از پتانسیل پلتفرم های تبلیغاتی آنلاین استفاده کنید. برای این پلتفرم ها تبلیغاتی متنوعی تدارک ببینید که مخاطب را به صفحه ای با ثبت نام ایمیلی و یا حتی ثبت پیش سفارش سوق دهند. امتحان کنید ببینید کدام تبلیغ ها اثربخش تر هستند. حتی می توانید مثلاً نام محصول خود را با در نظر گرفتن نرخ تبدیل تبلیغات مختلف انتخاب کنید. صرفاً به ایمیل جمع کردن اکتفا نکنید. جمع آوری داده از طریق نظرسنجی های کوچک را نیز امتحان کنید. تحلیل تقاضای مشتریان از این طریق نتیجه ی به مراتب بهتری در بر خواهد داشت.


به این ۱۰ شیوه می توانید فرضیه استارتاپی خود را بیازمایید - دیجیاتو