوعات گفته شده، شما آماده اید تا برند خود را در اینستاگرام توسعه دهید. ولی نباید تنها به اینستاگرام کفایت کرد. دنبال راه های دیگری برای توسعه برند خود در جامعه باشید. مانند سایر شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، ایمیل های بازاریابی و ...همچنین از طریق اینستاگرام میتوانید سایر کانالها و شبکه های خود را معرفی کنید.


https://www.forbes.com/sites/constan.../#590c62511aaf


کارآفرین شو!