پلتفرم های جمع سپاری مالی مثل Indiegogo و Kickstarter سنجش و اندازه گیری تقاضای بازار برای محصولات و خدمات را تا حد قابل توجهی تسهیل کرده اند. با توصیف ویژگی های محصول خود و ارائه ی آن در برابر میلیون ها مخاطب، کارآفرینان قادر خواهند بود دید نسبتاً مناسبی از واکنش احتمالی جمعیت خارج از آن پلتفرم نیز به دست بیاورند. از طرف دیگر، بازخور ها و سؤال های آنی که روی این پلتفرم ها مطرح می شود می تواند به استارتاپ ها کمک کند مشکلات احتمالی کارشان را پیدا کنند و پیش از رشد، آنها را برطرف سازند.



به این ۱۰ شیوه می توانید فرضیه استارتاپی خود را بیازمایید - دیجیاتو