خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
آمار و ارقام شرکتها برای آنکه یک محصول یا یک سرویس، معتبرتر و قابل اعتمادتر به نظر برسد از آمار و ارقام خاصی استفاده میکنند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
قدرت ستارهها افراد مشهور، قهرمان نوجوانان و قهرمانان ورزشیِ زیادی توسط شرکتها و یا برندها به خدمت گرفته میشوند تا به در فروش و اعتباربخشی به محصول کمک کنند. محصولات غذایی و لباسهای مختلفی هستند که افراد مشهور آنها را تبلیغ میکنند. این یک استراتژی تبلیغاتی قوی برای کودکان و به خصوص برای آنهایی است که شاید متوجه نشوند ستارهی مشهورشان در حال گرفتن تایید از آنها برای یک نام تجاری یا محصولِ خاص است. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
به گروه پیوستن هیچ کس نمیخواهد احساس کند که کنار گذاشته شده است و تبلیغکنندگان هم این را میدانند. به دنبال استراتژیهای تبلیغاتیای باشید که شعارهایشان مخاطب را ترغیب کند که «تنها نمانید»، «به جمع ما بپیوندید» یا «همه انجامش میدهند، شما هم میتوانید». اینجور شعارها مردم را تشویق میکند تا آنها هم به جمع مشتریان شما بپیوندند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
هیجان در تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها یا انواع دیگر تبلیغات، به سختی میتوانید کسی را پیدا کنید که به نظر برسد در آن لحظهی خاص دارد کاری را انجام میدهد که دوست ندارد. حتی اگر آن کار صرفا خوردن یک همبرگر باشد، شما با دیدن آن تبلیغ به این باور میرسید که این کار بهترین لحظهی روزِ آن شخص است. یکی از استراتژیهای محبوب تبلیغاتی، همین نشان دادن هیجان در چهرهی آدمهای حاضر در آگهی، تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها است. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
تغییر مقیاس اغلب این اتفاق میافتد که یک آگهی و یا تابلوی تبلیغاتی دربارهی یک نوشیدنی، همبرگر یا چیز دیگری می بینید و زمانی که شما برای خرید آن میروید، متوجه میشوید محصول واقعی نصف اندازهی آن چیزی است که انتظار داشتید. این یک نمونه از تغییر مقیاس است. در تغییر مقیاس، تبلیغکنندگان کاری میکنند که محصول بزرگتر یا کوچکتر از حالت واقعی به نظر برسد. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
صدا در بسیاری از تبلیغات، برای آنکه یک محصول جذابتر به نظر برسد، تبلیغکنندگان از موسیقی یا دیگر صداها استفاده میکنند. به عنوان مثال، صدا باعث میشود اسباببازی بیشتر از آنچه واقعا هست، زنده و واقعی به نظر برسد. موسیقی نیز میتواند نکاتی هیجانانگیز و شاد به یک محصول بیفزاید و جذابیت آن را برای مخاطب بیشتر کند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
ویرایش انتخابی در آگهیهای بازرگانی، ویرایشهای انتخابی و حذفهای زیادی در فرآیند تولید وجود دارد. برای مثال، اگر تبلیغ در مورد بسکتبال باشد و نشان داده شود که بازیکنان تمام توپهای خود را به سبد میاندازند، یک فرصت خوب وجود دارد تا پرتابهای ناموفق به دقت ویرایش و از فیلم حذف شوند. به طور کلی، شرکتهای تبلیغکننده نمیخواهند شما داستان کامل را در مورد محصولشان ببینید. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
زمان روز در تبلیغات، میبینید که برخی آگهیهای خاص در زمانهای خاصی از روز پخش میشوند. به عنوان مثال، تبلیغات ساندویچ در مترو، معمولا حوالی وقت ناهار پخش میشود. از سوی دیگر، شربت سرماخوردگی انکوئیل (NyQuil) که یک داروی عمومي برای مصرف شبانه است، در تلویزیون در ساعات شب ظاهر میشود، زیرا مردم به زمانی که به یک محصولاحتیاج دارند، احتمال زیاد به تبلیغات آن توجه بیشتری نشان میدهند. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
مزایای استراتژیهای تبلیغاتی در اینجا برخی از دلایلی که چرا یک شرکت، کسبوکار کوچک یا فرد میخواهد یک استراتژی تبلیغاتی را در طرح کسبوکار خود پیادهسازی کند، شرح میدهیم: ۱. معرفی محصول: فرض کنید شما یا شرکت شما به تازگی یک محصول را تولید کرده است. برای معرفی آن به جهان خارج، هیچ راهی بهتر از تبلیغات وجود ندارد. میتوانید از تبلیغات استفاده کنید تا به دیگران ویژگیها، مزایا و خصوصیات برجستهای را که کالا دارد، توضیح دهید. علاوه بر این، میتوانید هر نوع تخفیف یا قیمتگذاری ویژه را در تبلیغ خود ذکر کنید. ۲. تقویت نام تجاری: مردم به مرور زمان علاقهی خود را از دست میدهند و تمایل دارند همه چیز را به راحتی فراموش کنند. با استفاده از تبلیغات به عنوان راهی برای تقویت و یادآوری نام تجاریتان به مردم، میتوانید تصویر قویتری از برند خود برای آنها ایجاد کنید. این شیوه میتواند به عنوان یک تبلیغات بلندمدت و استراتژی بازاریابی عمل کند. ۳. روشنگری: برخی از محصولات ممکن است با برخی تصورات غلط همراه باشند. شما به عنوان یک شرکت نمیخواهید که محصول یا نام تجاریتان در چشم مصرفکنندگان منفی به نظر برسد. اگر اطلاعات و دانش کافی دربارهی محصولتان وجود ندارد، تبلیغات میتواند به شما امکان دهد که دربارهی محصولتان، ویژگیهای آن و منافعش توضیح بدهید. ۴. ارتقا یا بهبود محصول: اگر میخواهید محصول بهینه شدهی خود را معرفی کنید، تبلیغات میتواند به شما کمک کند تا به عموم مردم نشان دهید که محصولتان چه تغییری کرده است و میتوانید به این ترتیب ویژگیهای جدید آن را برجسته کنید. https://www.chetor.com/5350-%d8%a7%d...7%d8%aa%db%8c/
مشاهده قوانین انجمن