تعریف آهنگسازی
آهنگسازی در واقع عمل درک یک قطعه موسیقی ، دانلود آهنگ ، هنر خلق آن و ساخت نهایی آن است. یک قطعه‌ی موسیقی در فرم متداول از طریق نت‌نویسی یا یک رویداد صوتی منفرد بوجود می‌آید. ساختهٔ موسیقایی آهنگ اگر قبل از اجرا ساخته شده باشد، می‌تواند از طریق حافظه، از طریق نت نوشته شده، یا ترکیبی از هر دوی اینها اجرا گردد. این اجرا می‌تواند مجازی و یا روی کاغذ باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد . دانلود فیلم . آهنگ یا موسیقی دربرگیرنده عناصر موسیقایی‌ست که به طور گسترده از فردی به فردی دیگر و میان فرهنگ‌ها متفاوت است. بداهه‌نوازی نیز هنر ساخت آهنگ در حین اجراست.


اموزش آهنگسازی

اما…
خیلی ها فکر میکنن آهنگسازی و تنظیم حتما نیاز به کامپیوتر داره و کلی نرم افزار. یا این که فقط شامل چیدن یه سری سمپل لوپ کنار همدیگه هست.اما این تصور صحیح نیست.ایا میدونستین که بدون کامپیوتر هم میشه آهنگسازی کرد؟

الان تو کشور ما این دسته آهنگسازها بسیار کم هستن. ولی خوب هستن کسانی که برای ساختن یه موزیک خوب نت نویسی روی کاغذ انجام میدن. دانلود فول البوم . آهنگساز باید حداقل به یک ساز تسلط داشته باشه. ترجیحا پیانو.یا گیتار. این که آهنگساز بتونه با کامپیوتر کار کنه خیلی خوبه. اما این که با شنیدن کلمه آهنگسازی کردن فکر کنیم چون با نرم افزار اشنا نیستیم نمیتونیم اهنگساز باشیم غلطه. آهنگسازی فرمول نداره. ممکنه اول شعر باشه بعد ملودی یا بر عکس. ممکنه اول تنظیم انجام بشه بعد شعر. اما مهم اینه که سرانجام اهنگساز بتونه حس مورد نظر رو انتقال بده.