ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 4 123 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 35
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    طراحی سایت - لیست شرکت های طراح سایت ایران

    در این تاپیک لیست طراحان وبسایت ایرانی را مشاهده می فرمایید ، در صورتی که قصد معرفی مجموعه خود را دارید توجه فرمایید که صرفا یک لینک از سایت خود درج نمایید


    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده
    سایت کد

    شرکت سایت کد تیم متشکل 25 نفراز توسعه دهنگان و طراحان سایت است که توجه ویژه ای بر جنبه های توسعه UX دارند. سایت کد در سال 83 بصورت منسجم کار خود را در تهران و شهرستان ها آغاز نمود. خوشبختانه در این زمان اندک سایت های طراحی شده توسط سایت کد توانسته در جوامع طراحی سایت بین الملی همچون سایت های مطرح در زمینه اعطای جوایز طراحی مانند csswinner.com و cssreel.com جوایزی را دریافت نماید.

    ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست . طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص ماست.
    شرکت طراحی سایت سایتکد نیز بعنوان یکی از شرکتهای تابعه نونگار پردازش است ! مجموعه شرکتهای طراحی سایت نونگار با بیش از 17 سال سابقه فعالیت (طبق روزنامه رسمی ) در خصوص طراحی سایت اطلاع رسانی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS بعنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران محسوب میشوند .
    شرکت های طراحی سایت در ایران بدلیل عدم انسجام و مدیریت یکپارچه از الگریتم اجرائی و خط مشی مشترکی بهرمند نیستند از همین رو هر یک از شرکتهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در ایران مطابق با سلیقه مدیریتی خود ارئه خدمات می نمایند . کلیه شرکتهای زیر مجموعه نونگار که با برند ثبتی Lemon فعالیت میکنند تحت یک ریاست واحد مدیریت میشوند .
    شرکت طراحی سایت نونگار دارای پروانه کسب و نماد اعتماد و همچنین دارای رتبه بندی 4 شورای عالی انفورماتیک کشوری است ! در بازار بسیار نابسامان صنف طراحان سایت، شاید یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که بتوان باعث اعتماد به کیفیت کار پیمانکار شد همین مستندات و مدارک رسمی می باشد زیرا که شرکت طراحی سایت برای دریافت این مدارک از فیلترینگ های خاص و سخت گیرانه دولتی می بایست عبور کند و برای داوری و دادرسی عملکرد پیمانکار در مقابل پروژه کارفرما نیز یک منبع ذی صلاح دولتی پاسخگو خواهد بود .
    طراحی سایت | طراحی وب سایت
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    نونگار طبق روزنامه رسمی خود بیش از 14 سال است که بصورت مداوم در خصوص طراحی سایت بصورت تخصصی فعال است و هم اکنون با پشتوانه بیش از 40 پرسنل رسمی با قدرتی بیش از پیش بیرقدار خدمات طراحی سایت در ایران است.
    طراحی سایت دقیقأ طبق نظر کارفرما از مهمترین وجه تمایز نونگار است . زیرا پس از عقد قرارداد، تیم طراح اختصاصی شما توسط امور قراردادهای نونگار معرفی میگردد . این تیم حداقل شامل سه نفر است

    طراحی سایت | بهینه سازی سایت | طراحی وب سایت
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده


    کاربر گرامی سلام
    شما به ایران سایت اولین سایت خدمات طراحی سایت ایران وارد شده اید. ایران سایت از سال 1379 خدمات نوین طراحی سایت را در ایران ارایه می کند.
    ما می کوشیم بهترین مشاوره را بصورتی که شما ترجیح می دهید به شما ارایه کنیم.
    شما می توانید بصورت تلفنی با تماس با خط ویژه ایران سایت 02188886450 با مشاورین ما در ارتباط باشید.
    همچنین می توانید بصورت تلفنی جهت حضور در شرکت و مشاوره حضوری با ما تماس بگیرید.
    در صورت تمایل به ارتباط از طریق ایمیل نیز می توانید از طریق قسمت ثبت درخواست توضیحات لازم را در مورد پروژه خود به ما اعلام کنید.

    https://iransite.com/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    نچه که باعث شده صدها شرکت داخلی و خارجی با اطمینان خاطر کاسپید را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت خود انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن بهره مند شوند، کارنامه درخشان ما در حوزه های کار تخصصی ماست. شرکت طراحی سایت کاسپید از همان ابتدا، یعنی مرحله ارائه مشاوره های اولیه تا زمانی که طراحی صفحات وب به پایان می رسد و خدمات تکمیلی سایت تداوم می یابد، ارائه کلیه خدمات مربوط به وب را مبتنی بر کیفیت و استانداردی کرده است که جزو سیاست گذاری های راهبردی این شرکت است. بخشی از این سیاست گذاری ها شامل ایجاد سرویس هایی با ارزش افزوده برای مشتریان است که به اشکال مختلف انجام می شود.
    استفاده از تکنیک های روز در طراحی سایت، بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل، داشتن مدرک بین المللی گوگل، ارتباط با بانک های بین المللی جهت فروش Online، ثبت شرکت کاسپید در انگلستان و ایران، پشتیبانی و پاسخ گویی مداوم به مشتریان، تنها بخشی از وجوه تمایز کاسپید در قیاس با شرکت های دیگر است.
    شرکت طراحی سایت کاسپید این افتخار را دارد که در دفاتر ایران و انگلستان خود از همکاری نیروهای متخصص که به تازه ترین دانش و تکنولوژی طراحی سایت، برنامه نویسی سایت و ارائه خدمات بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی مجهز هستند، بهره مند شود و بتواند خود را در قالب یکی از تخصصی ترین شرکت های فعال در زمینه مهندسی وب در ایران قرار دهد.
    شرکت هایی که تمایل دارند در زمینه بهره مندی از قابلیت های دنیای مجازی و طراحی بهترین سایت اینترنتی برای خود، برتری خود را نسبت به رقبا اعمال نمایند، شاید کاسپید را یگانه راه دست یابی به این هدف بدانند.



    معرفی طراحی سایت کاسپید
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده



    طراحی سایت اینتن با تکیه بر تیم با تجربه و آکادمیک ارائه خدمات طراحی سایت می پردازد




    https://inten.asia/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده


    سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است، ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در وب وان را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
    1: طراحی و برنامه نویسی اختصاصی از 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای سایت ساز موجود مانند جوملا،وردپرس،OpenCart و.... .
    2: بهره مندی از کنترل پنل جدید وب وان این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود.
    3: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.
    4: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.




    طراحی سایت - طراحی وب سایت در تهران | WebOne
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  8. #8
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده

    رایان وب با استفاده از توانایی های عالی خود در زمینه طراحی سایت ، موفق به خدمت رسانی به هموطنان عزیز شده است. چندین سال تجربه و سابقه باعث شده است که ما به عنوان یکی از موفق ترین ها در زمینه طراحی سایت در کشور معرفی شویم. ما مفتخریم که رضایت صد در صدی مشتریان خود را در چندین سال فعالیت ، کسب کنیم و امیدوار هستیم شما نیز به ما اعتماد کنید.

    طراحی انواع وب سایت و پایگاه اینترنتی
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  9. #9
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده


    شركت سارگون همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا، با هدف پيشبرد تفكر مبتني بر اينترنت در سال 1387 به طور تخصصی فعالیت خود را به اینترنت و وب متمرکز ساخت. سارگون خود را متعهد مى داند با توجه به نياز امروز شما و آنچه براى گسترش فعاليت خود در آينده به آن نياز داريد با انجام مراحل مختلف خدمات وب همراهى مطمئن براى شما در مسير موفقيت باشد.

    http://www.sargonco.com/fa/
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
  10. #10
    تاریخ عضویت
    2018/05/20
    نوشته ها
    24
    0
    عضو تایید شده
    گروه طراحی سایت پارسه با کادری مجرب در حوزه طراحی وبسایت ، گرافیک ، برنامه نویسی موبایل و تولید انواع نرم افزار تحت وب و تحت ویندوز ، در خدمت کارفرمایان گرامی میباشد.طراحی سایت پارسه مبتنی بر استانداردهای روز دنیا بوده و سایت های طراحی شده، دارای طراحی اختصاصی ، امنینت بالا ، قیمت مناسب و پشتیبانی رایگان میباشند .کارشناسان پارسه با طراحی و بهینه سازی 100 ها سایت گوناگون تجربه گرانقیمتی را در این زمینه کسب نموده اند و هم اکنون حاضریم تا هر گونه سفارش طراحی سایت و یا افزایش رتبه سایت را در بالاترین حد از کیفیت به مشتریان گرامی ارائه نماییم. طراحی سایت پارسه منطبق با استانداردهای روز دنیا بوده و بر اساس نیاز مشتریان گرامی به صورت کاملا سفارشی و با هر بودجه ای ،طراحی میگردد .طراحی وبسایت پارسه SEO BASE بوده و هیچ هزینه ای در این خصوص از کاربران دریافت نخواهد شد . در طراحی سایت نکات مهمی باید رعایت گردد که عدم توجه به این نکات مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت .مشاوره رایگان کارشناسان طراحی سایت و بهینه سازی وبسایت پارسه را از دست ندهید و قبل از اینکه اقدام به طراحی سایت شخصیتان نمایید از تجربه گروه طراحی سایت پارسه بهره مند گردید.

    طراحی سایت پارسه | طراحی وبسایت | بهینه سازی سایت |65508015 | صفحه اصلي
    طراحی وبسایت ویژه استارتاپ ها
+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 4 123 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 35

موضوعات مشابه

  1. موانع خلاقیت و راهکارهای مقابله با آن چیست
    توسط SARA در انجمن سایر آموزش های استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/22, 17:10
  2. مدیریت فرایند چیست و چه نقشی در کسب و کار شما دارد
    توسط SARA در انجمن آموزش های عمومی استارتاپی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/04/19, 20:37
  3. قوانین سایت رایگان بفروش چیست
    توسط esmaili در انجمن معرفی استارتاپ ها
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/06, 09:09
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/01/11, 08:10
  5. چرا یک ایده ی خوب هیچگاه برای موفقیت کافی نیست
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/07, 18:29

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش